• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2025 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2025 13:59
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2025 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2025 14:50

Detail zákazky Z20254936

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2025 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2025 13:59
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2025 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2025 14:50

Základné údaje

Z20254936

OF-302512

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11353667

Objednávateľ

31814735

Stredisko sociálnych služieb Petržalka

Mlynarovičova 23, Bratislava, 85103, SVK

Dodávateľ

53756916

SEO GROUP s.r.o.

Námestie 1. mája 8062/11, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

kancelársky papier, papier do fotokopírovacieho zariadenia, papier do laserových a atramentových tlačiarní, papier do multifunkčných zariadení

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
papier do laserových a atramentových tlačiarní
papier do rozmnožovacích zariadení
papier pre tlač čiernobielych a farebných dokumentov
kvalitný biely multifunkčný papier pre každodenné kopírovanie a tlač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier - 500ks/balenie balenie 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
formát A4
rozmer výška 297
rozmer šírka 210
hmotnosť/gramáž 80g/m2
farba biela
počet listov papiera v balíku 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Dodanie predmetu rámcovej dohody na základe čiastkovej, písomnej výzvy sa požaduje počas pracovných dní od 07:00 hod. do 14:00 hod.
Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar bez vád, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami v tejto zmluve.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátenej zásielky.
Objednávateľ má právo prekročiť maximálne množstvo predmetu objednávky, v prípade ak spĺňa podmienku maximálneho limitu zmluvnej ceny.
Rámcová zmluva môže skončiť pred uplynutím doby na ktorú bola uzatvorená, a to v prípade vyčerpania maximálnej zmluvnej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mlynarovičova 23, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

200,00 balenie

500,00

2,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.09.2025 13:07

26.09.2025 13:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2025 14:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2025 15:27 - Vstupná ponuka 499,38 € Cena s DPH
09.09.2025 15:27 - Najvýhodnejšia ponuka 499,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS