• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2025 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2025 08:35

Detail zákazky Z20254858

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2025 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2025 08:35

Základné údaje

Z20254858

OF-302720

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11286826

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

31625657

UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť

Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vazopresíny

Lieky

  • 33692500-2 - Injektovateľné roztoky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Terlipresín parent. 1 mg
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina, účinná látka, lieková forma, koncentrácia, balenie, počet balení, Počet jednotiek H01BA04, Terlipresín, sol inj, 0,10 mg terlipresínu v 1 ml injekčného roztoku., 5x10 ml/1 mg, 1, 5
 2. Vazopresín (Argipresín) parent. 2 ml
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina, účinná látka, lieková forma,  balenie, počet balení, Počet jednotiek H01BA01,Vazopresín (Argipresín), sol inj, 10x1 ml , 55, 11 000
koncentrácia, Jeden ml  roztoku obsahuje 20 IU argipresínu (medzinárodných jednotiek) vo forme acetátu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy) v požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami a v stanovenej lehote. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť objednávateľovi jednotkovú cenu za balenie bez DPH aj s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním liekov a liečiv.
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra, resp. živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy.
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru, ak dodaný tovar bude mať vady a nebude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. Súčasťou dodávky tovarov musí byť dvojmo dodací list a faktúra v tlačenej forme.
Dodávateľ je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky objednávateľom. V prípade telefonickej požiadavky kupujúceho je povinný objednaný tovar dodať kupujúcemu do 24 hodín od telefonickej požiadavky, bez ohľadu na to, kedy mu bola doručená písomná objednávka.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa v súlade s OPEP čl. XIII Sankcie.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu: ŠUKL kód k danému predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: - aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, - zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, - s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov,
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou (cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov). Porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme neoverenú kópiu platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z.o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. V prípade, ak Dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, Objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem členského štátu.
Akceptujeme prípadný ekvivalent lieku s rozdielnym počtom IU jednotiek v dávke, za podmienky alikvotného prepočtu počtu balení a jednotkovej ceny, pri dodržaní celkového počtu IU jednotiek, alebo jeho najbližšieho možného násobku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

9 763,96

9 763,96

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.09.2025 09:18

09.09.2025 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2025 08:40 - Vstupná ponuka 9 763,96 € Cena bez DPH
09.09.2025 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 9 763,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS