• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2025 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2025 10:50

Detail zákazky Z20254823

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2025 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2025 10:50

Základné údaje

Z20254823

OF-302251

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11280854

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

31625657

UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť

Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sulfónamidy a Trimetoprim

antibakteriálne liečivá na systémové použitie, Sulfónamidy, Trimetoprim

  • 33651100-9 - Látky ničiace baktérie na systémové použitie

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sulfónamidy a Trimetoprim
Funkcia
antibakteriálne liečivá na systémové použitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sulfónamidy a Trimetoprim - množstvo ampula 25000
ampula - merná jednotka - veľkosť ml 5
množstvo účinnej látky v mernej jednotke (ampula) - sulfanetoxazolu mg 400
množstvo účinnej látky v mernej jednotke (ampula) - trimetoprim mg 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Názov skupiny Sulfónamidy a Trimetoprim
ATC Skupina B05AA01
Účinná látka, koncentrácia Sulfónamidy a Trimetoprim
Lieková forma con inf
Cesta podania i.v.
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. Ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V cene musia byť zahrnuté všetky vedľajšie náklady ako sú DPH, doprava, vyloženie tovaru, manipulácia a iné.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe čiastkových objednávok odberateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. V prípade, ak odberateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať požadované množstvo tovaru.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list alebo faktúra, ktoré obsahujú najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, kód tovaru, číslo šarže a exspirácia.
Platobné podmienky: Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok. Úhrada faktúry sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom so splatnosťou každej čiastkovej faktúry 60 dní.
Zdroje financovania: Vlastné zdroje Odberateľa.
Termín dodania tovaru je najneskôr do 2 pracovných dní od odoslania objednávky.
Dodávateľ je povinný predložiť do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na kontaktný e-mail katarina.nemcovicova@fntt.sk : podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, ktorý predstavuje celkovú zmluvnú cenu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
K celkovej cene predmetu Zmluvy bez DPH je Dodávateľ oprávnený účtovať aktuálnu výšku DPH v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak počas trvania tejto zmluvy dôjde k zmene výšky sadzby DPH vzťahujúcej sa na plnenia upravené touto Zmluvou, nevyžaduje sa úprava tejto Zmluvy formou dodatku k tejto Zmluve, ale výška DPH sa bude automaticky účtovať vo výške platnej v čase poskytnutia zdaniteľného plnenia.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť odberateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a
nižšou cenou“. Uvedené ustanovenie sa neuplatňuje v prípade verejného obstarávania energií.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú inak obchodovať) tretej strane bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas odberateľa je podmienený predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je tento súhlas neplatný. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie podľa ustanovenia § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ručenie, ručiteľské vyhlásenie) od akejkoľvek tretej osoby vo vzťahu k pohľadávkam, ktoré by mu vznikli voči Odberateľovi bez predchádzajúceho písomného súhlasu Odberateľa. Písomný súhlas Odberateľa je podmienený predchádzajúcim písomným súhlasom Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je tento súhlas neplatný. Pre vylúčenie pochybností, právny úkon, ktorým budú pohľadávky Dodávateľa zabezpečené ručením v rozpore s týmto
ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky odberateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

17.09.2025 00:00 — 17.09.2026 23:59

25 000,00 ampula

37 175,00

37 175,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.09.2025 13:52

09.09.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 19
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2025 08:35 - Vstupná ponuka 37 174,99 € Cena bez DPH
09.09.2025 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 37 173,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS