Z20254753
OF-302471
zrušená
31797903
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, Bratislava, 82109, SVK
Bezpečnostná cylindrická vložka
bezpečnostná vložka
Tovar, Služba
|
1. Bezpečnostná cylindrická vložka-bezpečnostná trieda 4
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| na zabezpečenie chránených priestorov, zabezpečenia zámkov a uzamykacích systémov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| bezpečnostná cylindrická vložka | ks | 10 | ||
| počet kľúčov | ks | 15 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| rozmery | 30/35 |
| tretia bezpečnostná trieda | RC3 |
| ochrana proti odvŕtaniu, bumpingu a planžetovaniu | áno |
| identifikačná karta ako podklad pre rez nového kľúča bez potreby kľúča samotného napríklad pri jeho strate (kľúč je možné kopírovať aj bez identifikačnej karty) | áno |
| typ | obojstranná |
| vlastnosti | spoločný uzáver zámkov |
| materiál cylindrickej vložky | mosadz |
| materiál povrchovej úpravy | nikel |
| určenie | bezpečnostná |
| záruka | min. 24 mesiacov |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (dodávateľ označí, komu je tovar určený - uvedie kontaktnú osobu a pracovisko objednávateľa podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy). |
| 2. Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom, dodacím listom a návodom na použitie v slovenskom alebo českom jazyku. |
| 3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude omeškanie dodania. |
| 4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
| 5. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková cena (cena celkom) predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, uvedeným v časti funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky, a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
| 6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 9,00 do 14,00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 2 dni vopred. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 9. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| 10. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií. |
| 11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 13. Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 7 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 14. V prípade, že objednávateľ požaduje dodať v rámci opisu predmetu zákazky konkrétny výrobok, výrobný postup, značku, patent, typ, alebo odkazuje na konkrétnu krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, dodávateľ je v súlade s § 42 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní oprávnený predložiť ponuku aj na technický a funkčný ekvivalent. |
| 15. Za technický a funkčný ekvivalent sa považuje taká ponuka (riešenie), ktorá spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je obstarávaný predmet zákazky určený. Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje najmä taká ponuka (riešenie), s ktorého prijatím / plnením by boli spojené ďalšie vyvolané neprimerané náklady na strane objednávateľa. |
| 16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému tovaru, z ktorej je zrejmé, že tento tovar spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| 17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 20. Nedodržanie požiadavky č. 1,2,3,4,5,8,11,12,13,16,17 a 18 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ružová dolina 10, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
10.09.2025 09:00 — 17.09.2025 14:00
1,00 celok
150,00
122,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.09.2025 16:23
08.09.2025 11:00
08.09.2025 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: