• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2025 16:25
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2025 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    08.09.2025 12:03

Detail zákazky Z20254829

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2025 16:25
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2025 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    08.09.2025 12:03

Základné údaje

Z20254829

OF-302437

zrušená

Objednávateľ

31797903

Úrad pre verejné obstarávanie

Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Viacúčelový vysávač

vysávač, filter, flísové filtračné vrecká

  • 39713430-6 - Vysávače prachu
  • 39713431-3 - Príslušenstvo k vysávačom prachu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vysávač
Funkcia
vybavenie pracoviska - Všestranné využitie na miestach s vysokými hygienickými požiadavkami ; Na čistenie všetkých tvrdých plôch, napr. dlažby, prírodného kameňa, PVC, linolea, drevených podláh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
príkon W 1000
sací výkon W 240
množstvo vzduchu l/s 55
objem prachovej nádoby l 20
dĺžka napájacieho kábla m 5
hlučnosť dB 75
druh prúdu V 220 240
druh prúdu Hz 50 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stav zariadenia nové, nerepasované zariadenie v originálnom obale priamo od výrobcu
materiál plast
typ upratovania mokré čistenie, suché čistenie, vysávanie
typ povrchu drevené podlahy, hladké podlahy, tvrdé podlahy
typ vysávača priemyselný viacúčelový, vreckový, so skladaným filtrom
funkcia fúkanie
záruka min. 24 mesiacov
 2. Skladaný filter
Funkcia
kompatibilný s položkou č. 1
vhodný na vysávanie suchých aj mokrých nečistôt
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet náhradných filtrov ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
záruka min. 24 mesiacov
vlastnosti umývateľný
tvar kazetový
 3. Flísové filtračné vrecká
Funkcia
kompatibilné s položkou č.1
Odolné filtračné vrecká, ktoré zaručujú vysokú úroveň zachytávania prachu a dlhú životnosť pri vysávaní. Vhodné pre viacúčelové vysávače.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
záruka min. 24 mesiacov
Filtračné vrecko extrémne odolné voči pretrhnutiu a s vysokým stupňom zachytávania prachu. Výrazne dlhší čas vysávania ako s papierovými filtračnými vreckami. Pre viacúčelové vysávače. áno
Materiál s vláknami umožňuje optimálne prúdenie vzduchu počas vysávania, čo pomáha udržiavať stály sací výkon vysávača. áno
Trojvrstvový fleecový materiál pre vynikajúce zadržiavanie prachu a optimálny sací výkon áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (dodávateľ označí, komu je tovar určený  - uvedie kontaktnú osobu a pracovisko objednávateľa podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy).
2. Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom, dodacím listom a  návodom na použitie v slovenskom alebo českom jazyku.
3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude omeškanie dodania.
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
5. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena (cena celkom) predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, uvedeným v časti funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky, a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 9,00 do 14,00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 2 dni vopred.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má  za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
9. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
10. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
13. Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 7 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
14. V prípade, že objednávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, dodávateľ je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent.
15. Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený. Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane verejného obstarávateľa.
16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný tovar a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému tovaru, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať  za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve  alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
20.Nedodržanie požiadavky č. 1,2,3,4,5,8,11,12,13,16,17 a 18  objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová dolina 10, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

10.09.2025 09:00 — 17.09.2025 14:00

1,00 celok

184,50

150,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.09.2025 16:25

08.09.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 231
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS