• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2025 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2025 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2025 13:25

Detail zákazky Z20254783

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.09.2025 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    09.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.09.2025 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.09.2025 13:25

Základné údaje

Z20254783

OF-302554

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11286784

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

55890458

RIPLAND services s.r.o.

Vodná 19/1126, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby, obaly a obalový materiál

Manipulačná jednotka, plastový sud, kuka nádoba, jutové vrecia, vrece igelitové

  • 44143000-4 - Palety
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 18930000-7 - Vrecia a vaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastový sud 60 l s odnímateľným vekom - HDPE-vysokohustotný polyetylén
Funkcia
na skladovanie a prepravu nebezpečných látok pevného skupenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastový sud 60 l s odnímateľným vekom - HDPE-vysokohustotný polyetylén ks 46
Objem sudu l 60
Rozmer sudu ( priemer ) mm 400
Rozmer sudu výška mm 610
Hmotnosť sudu kg 3
Priemer krku cm 32
Nosnosť kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál HDPE
Farba modrá
Sud je vhodný na skladovanie a prepravu nebezpečných látok pevného skupenstva
UN certifikácia áno
Sťahovací kruh s pákou vyrobený z pozinkovanej ocele
 2. KUKA NÁDOBA 110 l
Funkcia
KUKA NÁDOBA 110 l slúži na zber komunálneho odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
KUKA NÁDOBA 110 L ks 15
Objem nádoby l 110
Nosnosť kg 80
Hmotnosť kg 13,9
Hrúbka plechu mm 0,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyrobený z materiálu Pozinkovaný plech
Vhodný na použitie Vnútorné aj vonkajšie
Odolný na mechanické namáhanie, poveternostné podmienky
Závesy na vyklápanie zodpovedajú norme DIN 6629
 3. Jutové vrecia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jutové vrecia ks 100
Objem l 40
Rozmer (výška) cm 80
Rozmer (šírka) cm 50
Gramáž g/m2 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál z pevnej a 100 % prírodnej tkaniny z juty
 4. Jutové vrecia protipovodňové s úväzkom
Funkcia
Jutové vrecia protipovodňové s úväzkom ktoré sú vhodné aj ako vrecia pre naplnenie pieskom pri povodniach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jutové vrecia protipovodňové s úväzkom ks 400
Rozmer (výška) cm 60
Rozmer (šírka) cm 30
Objem l 15
Gramáž g/m2 305
Nosnosť kg 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spĺňajú požiadavky NATO
Vyrobené z materiálu utkané z pevnej a 100 % prírodnej tkaniny z juty
 5. Vrece igelitové hrubé 120 l
Funkcia
Na zbieranie, uskladňovanie a prevoz komunálneho a recyklovateľného ťažkého odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrece igelitové hrubé ks 100
Objem l 120
Hrúbka materiálu µm 130
Rozmer (výška) cm 110
Rozmer (šírka) cm 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky na dostatočnú pevnosť a odolnosť na zvládnutie aj ťažších typov odpadu
 6. Manipulačná jednotka
Funkcia
Manipulačná jednotka ( tvorená z 2ks stohovacích rámov) slúži k manipulácii a preprave oceľových trubiek Js 150 mm, v dĺžke 6m, 3m, 2m a 1,5m. Je v nej uložené 84 ks oceľových trubiek - viď priložené foto
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Manipulačná jednotka ( tvorená z 2ks stohovacích rámov ) ks 20
Nosnosť manipulačnej jednotky kg 6 930
Stohovacia nosnosť kg 20 790
Počet stohovacích vrstiev vrstvy 3
Rozmer (vonkajšia šírka) mm 2 360
Rozmer (vonkajšia výška) mm 1 540
Rozmer (vnútorná šírka) mm 2 140
Rozmer (vnútorná výška) mm 1 230
Hmotnosť stohovacieho rámu s prekladmi kg 220
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť sťahovacej sily pružín 1 rámu 2x1 000 N
Opis Manipulačná jednotka pozostáva z dvoch identických stohovacích manipulačných rámov, v ktorých sú uložené oceľové trubky. Vodorovnú a zvislú rozteč určujú preklady.
Opis Stohovacie rámy sú od seba vzdialené 3 120 mm a do nich na tvarovaných prekladoch sú uložené oceľové trubky v 7 vrstvách po 12 ks rúr v každej vrstve.
Opis Stohovací rám pozostáva z dvojice stĺpikov z uzatvorených tenkostenných profilov a zvarovaného nosníka.
Opis Stĺpiky sú opatrené stohovacími hlavicami, hornou dvojicou čapov pre závesnú bezviazačovú manipuláciu a spodnou dvojicou úchytov pre závesnú manipuláciu ručnými viazacími prostriedkami.
Opis Nosník je opatrený štyrmi lyžinami. Oceľové trubky sú k prekladom stiahnuté silou dvoch pružín.
Opis Sila z pružín sa prenáša do pozdĺžnej osi jednotky pomocou dvojramennej páky horného prekladu v strede čapom spojenej s nosníkom horného prekladu.
Opis Koncom jedného ramena je páka opretá o čap stĺpika a na háky druhého horného konca ramena sú zavesené dve reťaze
Opis ktorých druhé konce sú spojené s pružinami, ktoré je možné napnúť pomocou otočne uložených vačiek.
Opis Povrchovú úpravu rámu vykonať žiarovým pozinkovaním a vrchným náterom odtieň 5450 khaki matný
Opis náter musí byť vhodný na pozinkované povrchy (práškové lakovanie, aplikácia špeciálnych farieb na pozinkované povrchy).
Opis Výrobnú dokumentáciu a posúdenie únosnosti rámov vyrobí a dodá výherca súťaže spolu so zhotovenými rámami, ktoré budú vyhotovené podľa jestvujúcich rámov.
Osobitné požiadavky na plnenie Tovar je nutné dodať v párnom počte ( 2ks stohovacích rámov na 1 manipulačnú jednotku ).
Osobitné požiadavky na plnenie Súťažiacim bude poskytnutá možnosť vykonať presné zameranie rámu v mieste užívateľa. Dodávateľ vykoná presné zameranie rámu v mieste plnenia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, I. akosti.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa  jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. Ministerstvo obrany SR Námestie generála Viesta 2, 832 47 Bratislava. Koncový užívateľ 43. z.z. Pod horou,  972 43 Zemianske Kostoľany
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 6.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. Vrátane záručného servisu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH.
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenie personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

43.zásobovacia základňa, Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

12.09.2025 06:00 — 21.11.2025 13:00

1,00 súbor jednotiek

101 814,49

82 776,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.09.2025 08:51

09.09.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.09.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 619
 754
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.09.2025 09:48 - Vstupná ponuka 101 814,48 € Cena s DPH
09.09.2025 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 101 376,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS