Z20254919
OF-302782
zrušená
00397865 (01)
Univerzita Komenského v Bratislave, Farmaceutická fakulta
Odbojárov 10, Bratislava, 83232, SVK
Značený štandard upadacitinibu
Štandard, značený štandard, [13C, 2H2, 15N]-Upadacitinib, upadacitinib
Tovar, Služba
|
1. Značený štandard upadacitinibu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Značený štandard sa bude používať na presnú kvantifikáciu inhibítorov Janusových kináz v experimentoch zameraných na farmakokinetické profilovanie týchto liečiv pomocou HPLC/MS vo vzorkách biologického charakteru. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| [13C, 2H2, 15N]-Upadacitinib 1 bal = 1 mg | bal. | 1 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane balného, poštovného, dopravy na miesto realizácie predmetu zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, nepreexspirovaný, v originálnom nerozbalenom balení 1. akostnej triedy a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
| Dodávateľ je povinný v rámci riešenia reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| Tovar bude obstarávaný v rámci Plánu obnovy a odolnosti SR – Štipendiá pre excelentných výskumníkov a výskumníčky R4 - Vývoj inovatívnych analytických metód a validovaných protokolov na štúdium farmakokinetiky inhibítorov Janusovych kináz. Pri fakturácii prosím uvádzať číslo projektu: 09I03-03-V04-00157. |
Odbojárov 10, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
22.09.2025 09:00 — 17.10.2025 15:00
1,00 kompletný predmet zákazky
1 325,00
1 325,00
Vlastný návrh plnenia, predložený dodávateľom k zmluve ako príloha v EKS, musí obsahovať jednoznačné uvedenie výrobcu, názvu a typu výrobku, uvedenie vlastností/parametrov v súlade s technickými požiadavkami objednávateľa
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.09.2025 09:18
17.09.2025 11:00
17.09.2025 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: