• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2025 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2025 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2025 14:00

Detail zákazky Z20254761

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.09.2025 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2025 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2025 14:00

Základné údaje

Z20254761

OF-302633

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11268628

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletné a hygienické prostriedky

Krém, toaletný papier, mydlo, jednorazové rukavice

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33740000-9 - Výrobky na starostlivosť o ruky a nechty
  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletné a hygienické prostriedky
Funkcia
Toaletné a hygienické prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Mydlo toaletné tuhé 100 g ks 7200
2. Mydlo tekuté 5 l ks 360
3. Servítky 33x33, 1-vrstvové, 100 ks/bal bal 2100
4. Krém na ruky 100 ml ks 300
5. Toaletný papier 1-vrstvový ks 24000
6. Toaletný papier 2-vrstvový ks 18000
7. Pasta na čistenie rúk 450-500 g ks 45
8. Dezinfekcia na ruky 5 l ks 30
9. Dezinfekčný gél na ruky 500 ml ks 60
10. Rukavice nitrilové nepudrované bal 1050
11. Rukavice mikroténové veľkosť L bal 300
12. Rukavice latexové žlté na WC veľkosť L bal 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5. Toaletný papier 1-vrstvový jednovrstvový, nebielený, nearomatizovaný, 1x400 útržkov
6. Toaletný papier 2-vrstvový dvojvrstvový, nearomatizovaný, útržkový, min. 160 útržkov
10. Rukavice nitrilové nepudrované veľkosť S - 50 bal, veľkosť M - 200 bal, veľkosť L - 550 bal, veľkosť XL - 250 bal
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra, vrátane dodacieho listu s jednotkovými cenami zaokrúhlenými na dve desatinné miesta.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, jednotkové ceny s DPH na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotkových cien bez DPH a aj s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Dodávka predmetu obstarávania sa bude realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14.00 h.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/.
Požaduje sa dodržanie uvádzaných množstiev a balení.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa.
Objednávateľ ako verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

09.09.2025 08:30 — 26.09.2025 14:00

1,00 kompletná dodávka podľa opisného formulára

24 203,38

19 677,54

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.09.2025 08:40

05.09.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 478
 278
 13
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2025 09:00 - Vstupná ponuka 23 985,00 € Cena s DPH
05.09.2025 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 21 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS