• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2025 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2025 10:51
  •    Zrušenie zákazky
    10.09.2025 10:53

Detail zákazky Z20254838

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.09.2025 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    10.09.2025 10:51
  •    Zrušenie zákazky
    10.09.2025 10:53

Základné údaje

Z20254838

OF-302696

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Údržba lekárskych zariadení - vírivka

Oprava a údržba lekárskych zariadení - vírivka

  • 50511000-0 - Opravy a údržba čerpadiel
  • 33190000-8 - Rôzne lekárske zariadenia a výrobky
  • 90900000-6 - Čistiace a sanitárne služby
  • 42912300-5 - Stroje a prístroje na filtráciu alebo čistenie vody
  • 39290000-1 - Rôzne vybavenie a zariadenie interiérov

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vírivka Hydro massage hot tub
Funkcia
Predmetom zákazky je demontáž starých dielcov, dodanie a osadenie nových dielcov podľa potreby vrátane dopravy potrebného materiálu, vykonanie servisných úkonov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výmenena filtrov 1 1
Kontrola funkčnosti trysiek (18ks) 18 18
Preplach trysiek a potrubí 1 1
Kontrola čerpadla 1 1
Ohrevného telesa a ventilov 1 1
Overenie cirkulácie vody 1 1
Kontrola elektrických častí (ovládací panel - Beachcomber hot tubs, káble a poistky) 1 1
Skúška tesnosti vírivky 1 1
Vyčistenie vnútorného povrchu 1 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky
Termín na dodanie tovaru bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00.
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Pokiaľ nie je k materiálu dodací list, je iba faktúra, tak na faktúre musí byť napísané "faktúra slúži ako dodací list"
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Náhradné diely dodávať v originálnom prevedení, ak by bol nesúlad náhradných dielov na základe zmeny alebo prečíslovania RNU, výrobných alebo katalógových čísel, je potrebné aby dodávateľ prial podmienky požadovaného tovaru, ktorý žiada objednávateľ.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

17.09.2025 10:53 — 31.10.2025 10:53

1,00 ks

969,80

788,46

Požadujem zaslať návrh plnenia na mail.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.09.2025 10:55

10.09.2025 10:51

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.09.2025 11:06

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 1001
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS