30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48249726
SK-Stolamed, s. r. o.
Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK
Kontroly hasiacich prístrojov
Kontroly hasiacich prístrojov
Služba
|
1. Kontrola hasiacich prístrojov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kontrola ručných hasiacich prístrojov | ks | 300 | ||
| Kontrola pojazdných hasiacich prístrojov | ks | 12 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typy hasiacich prístrojov | 2 kg, 5 kg, 6 kg, 50 kg, 2x30 kg |
| Druhy náplne prenosných hasiacich prístrojov | CO2 snehový, práškový |
| Výrobcovia | Kovoslužba, Tepostop, Kodreta, Červinka, Vítkovice, Pyrokontrol, Haspo, Hastex, Pyronova, Neuruppin, HP KONTROL, Tuson, U. Hradište, Siel, Pyroservis, Beta Corporation |
| Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich strojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov |
| Revízia hasiacich prístrojov | Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia Lesík delostrelcov 1, 080 01 Prešov. |
| Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
| Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Službu požadujeme vykonať na adrese miesta plnenia. |
| Službu vykonať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
| O vykonaní kontroly prenosného hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. |
| Uvedené množstvo hasiacich prístrojov je orientačné. Objednávateľ si vyhradzuje právo toto množstvo meniť na základe aktuálneho stavu zisteného pri kontrole hasiacich prístrojov. |
| Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie opráv a tlakových skúšok do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ spolu s faktúrou dodá revíznu správu o výsledku kontrol a tlakových skúšok. |
| Dodávateľ služby si hasiace prístroje preberie v mieste plnenia iba počas pracovných dní v čase 8:00 do 14:00. |
| Výsledkom musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Lesík delostrelcov 1, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
22.09.2025 08:15 — 31.10.2025 08:15
312,00 ks
1 919,00
1 560,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.09.2025 08:16
16.09.2025 09:00
16.09.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.09.2025 08:18 - Vstupná ponuka | 1 919,00 | € | Cena s DPH |
| 09.09.2025 16:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 843,77 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: