• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2025 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    11.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.09.2025 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.09.2025 11:45

Detail zákazky Z20254866

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2025 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    11.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.09.2025 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.09.2025 11:45

Základné údaje

Z20254866

OF-301763

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11292863

Objednávateľ

36022047

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik

Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Dodávateľ

52034968

AGROPOL Slovakia s.r.o.

Hattalova 91/5, Trstená, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

AdBlue v baleniach 2025

aditívum, močovina, prísada do spaľovacích motorov

  • 24957000-7 - Chemické aditíva
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34300000-0 - Časti a príslušenstvo vozidiel a ich motorov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. AdBlue v baleniach
Funkcia
Redukčné činidlo na znižovanie obsahu emisií a oxidov dusíka pre spaľovacie motory
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
AdBlue, 5 l balenie ks 20
AdBlue, 10 l balenie ks 2 977
AdBlue, 20 l balenie ks 243
AdBlue, 200 l balenie ks 2
 2. Príslušenstvo AdBlue
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nalievacie hrdlo na kanister ks 65
Rotačné ručné čerpadlo na AdBlue s plniacou hadicou v dĺžke min. 5 metrov, kompatibilné so sudmi. ks 4
 3. Iné balenia a príslušenstvo k AdBlue
Funkcia
Dodanie iných balení AdBlue a príslušenstva znamená tých , ktoré nie sú zadefinované v tejto zmluve a ktoré má dodávateľ k dispozícii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vo výške 9,99 % z kúpnej ceny bez DPH % 9,99
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda je uzatvorená na dobu 12 mesiacov od jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody (celková ponuka) a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu zuzana.valachovicova@svp.sk aktualizovaný cenník s vyplnenými farebne zvýraznenými údajmi vo formáte. xls, ktoré Objednávateľ priložil v prílohe číslo 1 zákazky. Celková cena uvedená v cenníku bude zodpovedať celkovej cene za celkový počet tovarov uvedených  v cenníku a tejto rámcovej dohode (vrátane dopravy).
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu  zuzana.valachoviova@svp.sk aktualizovanú prílohu číslo 2 zákazky vo farebne zvýraznených častiach, v ktorých uvedie špecifikáciu a ceny iných balení a príslušensta AdBlue, ktoré nie sú zadefinované v tejto zmluve, ktoré má Dodávateľ  k dispozícií a ktoré si Objednávateľ bude môcť objednať. Objednávateľ bude oprávnený na objednanie  týchto položiek maximálne v hodnote 9,99% z celkovej hodnoty rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu zuzana.valachovicova@svp.sk vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie, ktoré Objednávateľ priložil v prílohe číslo 3 zákazky
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzatvorení Zmluvy doručiť Objednávateľovi údaje o výrobcovi a type ponúkaných výrobkov. Tovary musia byť certifikované v súlade s platnými právnymi predpismi EÚ.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzatvorení Zmluvy doručiť Objednávateľovi e-mailovú adresu, na ktorú bude Objednávateľ odosielať elektronické objednávky a e-mailovú adresu, z ktorej bude Dodávateľ doručovať elektronické faktúry.
Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar, v obaloch, ktorý bude chránený pred poškodením alebo zničením a v balení podľa čiastkových objednávok Objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dodacieho listu na miesto dodania: Bratislavský, Nitriansky, Trnavský, Trenčiansky, Žilinský, Banskobystrický, Košický a Prešovský kraj. Dodávateľ zabezpečuje dopravu na svoje náklady a tieto sú zahrnuté v cene tovaru, vrátane nakládky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 10 pracovných dní od obdržania písomnej (e-mailovej) objednávky Objednávateľa podľa požiadaviek uvedených v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch medzi 7:00 hod.-14:00 hod.
Objednávka musí obsahovať odvolanie sa na uzavretú zmluvu, názov, a množstvo požadovaného tovaru, požadovaný termín a miesto dodania, dátum a podpis povereného zástupcu Objednávateľa.
Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností Objednávateľa na základe čiastkových objednávok, pričom Objednávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadneho množstva odobratého tovaru. Ak objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky. Dodávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadnych sankcií voči Objednávateľovi.
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu za dodaný Tovar na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenej po prevzatí Tovaru Objednáveteľom, t.j. po podpise Dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (Ďalej len " Zákon o DPH") výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry.
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť fakturovaná suma, názov Tovaru, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť kópia objednávky a dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán.
Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi najneskôr spolu so zaslaním aktualizovaného cenníka, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu so všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy e-mailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB.
Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Dodávateľa; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: "Faktúra", "Dobropis" alebo "Ťarchopis" a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné , pri odosielaní e-mailovej správy zaškrtne požiadavku "Požadovať potvrdenie o doručení".
Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so Zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry.
Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. Platby za uskutočnené dodávky Tovaru na Miesto plnenia budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodaného a prevzatého Tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch.
Zmluvné strany sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka ani
nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti
Akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Položka "Iné balenia a príslušenstvo AdBlue" znamená dodanie iných balení AdBlue a príslušenstva ako tých, ktoré sú zadefinované v tejto zmluve a ktoré má dodávateľ k dispozícii. Položka je vyjadrená finančným limitom 9,99 % z celkovej kúpnej ceny v € bez DPH. Objednávateľ túto položku doplnil s ohľadom na § 18 ods. 3 písm.b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, na základe čoho už nebude možné uzatvorenie dodatku k tejto zmluve podľa tohto zákona.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

3 314,00 ks

30 578,42

30 578,42

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.09.2025 12:01

11.09.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.09.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 145
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2025 11:56 - Vstupná ponuka 30 578,42 € Cena bez DPH
10.09.2025 23:03 - Najvýhodnejšia ponuka 30 421,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS