• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2025 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2025 09:50

Detail zákazky Z20254853

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.09.2025 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2025 09:50

Základné údaje

Z20254853

OF-302702

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11286812

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47907339

ARMEA, s.r.o.

L. Novomeského 9, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Terče na nácvik streľby - kovové

terč kovový

  • 35210000-9 - Terče na nácvik streľby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Terč kovový
Funkcia
Určený na nácvik streľby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Terč č. 5 kovový (viď. Príloha č. 1) ks 20
Terč č. 5a kovový (viď. Príloha č. 1) ks 17
Terč č. 5b kovový (viď. Príloha č. 1) ks 5
Terč č. 7 kovový (viď. Príloha č. 1) ks 180
Terč č. 7a kovový (viď. Príloha č. 1) ks 10
Terč č. 8 kovový (viď. Príloha č. 1) ks 545
Terč č. 9 kovový (viď. Príloha č. 1) ks 40
Terč č. 9a kovový (viď. Príloha č. 1) ks 16
Terč č. 10 kovový (viď. Príloha č. 1) ks 202
Terč č. 10a kovový (viď. Príloha č. 1) ks 203
Hrúbka plechu mm 0,8 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál vyrobený z jedného oceľového plechu STN 425301 alebo STN 425308, aby sa tak zaručila stopercentná spoľahlivosť snímania registrácie pri zásahu.
Plocha terča vystužená profilovaním-prelismi, ktoré vystupujú z terča na jeho čelnej strane.
Rozmer terča pre dodržanie rozmerov podľa výkresovej dokumentácie je potrebné pred vystrihnutím plechu – tvaru terča rátať s rezervou podľa udaných rozmerov a počtu prelisov.
- Tolerancia na celkovú výšku a šírku normalizovanej plochy terča je ±20 mm.
Povrch terča natretý základným náterom a následne chránený polomatným alebo matným náterom v odtieni khaki.
- Spodná čelná časť vyznačená na výkrese bodkočiarkovane musí byť natretá v odtieni oker alebo hnedo.
- Táto časť presahuje tvar normalizovaného terča, v tejto časti musí byť umiestnené označenie terča bielym náterom viď. nižšie v Prílohe č. 1 (výkresová dokumentácia).
Upevnenie terča do zdviháku na upevnenie a vystuženie použiť dve drevené latky z bukového dreva bez uzlov rozmeru 20 mm x 30 mm v dĺžkach podľa výkresovej dokumentácie.
Spôsob upevnenia latiek musia byť priskrutkované k plechu skrutkami s polguľovou hlavou do dreva, CSN 021812.0 o rozmeroch 4 x 16 mm na jeho zadnej strane.
- Tieto latky prečnievajú cez spodný okraj terča o 90 mm tolerancia ± 3 mm.
- Vonkajšia vzdialenosť medzi latkami je 250 mm tolerancia ± 5 mm. Táto vzdialenosť musí byť dodržaná, nakoľko takýto terč potom nie je možné umiestniť do držiakov zdviháka terčov.
Skladovanie terčov uložením na hranu v skladových priestoroch.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia. Dodávateľ zabezpečí tovar pri preprave tak, aby bola zaistená jeho ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar 1. akostnej triedy (rok výroby 2025, príp. 2024), zabalený v originálnom balení od výrobcu.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Dodávateľ zašle elektronicky do 7 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy technickú špecifikáciu, fotografie dodávaného tovaru a podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), ktorá musí byť potvrdená pečiatkou, podpisom dodávateľa a s uvedeným dátumom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zmluvy a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Dodávateľovi bude umožnené čiastkové plnenie zmluvy na základe dodacích listov. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky.
Dodávateľ vystaví faktúru jednorazovo po dodaní celého predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí/ia byť dodací/ie list/y. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Objednávateľ žiada doručiť faktúru na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľká Zábava , Pliešovce, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

16.09.2025 08:00 — 15.12.2025 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

35 099,56

28 536,23

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.09.2025 08:04

10.09.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 200
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2025 08:39 - Vstupná ponuka 35 099,56 € Cena s DPH
08.09.2025 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 35 099,56 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS