• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2025 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2025 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2025 14:05

Detail zákazky Z20254813

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2025 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.09.2025 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.09.2025 14:05

Základné údaje

Z20254813

OF-302678

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11280850

Objednávateľ

36376108

RABČAN, s.r.o.

Rabčická 334, Rabča, 02944, SVK

Dodávateľ

33238022

Anna Koleštíková UKO

Hríbiky 176, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hnedé uhlie orech 2 - Bilina

Hnedé uhlie

  • 09111100-1 - Uhlie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hnedé uhlie orech 2 - Bilina
Funkcia
palivové hnedé uhlie na vykurovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
zrnitosť mm 10 25
výhrevnosť MJ/kg 17,6
predpokladané množstvo t 400
voda % 30,2
síra % 0,77
popol % 9,8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Spotrebná daň z uhlia je zahrnutá v jednotkovej cene uhlia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena zahŕňa zloženie tovaru (uhlia) na miesto určenia.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo uhlia riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke.Uvedené množstvo je predpokladané a obstarávateľ sa nezaväzuje k odobratiu celého množstva uhlia, v prípade tuhšej zimy si obstarávateľ vyhradzuje právo k odobratiu väčšieho množstva uhlia.
Dodanie uhlia bude dodávané postupne v priebehu zmluvného vzťahu a to do 24 hodín po telefonickej objednávke alebo objednávke e-mailom, v čase od 7:00 do 15:00 hod..
Zmluvné strany súhlasia s dodávkami uhlia v ucelených dodávkach (na celé vozidlá).
Dodanie uhlia prevezme od dodávateľa štatutárny zástupca objednávateľa alebo ním poverený zástupca, ktorý písomne potvrdí prevzatie na dodacom liste a vážnom lístku.
Kupujúci je oprávnený zabezpečiť kontrolné preváženie predmetu dodania na svojej overenej váhe a porovnať ho s vážnym lístkom predávajúceho - vykonať kontrolu hmotnosti dodaného tovaru. Vozidlo na dovoz uhlia musí byť prispôsobené , aby sa vošlo na nákladnú váhu o rozmeroch: 3x8m.
V prípade odmietnutia uvedenej kontroly, kupujúci toto považuje za nedodanie tovaru v deklarovanej hmotnosti. V prípade, ak vodič vozidla, ktorý doviezol tovar, odmietne podpísať protokol a neuvedie dôvod takého odmietnutia podpisu, resp. ak neuvedie dôvod, ani ho nepodpíše za prítomnosti svedkov, kupujúci považuje protokol za právoplatný. Kupujúci si vyhradzuje právo kontrolovať dodržiavanie kvalitatívnych parametrov tovaru.
V prípade zistených rozdielov oproti údajom uvedených na dodacom liste  bude o tejto skutočnosti spísaný protokol. Pre tento prípad je oprávnený protokol za predávajúceho podpisovať vodič vozidla, ktorým bol tovar dodaný. Náklady spojené s prevážením dodávky tovaru (spotreba PHM) znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok kontroly. Predávajúci zároveň akceptuje časové straty vykonávaním tejto činnosti bez nároku na náhradu vzniknutých nákladov.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Požaduje sa priložiť k tovaru protokol o skúške vydaný skúšobným laboratóriom uhlia alebo ekvivalentným dokladom
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo (400 ton) je predpokladané na 8 mesiacov, ktoré je závislé od poveternostných podmienok a potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané množstvo uhlia.
Dodávateľ dodá tovar podľa platných technických noriem v čase dodávky a podmienok dojednaných v zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rabčická 334, Rabča, Námestovo, Žilinský, Slovenská republika

12.09.2025 08:00 — 12.05.2026 08:00

400,00 ton

98 000,00

96 260,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.09.2025 12:44

09.09.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 72
 52
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.09.2025 10:29 - Vstupná ponuka 97 200,00 € Cena bez DPH
08.09.2025 20:25 - Najvýhodnejšia ponuka 96 997,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS