• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2025 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2025 11:00
  •    Zrušenie zákazky
    17.09.2025 11:03

Detail zákazky Z20254919

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.09.2025 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2025 11:00
  •    Zrušenie zákazky
    17.09.2025 11:03

Základné údaje

Z20254919

OF-302782

zrušená

Objednávateľ

00397865 (01)

Univerzita Komenského v Bratislave, Farmaceutická fakulta

Odbojárov 10, Bratislava, 83232, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Značený štandard upadacitinibu

Štandard, značený štandard, [13C, 2H2, 15N]-Upadacitinib, upadacitinib

  • 24327000-2 - Rôzne organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Značený štandard upadacitinibu
Funkcia
Značený štandard sa bude používať na presnú kvantifikáciu inhibítorov Janusových kináz v experimentoch zameraných na farmakokinetické profilovanie týchto liečiv pomocou HPLC/MS vo vzorkách biologického charakteru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
[13C, 2H2, 15N]-Upadacitinib 1 bal = 1 mg bal. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane balného, poštovného, dopravy na miesto realizácie predmetu zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, nepreexspirovaný, v originálnom nerozbalenom balení 1. akostnej triedy a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
Dodávateľ je povinný v rámci riešenia reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Tovar bude obstarávaný v rámci Plánu obnovy a odolnosti SR – Štipendiá pre excelentných výskumníkov a výskumníčky R4 - Vývoj inovatívnych analytických metód a validovaných protokolov na štúdium farmakokinetiky inhibítorov Janusovych kináz. Pri fakturácii prosím uvádzať číslo projektu: 09I03-03-V04-00157.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Odbojárov 10, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

22.09.2025 09:00 — 17.10.2025 15:00

1,00 kompletný predmet zákazky

1 325,00

1 325,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Vlastný návrh plnenia, predložený dodávateľom k zmluve ako príloha v EKS, musí obsahovať jednoznačné uvedenie výrobcu, názvu a typu výrobku, uvedenie vlastností/parametrov v súlade s technickými požiadavkami objednávateľa

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.09.2025 09:18

17.09.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 157
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS