Z20254838
OF-302696
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Údržba lekárskych zariadení - vírivka
Oprava a údržba lekárskych zariadení - vírivka
Služba, Tovar
|
1. Vírivka Hydro massage hot tub
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je demontáž starých dielcov, dodanie a osadenie nových dielcov podľa potreby vrátane dopravy potrebného materiálu, vykonanie servisných úkonov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Výmenena filtrov | 1 | 1 | ||
| Kontrola funkčnosti trysiek (18ks) | 18 | 18 | ||
| Preplach trysiek a potrubí | 1 | 1 | ||
| Kontrola čerpadla | 1 | 1 | ||
| Ohrevného telesa a ventilov | 1 | 1 | ||
| Overenie cirkulácie vody | 1 | 1 | ||
| Kontrola elektrických častí (ovládací panel - Beachcomber hot tubs, káble a poistky) | 1 | 1 | ||
| Skúška tesnosti vírivky | 1 | 1 | ||
| Vyčistenie vnútorného povrchu | 1 | 1 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
| Termín na dodanie tovaru bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00. |
| Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
| Pokiaľ nie je k materiálu dodací list, je iba faktúra, tak na faktúre musí byť napísané "faktúra slúži ako dodací list" |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Náhradné diely dodávať v originálnom prevedení, ak by bol nesúlad náhradných dielov na základe zmeny alebo prečíslovania RNU, výrobných alebo katalógových čísel, je potrebné aby dodávateľ prial podmienky požadovaného tovaru, ktorý žiada objednávateľ. |
| Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
17.09.2025 10:53 — 31.10.2025 10:53
1,00 ks
969,80
788,46
Požadujem zaslať návrh plnenia na mail.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.09.2025 10:55
10.09.2025 10:51
10.09.2025 11:06
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: