• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2025 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2025 10:50

Detail zákazky Z20254849

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2025 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2025 10:50

Základné údaje

Z20254849

OF-302715

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11298146

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44015682

Grex SK, s.r.o.

Pri smaltovni 3603/4, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostika porúch a nacenenie opráv fotokopírovacích strojov RICOH

kopírka, RICOH

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika porúch a nacenenie opráv fotokopírovacích strojov RICOH
Funkcia
Diagnostika porúch a nacenenie opráv fotokopírovacích strojov RICOH s uvedením náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie poruchy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
RICOH MP 9003 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia služby
Požaduje sa diagnostika - špecifikovanie poruchy každého stroja osobitne, s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebných na odstránenie poruchy
Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase diagnostiky
Protokol o diagnostike poruchy a nacenení opravy sa požaduje vyhotoviť a dodať objednávateľovi nasledujúci deň od realizácie diagnostiky
Objednávateľ požaduje od dodávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu, alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že uchádzač je oprávnený / autorizovaný vykonávať údržbu, vykonávať záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky RICOH
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predloženie potvrdenia v podobe aspoň troch fakturačných dokladov, ktoré preukazujú, že v poslednom roku vykonal dodávateľ sám ( nie subdodávateľsky) činnosť týkajúcu sa diagnostiky a opráv farebných a čiernobielych fotokopírovacích strojov. Tieto doklady musia byť anonymizované
Plnenie služby  v Bratislave III
Doba splatnosti faktúry 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky, uvedených v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie gen. Viesta 2,, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

17.09.2025 08:00 — 26.09.2025 13:00

1,00 kus

80,00

80,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.09.2025 14:51

12.09.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.09.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.09.2025 09:54 - Vstupná ponuka 80,00 € Cena bez DPH
12.09.2025 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 79,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS