• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.09.2025 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2025 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2025 11:10

Detail zákazky Z20254748

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.09.2025 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.09.2025 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.09.2025 11:10

Základné údaje

Z20254748

OF-302053

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11304691

Objednávateľ

00328693

Mesto Revúca

Námestie slobody 13/17, Revúca, 05080, SVK

Dodávateľ

45357552

COMFORTA HYGIENE, s.r.o.

Kollárova 88, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Umývačka riadu priebežná s odpadovým čerpadlom

Umývačka riadu

  • 42959000-3 - Umývačky riadu nie pre domácnosť
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Umývačka riadu priebežná
Funkcia
Umývačka riadu slúži na zabezpečenie hygienického umývania riadu pre klientov Zariadenia opatrovateľských služieb Cilka v Revúcej.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šírka umývačky riadu mm 630 760
Hĺbka umývačky riadu mm 740 760
Výška umývačky riadu mm 1540 2080
Kapacita košov/h 20 60
Cyklus " 60 180
Rozmer koša mm 500x500
Príkon elektro kW/W 8,5/400 10,2/400
Spotreba vody (cyklus) l 2,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie dvojplášťová, nerezová
Maximálna vstupná výška 465mm
Bojler atmosferický s oplachovým čerpadlom
Horné a dolné rotačné umývacie a oplachové ramená áno
Elektronické ovládanie zobrazenie umývacích a oplachových teplôt, počítadlo umývacích cyklov
Nastavenie dávkovačov cez ovládací panel áno
Autodiagnostický systém detekcie závad s chybovým hlásením áno
Termostop pre garantovanú teplotu oplachu podľa HACCP áno
Samočistiaci program áno
Dávkovač umývacieho prostriedku áno
Dávkovač oplachového prostriedku áno
Odpadové čerpadlo áno
Umývací prostriedok 12kg áno
Oplachový prostriedok 10kg áno
Kôš na taniere a poháre áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Doba dodania do 14 pracovných dní od predloženia podrobného aktualizovaného rozpočtu.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 07:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne dodania minimálne 1 deň vopred.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zariadenie opatrovateľských služieb Cilka, J. Kordoša 546/1, 050 01 Revúca, Revúca, Revúca, Banskobystrický, Slovenská republika

19.09.2025 08:00 — 28.11.2025 12:00

1,00 ks

5 050,00

4 105,69

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.09.2025 12:32

16.09.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.09.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 180
 44
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.09.2025 08:56 - Vstupná ponuka 4 920,00 € Cena s DPH
04.09.2025 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 4 918,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS