• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.09.2025 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2025 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2025 13:05

Detail zákazky Z20254704

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.09.2025 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    04.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.09.2025 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.09.2025 13:05

Základné údaje

Z20254704

OF-302552

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11268594

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové regály

regály

  • 39151100-6 - Regály
  • 39131100-0 - Archívne police
  • 39141100-3 - Police
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Položka č. 1: Kovový regál s 5 policami
Funkcia
Odolný kovový regál slúžiaci na archiváciu spisov.
Celkový počet regálov: 30
Navrhnuté regále musia byť vzájomne identické vo všetkých parametroch, bez akýchkoľvek odlišností v materiáli, konštrukcii, rozmeroch, farebnom prevedení či nosnosti, aby bola zabezpečená jednotnosť a zhodnosť celého dodávaného systému.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť police: kg 175
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5 políc na regál s minimálnym rozpätím medzi policami 360 mm (na archiváciu spisových šanónov). Požaduje sa
Rozmery: Š × H; výška regálu nie je presne určená, avšak maximálne prípustná výška je 2250 mm. 900 mm × 400 mm (tolerancia ±50 mm na každý rozmer)
Konštrukcia kovová z pozinkovanej ocele (alternatívne lakovaná). Požaduje sa
Materiál políc: HDF doska
Farba: Nerozhoduje
 2. Položka č. 2: Hliníkový regál so 4 policami
Funkcia
Hliníkový regál vhodný na profesionálne kuchyne a potravinárske prevádzky odoláva vlhkosti, teplotným výkyvom aj agresívnym chemikáliám a korózii.
Celkový počet regálov: 14
Ilustračné foto v prílohe "Položka č. 2: Hliníkový regál so 4 policami.jpg"
Navrhnuté regále musia byť vzájomne identické vo všetkých parametroch, bez akýchkoľvek odlišností v materiáli, konštrukcii, rozmeroch, farebnom prevedení či nosnosti, aby bola zabezpečená jednotnosť a zhodnosť celého dodávaného systému.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť police: kg 175
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál konštrukcie: Hliník
Rozmery (h,š,v): 500 × 1 110 × 1 800 mm  (tolerancia ±50 mm na každý rozmer)
Počet políc: 4 Požaduje sa
Materiál políc: Polypropylén
Perforácia políc, ktoré odolávajú teplotám od -10 do +40 °C. Požaduje sa (ilustračné foto v prílohe "Položka č. 2: Polica .jpg")
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za tovar podľa tejto zmluvy dodávateľovi na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že bude predmet zákazky dodaný vo viacerých dodávkach, je dodávateľ oprávnený vystaviť faktúru až po uskutočnení poslednej dodávky.
2. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane balenia, manipulácie, dopravy a dodania tovaru do miesta sídla objednávateľa.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Predmetom dodávky sú nové, nepoužité regály, ktoré musia byť dodané zabalené tak, aby sa nepoškodili pri preprave. Dodávateľ zodpovedá za stav dodávky až do jej prebratia objednávateľom.
5. Úspešný uchádzač je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytnúť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za komunikáciu a koordináciu plnenia zmluvy, predložiť návrh spôsobu plnenia za účelom overenia súladu s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári, ako aj predložiť podpísaný a opečiatkovaný rozpis cien s DPH, zaokrúhlený na dve desatinné miesta v eurách (€), ktorý bude zhodný s výsledkom verejného obstarávania v systéme EKS. Rozpis cien predloží vo formáte PDF.
6. Predmet zákazky sa povoľuje dodať najviac v 2 samostatných dodávkach, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
7. Dodávateľ je povinný pri odovzdávaní tovaru umožniť kontrolu zo strany objednávateľa, a to najmä kontrolu množstva, kvality a súladu dodaného tovaru s podmienkami uvedenými v zmluve. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať, ak nespĺňa dohodnuté podmienky alebo je poškodený prepravou.
8. Ak dodávateľ využije externú doručovaciu službu, objednávateľ môže e-mailom oznámiť vady tovaru do 3 pracovných dní od doručenia; lehota začína plynúť nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť nápravu do 5 pracovných dní od doručenia oznámenia; lehota začína plynúť nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ nemá nárok na zvýšenie ceny dodávky. V prípade opakovanej dodávky vadného tovaru pokračuje pôvodná lehota.
9. Dodávka sa uskutoční výhradne v pracovné dni v čase od 08:00 do 13:00 hod. Dodávateľ je povinný dohodnúť si s objednávateľom termín dodania vopred, najneskôr 1 pracovný deň pred plánovanou dodávkou.
10. Dodávateľ je pri plnení zmluvy povinný dodržiavať a strpieť interné predpisy a pravidlá platné v objektoch Zboru väzenskej a justičnej stráže, najmä bezpečnostné a režimové opatrenia.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru.
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak dodávateľ nedodrží lehotu na zabezpečenie nápravy podľa bodu 8. osobitných požiadaviek na plnenie, alebo ak dodaný tovar nebude v súlade so zmluvou, resp. opisným formulárom. V takom prípade si objednávateľ zároveň vyhradzuje právo uplatniť voči dodávateľovi negatívnu referenciu.
13. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
14. Predložením ponuky uchádzač čestne vyhlasuje, že spĺňa podmienky oprávnenia dodávať predmet zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z. z., § 32 ods. 1 písm. e., t. j. je oprávnený dodávať tovar, vykonávať stavebné práce alebo poskytovať služby.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

08.09.2025 12:00 — 26.09.2025 12:00

1,00 celok v zmysle špecifikácie

3 652,05

2 969,15

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.09.2025 09:47

04.09.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.09.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 287
 235
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.09.2025 10:54 - Vstupná ponuka 3 651,87 € Cena s DPH
04.09.2025 00:38 - Najvýhodnejšia ponuka 3 640,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS