• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.09.2025 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2025 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2025 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2025 11:20

Detail zákazky Z20254743

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.09.2025 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2025 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2025 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2025 11:20

Základné údaje

Z20254743

OF-302628

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11268606

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47220201

COUPE INVEST, s. r. o.

Dúbravská cesta 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, kontrola, revízie, tlakové skúšky

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonanie opráv a tlakovej skúšky na hasiacich prístrojov
Funkcia
vykonanie opráv a tlakovej skúšky na hasiacich prístrojoch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP práškový 6 kg, Kovoslužba ks 7
HP snehový 5 kg, Kodreta ks 28
HP snehový 5 kg, Kodreta ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady).
Úspešný uchádzač - požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody.
Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody.
Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov.
Realizácia predmetu zákazky sa bude vykonávať na základe písomných, resp. e-mailových objednávok.
Realizácia predmetu zákazky je v termíne od 25.9. 2025 do 30.9. 2025 .
Splatnosť faktúry je  je 30 dní odo dňa jej doručenia . Súčasťou faktúry budú  protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok.
Fakturácia bude realizovaná na základe jednotlivých objednávok
Miesto plnenia:  Trnava
Nedodržanie určených požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy/dohody.
V zmysle ustanovení OPET  si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu  než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy  o poskytovaní služieb , ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitné námestie 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

25.09.2025 08:00 — 30.09.2025 12:00

1,00 súbor položiek

382,80

382,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.09.2025 10:06

04.09.2025 10:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2025 10:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 594
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.09.2025 12:52 - Vstupná ponuka 382,00 € Cena bez DPH
03.09.2025 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka 361,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS