• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2025 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2025 15:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2025 15:40

Detail zákazky Z20254886

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2025 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2025 15:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2025 15:40

Základné údaje

Z20254886

OF-301874

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11322449

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53184670

GASTROMALL s. r. o.

Čínska 2532/24, Košice - mestská časť Sídlisko Ťahanovce, 04013, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Riad jedací nerezový

Riad jedací nerezový

  • 39221260-7 - Ešusy
  • 39221130-7 - Nádoby na jedlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Riad jedací nerezový (ešus nerezový trojdielny).
Funkcia
Je určený na krátkodobý prenos stravy a konzumáciu stravy. Núdzovo môže byť použitý i na krátkodobý ohrev stravy, prípadne na prípravu jednoduchej stravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 6216
Priemer - veľká (vonkajšia) nádoba mm 150 160
Objem - veľká (vonkajšia) nádoba l 1,2 1,4
Priemer - malá (vnútorná) nádoba mm 130 135
Objem - malá (vnútorná) nádoba l 0,8 1,0
Objem - viečko na veľkú (vonkajšiu) nádobu l 0,3 0,5
Celková hmotnosť - bez balenia netto g 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie Skladá sa z 3 častí. Vnútorná nádoba je zasúvateľná do vonkajšej, viečko tvorí diel prekrývajúce vonkajšiu väčšiu nádobu.
Vyhotovenie Vnútorná a vonkajšia nádoba majú zaklápacie držiaky, ktoré sú opatrené bodovým zvarom proti roztvoreniu.
Materiál riadu Riad je vyrobený z kvalitnej nehrdzavejúcej vysokoleštenej ocele CrNi 18/10 (1.4304)   s hrúbkou materiálu min. 0,8 mm, ktorá na vzduchu neoxiduje a nemení pôvodnú lesklú farbu.
Vyhotovenie Všetky hrany sú zaoblené a pripevnenie držiakov je riešené tak, aby nedošlo k poraneniu stravníka.
Vyhotovenie Bodové zvary sú maximálne pevné tak, aby nedošlo pri naplnení nádoby stravou k odpadnutiu držiakov od nádoby. Vonkajší povrch je lesklý, bez povrchových vád.
Vyhotovenie Stopy po zváraní neprekážajú ľahkej čistiteľnosti.
Vyhotovenie Držiaky (spony) zabezpečujú bezpečnú ručnú manipuláciu s výrobkom. Viečko na veľkú (vonkajšiu) nádobu musí byť uspôsobené tak, aby dosadlo na veľkú (vonkajšiu) nádobu a tým plnilo funkciu vrchnáka.
Vyhotovenie Viečko na veľkú (vonkajšiu) nádobu plní funkciu nádoby na prílohy s možnosťou umiestnenia na držiaku vonkajšej nádoby.
Značenie výrobku a balenie Každý kus je balený v kartónovej krabici, ktoré je označené lepiacou etiketou
Značenie výrobku a balenie Údaje na etikete: názov výrobcu/distribútora,- mesiac a rok výroby, materiálové zloženie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného predmetu zmluvy, zabaleného v originálnom obale od výrobcu v 1. akostnej triede.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Dodávateľ jednotlivé druhy tovaru označí na etiketách názvom tovaru, výrobcom tovaru vrátane materiálového zloženia a roku výroby.
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.
Objednávateľ požaduje v technickom popise doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych parametrov a doklad o zdravotnej a hygienickej nezávadnosti tovaru v slovenskom alebo českom jazyku kontaktnej osobe objednávateľa.
Cenová špecifikácia s uvedením dátumu musí byť potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Pokiaľ sa objednávateľ v požiadavkách na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti odvoláva alebo poukazuje na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými, resp. lepšími/vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve za podmienky dodržania požadovaného farebného vyhotovenia tovaru.
Objednávateľ požaduje na odsúhlasenie splnenia požadovaných technických parametrov pred realizáciou samotnej dodávky tovaru predložiť dodávateľom vzorku uvedenú v položke 1. v termíne do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Až po odsúhlasení objednávateľom, je možné dodávateľom dodať kompletne požadovaný tovar.
Dodaný tovar musí byť identický s odsúhlasenou vzorkou tovaru. Dodávateľom predložená vzorka je ponechaná objednávateľovi do doby splnenia celkovej dodávky tovaru pre porovnanie pri príjme tovaru. Celková dodávka tovaru bude znížená o počet predložených vzoriek.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacích listov poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodacie listy musia obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať tovar a v prípade nekvalitného, poškodeného alebo neúplného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musia byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom/objednávkovom formulári, resp. kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Miesto dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.09.2025 07:00 — 21.11.2025 13:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

154 672,11

125 749,68

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.09.2025 08:17

19.09.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.09.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 399
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.09.2025 08:39 - Vstupná ponuka 153 750,00 € Cena s DPH
12.09.2025 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka 122 998,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS