• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2025 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2025 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2025 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2025 11:25

Detail zákazky Z20254764

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2025 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2025 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2025 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2025 11:25

Základné údaje

Z20254764

OF-301919

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11268634

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok (pre FF, FMK)

stolička, doska, noha, skrinka

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39121200-8 - Stoly
  • 39121100-7 - Písacie stoly
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39141300-5 - Skrine
  • 39122000-3 - Skrine a knižnice
  • 39132100-7 - Archivačné skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Funkcia
Zariadenie kancelárie na Filozofickej fakulte.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo s nastavením výšky a operadla a nastaviteľnou bedrovou opierkou. Nastaviteľná výška stoličky, hrúbka sedadla vyplnená mäkkou penou, doskou a dvojitým vonkajším materiálom; nylonová základňa, pevne vyrobené otočné kolieska 360°. Opierka hlavy s nastaviteľným sklonom a výškou. Sklopné lakťové opierky. Nastavenie odporu sklonu operadla. Mechanizmus s možnosťou uzamknutia opierky chrbta v 90-stupňovej polohe. Výška sedadla s nastavením pomocou tichého a hladkého plynového pohonu. Priedušný sieťovaný materiál. ks. 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hrúbka sedadla min. 8 cm
nosnosť stoličky min. 150 kg
uvedeným parametrom zodpovedá napríklad Kancelárske kreslo Kreslo Praso
 2. Stolová doska
Funkcia
Zariadenie do učebne Fakulty masmediálnej komunikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolová doska ks. 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
materiál drevovláknitá doska, Akrylová farba, Plastový okraj, Papier so šesťhrannou štruktúrou (70 % recykovaný), Drevotrieska, drevovláknitá doska
romery 120 x 60 cm
uvedeným parametrom zodpovedá napríklad LAGKAPTEN
 3. Stolová noha
Funkcia
Zariadenie do učebne Fakulty masmediálnej komunikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolová noha ks. 88
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery 4 x 70cm
farba biela
základný materiál oceľ, prášková farba z polyesterového epoxidu
noha polypropylénový plast
uvedeným parametrom zodpovedá napríklad ADILS Stolová noha
 4. Kancelárska stolička s opierkami
Funkcia
Zariadenie do učebne Fakulty masmediálnej komunikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička s opierkami, Gräsnäs červená ks. 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál/Základná tkanina/ Textilný poťah: 100 % polyester (min. 90% recyklovaný)
Rám/ Nosník polypropylénový plast
Podšívka 100 % polyester
Výplň 100% polyester, Vysoko pružná polyuretánová (studená) pena s hustotou 65 kg/m3.
Montážna konzola/ Tuba/ Montážna doska/ Rám opierky/ Plynová fľaša/ Rám nohy oceľ, prášková farba z polyesterového epoxidu
Horná časť: plast ABS
Elastická páska 60% guma, 40 % polyester
Mechanizmus oceľ, polypropylénový plast
Farba červená
uvedeným parametrom zodpovedá napríklad SMÖRKULL Kancelárska stolička s opierkami, Gräsnäs červená
 5. Skrinka
Funkcia
Zariadenie do učebne Fakulty masmediálnej komunikácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TROTTEN Skrinka s 3 zásuvkami na kolieskach ks. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
materiál / kovová trúbka: oceľ, Prášková farba z polyesterového epoxidu
nárazníky syntetická guma
rozmery šírka: 40 cm. hĺbka: 47 cm. výška: 56 cm. hĺbka zásuvky: 40 cm
uvedeným parametrom zodpovedá napríklad TROTTEN Skrinka s 3 zásuvkami/kolieska
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnymi uvedenými parametrami.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru s obrázkami, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov bezodkladne po uzatvorenia zmluvy. Výsledný odtieň predmetu zmluvy musí zodpovedať farbe uvedenej v prílohe.
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť a tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

08.09.2025 08:00 — 06.10.2025 15:00

173,00 kus

8 336,84

6 777,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.09.2025 09:05

05.09.2025 09:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2025 09:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 295
 113
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.09.2025 10:15 - Vstupná ponuka 8 336,83 € Cena s DPH
04.09.2025 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka 8 302,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS