• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2025 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2025 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2025 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2025 14:20

Detail zákazky Z20254815

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2025 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    08.09.2025 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.09.2025 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.09.2025 14:20

Základné údaje

Z20254815

OF-302567

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11274197

Objednávateľ

00358011

Národná zoologická záhrada Bojnice

Zámok a okolie 6, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

36415685

MERKUR SLOVAKIA,s.r.o.

Kamenné pole 4554/6, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vozidlo na prevoz materiálu, krmiva a odpadu

úžitkový automobil, preprava osôb, preprava tovaru

  • 34144700-5 - Úžitkové vozidlá
  • 34144900-7 - Vozidlá na elektrický pohon
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrický úžitkový nákladný automobil
Funkcia
Vozidlo na prevoz s výklopnou korbou,  pre zásobovanie a obsluhu zoologickej záhrady
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nové úžitkové vozidlo ks 1
Počet miest na sedenie ks 2
Počet dverí ks 2
Vonkajšie rozmery- dĺžka mm 2600 3800
Vonkajšie rozmery- šírka mm 1400 1600
Vonkajšie rozmery - výška mm 1500 2000
Akumulátory, batérie Ah 150 200
Doba nabíjania hod 7 9
Dojazd pri 100% nabití batérie km 80 120
Nabíjanie batérie z 230 V elektrickej zásuvky ks 1
Výkon motora Kw 5 10
Ložná plocha sklopná ks 1
Veľkosť ložnej plochy - dĺžka mm 1100 1700
Veľkosť ložnej plochy - šírka mm 900 1300
Veľkosť ložnej plochy - výška mm 230 270
Nosnosť korby kg 300 500
Svahová dostupnosť stupne 30
Pletivové bočnice ks 3
Elektrická zásuvka 230 V na pripojenie elektrického náradia ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pohon 2x4
Brzda ručná parkovacia brzda
rýchlosti dopredu, neutrál, spiatočka
display dotykový, digitálny s funkciami rýchlomer, počítadlo ubehnutej vzdialenosti, počítadlo ubehnutých motohodín
ukazovateľe zmeny smeru jazdy áno
svetlomety predné aj zadné
svetlá diaľkové, brzdové
spätné zrkadlá áno
možnosť pripojenia pletivových bočníc áno
Bezpečnostné pásy áno
možnosť osadenia ŠPZ áno
vodičské oprávnenie na obluhu typ B
preferujeme najvyšší výkon motora
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie predmetu zmluvy vrátane dopravy na dohodnuté miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodávkou.
Dodanie predmetu zmluvy vrátane nakládky a vykládky tovaru na mieste plnenia, a to v pracovných dňoch (pondelok až piatok) od 7:00 hod do 13:00 hod.
Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania vyzvať objednávateľa telefonicky.
Dodávateľ odovzdá objednaný tovar zodpovednej osobe objednávateľa, ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme na mieste plnenia.
Dodávaný tovar musí byť nový a nepoužívaný. Tovaru bude dodaný najneskôr do 24.9.2025.
Dodávka bude realizovaná jednorázovo, skompletizovaná podľa špecifikácie, nie po častiach, dodaná spolu s dodacím listom ( s návodom na použitie v slovenskom jazyku, ktorý bude odovzdaný pri dodaní tovaru.)
Požadujeme dodanie predmetu zákazky minimálne v špecifikácii uvádzanej v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmlúvnych podmienok.
Požadujeme osobnú prítomnosť zástupcu dodávateľa počas odovzdávania s dodacím listom, s certifikátmi o splnení noriem, odovzdanými zvlášť pri dodaní tovaru, s návodom na použitie a ošetrovanie tovaru v slovenskom jazyku odovzdaným zvlášť pri dodaní tovaru.
Požadujeme zaškolenie obsluhy max. 4 osôb v rozsahu max. 2 hodiny.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy vrátane 2 kľúčov, platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách v SR, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy.
Komplexný záručný i pozáručný servis vrátane dodávky originálnych náhradných dielov počas doby životnosti stroja. Záručná doba je 24 mesiacov alebo min. 1000 Mth.
Požadujeme najneskorší čas začatia servisného úkonu od termínu nahlásenia poruch - 48 hodín.
Kupujúci má právo dodanie ponúknutého tovaru odmietnuť a od zmluvy odstúpiť v prípade ak zistí, že predávajúcim ponúkaný tovar nespĺňa požadované vlastnosti a parametre a má pochybnosti o jeho kvalite.
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia na miesto určenia.
Objednávateľ neposkytne zálohu na predmet obstarávania.
V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, poškodenie, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať celé množstvo tovaru z poškodeného sortimentu a vodič dodávateľa na tento tovar vypíše návratku s popisom vád a odoberie tento tovar naspäť ihneď pri dodávke.
V prípade reklamácie - Objednávateľ podáva prvotný podnet formou oznamu e-mailovou alebo poštovou formou dodávateľovi. Ten je povinný obratom poskytnúť vlastné tlačivo, tzv. "reklamačný list" objednávateľovi, ktorý spíše reklamáciu. Ďalej je dodávateľ povinný si osobne prezviať reklamovaný tovar do 7 pracovných dní od podania oznámenia na reklamáciu objednávateľom. Za reklamované služby objednávateľ neplatí.
Dodávateľ je teda povinný v rámci záručnej reklamácie a vyššie uvedeného termínu osobne si prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady a na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia, spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa e-mailovou správou alebo poštovou formou o výsledku reklamácie a dátumu dovozu opraveného alebo vymeneného tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zámok a okolie 6, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

10.09.2025 14:00 — 24.09.2025 15:00

1,00 ks

23 564,43

19 158,07

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.09.2025 13:08

08.09.2025 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.09.2025 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.09.2025 13:10 - Vstupná ponuka 23 564,41 € Cena s DPH
08.09.2025 13:10 - Najvýhodnejšia ponuka 23 564,41 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS