• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2025 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2025 14:28
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2025 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2025 15:20

Detail zákazky Z20254872

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2025 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2025 14:28
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2025 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2025 15:20

Základné údaje

Z20254872

OF-302114

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11328862

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52406679

Ltd Trade s. r. o.

Fialková 2567/3, Ľubotice, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tmely, konzervačné materiály a lepidlá

adhesin, aquence FB 7088

  • 24911200-5 - Spojivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. AQUENCE FB 7088 - 30 KG (ADHESIN A 7088)
Funkcia
disperzné lepidlo na vodnej báze
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
balenie kg 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. Faktúru v 3 výtlačkoch doručiť na adresu: Námestie Legionárov 4, Prešov, 08001.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia: Čapajevova 38, Prešov, 08001.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy min. v rozsahu: typ, výrobca a opis technických parametrov.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

29.09.2025 13:29 — 03.10.2025 13:29

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

268,68

218,44

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.09.2025 13:44

22.09.2025 14:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2025 14:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 157
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2025 08:42 - Vstupná ponuka 268,50 € Cena s DPH
22.09.2025 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 268,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS