• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2025 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2025 12:50

Detail zákazky Z20254700

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.08.2025 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    03.09.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.09.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.09.2025 12:50

Základné údaje

Z20254700

OF-302137

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11268548

Objednávateľ

00160296

Gymnázium, Komenského 2/1074, Partizánske

Komenského 2/1074, Partizánske, 95801, SVK

Dodávateľ

37365274

Mgr. Rudolf Debnár WifiConnect

568, Klátová Nová Ves, 95844, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výmena LED svietidiel

LED svietidlá, spojovací materiál, elektroinštalačné káble ku svietidlám, demontáž starých a montáž nových svietidiel, dokončovacie práce - začistenie a zamaľovanie omietky po demontáži a montáži svietidiel, odvoz a likvidácia odpadu, revízia namontovaných elektrických zariadení

  • 51110000-6 - Inštalácia elektrických zariadení
  • 45111300-1 - Demontážne práce
  • 45400000-1 - Kompletizačné (dokončovacie) práce
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 31000000-6 - Elektrické stroje, prístroje, zariadenia a spotrebný tovar; osvetlenie

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie LED svietidiel EKP4000RM4KN/1/ND
Funkcia
Dodanie LED svietidiel EKP4000RM4KN/1/ND - doplnenie jestvujúcich svietidiel - 300 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Svetelný tok lm 4200
Príkon svetla W 33
Účinnosť lm/W 127
Životnosť hod. 80 000
Farba korpusu farba biela
Materiál materiál oceľ
Montáž na strop - prisadená
Súčasťou svietidla je zdroj - zdroj
Farba svetla K 4000
Index farieb norma CRI-80-89
Výstup svetla - priamy
Obmedzenie - URG-19
Materiál krytu materiál štruktúrovaný plast
Vhodné pre prácu s monitorom - vhodné pre prácu s monitorom
Dĺžka mm 1230
Šírka mm 225
Výška (hrúbka) mm 40
Hmotnosť kg 2
Trieda ochrany - II
Typ napätia V AC-220-240V
Difuzér - 1N
 2. Dodanie LED svietidiel Panel V-TAC 36W 600x600
Funkcia
Dodanie LED svietidiel Panel V-TAC 36W 600x600 - doplnenie jestvujúcich LED svietidiel v budove - 10 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Uhol svietenia o 110
Výkon W 36
Tvar - štvorec mm 600 x 600
Životnosť hod. 30 000
Typ LED čipov - SMD
CRI Index - viac ako 80
Vstupné napätia V, Hz AC-220-240V, 50/60Hz
Účinnosť lm/W 120
PF - viac ako 0,9
IP krytie - IP20
 3. Dodanie spojovacieho materiálu a elektroinštalačných káblov ku svietidlám
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kábel CYKY J 3x1,5 m 100
Vagosvorky záklopné 3 ks 600
Spojovací materiál ks 188
 4. Demontáž starých a montáž nových svietidiel
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Demontáž starých a montáž nových svietidiel ks 310
 5. Dokončovacie práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Začistenie a zamaľovanie omietky po demontáži a montáži ks 310
 6. Odvoz a likvidácia odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odvoz a likvidácia odpadu ks 310
 7. Revízia namontovaných elektrických zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Revízia namontovaných elektrických zariadení ks 310
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri dodávke a realizácii predmetu Plnenia za podmienok stanovených touto zmluvou a záväzok Dodávateľa predmet Plnenia dodať a záväzok Objednávateľa predmet Plnenia prevziať a zaplatiť Dodávateľovi dohodnutú cenu.
Predmetom Plnenia sú služby spojené s odstránením závad po odbornej prehliadke a odbornej skúške VTZ elektrických, dodávka a montáž LED svietidiel, spojovacieho materiálu a elektroinštalačných káblov ku svietidlám v budove Gymnázia Partizánske v rozsahu a v množstvách podľa technickej špecifikácie predmetu Plnenia.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava na miesto plnenia, demontáž starých svietidiel, inštalácia nových LED svietidiel v mieste plnenia, začistenie a zamaľovanie omietky po demontáži a montáži svietidiel, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti po inštalácií a uvedenia do prevádzky, vrátane odvozu a ekologickej likvidácie vzniknutého odpadu.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok oprávňujúce Objednávateľa neprevziať tovar - na náklady Dodávateľa.
Požaduje sa záručná lehota 24 mesiacov odo dňa odovzdania do prevádzky.
UPOZORNENIE: Do 10 pracovných dní od prevzatia Plnenia je Dodávateľ povinný vložiť na účet Objednávateľa vedený v Štátnej pokladnici, IBAN: SK75 8180 0000 0070 0050 5027, GARANČNÚ ZÁBEZPEKU vo výške 5% z ceny Plnenia bez DPH alebo poskytnúť neodvolateľnú a bezpodmienečnú bankovú záruku splatnú na prvé písomné požiadanie v prospech Objednávateľa na sumu vo výške 5% z ceny za Plnenie bez DPH. Neposkytnutie garančnej zábezpeky tak, ako je uvedené v tomto bode, zakladá nárok Objednávateľa na uplatnenie zádržného voči Dodávateľovi vo výške 5% z ceny Plnenia bez DPH.
V prípade, že sa vyskytnú počas záručnej doby vady na Plnení a Dodávateľ ich riadne a včas neodstráni, môže Objednávateľ zabezpečiť ich odstránenie na náklady Dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá tým Objednávateľovi vznikne, môže Objednávateľ jednostranne započítať s garančnou zábezpekou. V prípade započítania bude Dodávateľovi vrátená garančná zábezpeka predstavujúca sumu vo výške 5% z ceny za Plnenie bez DPH znížená o započítané pohľadávky. O uvoľnenie garančnej zábezpeky môže Dodávateľ písomne požiadať najneskôr po uplynutí záručnej doby.
Dodávateľ musí spĺňať zákonné podmienky v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zákona č. 315/2016 Z. z. a s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET). Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako dodávatelia, musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1, písm. e) zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami elektronického trhoviska):
- poskytne svoj e-mailový a telefonický kontakt osoby, zodpovednej za predmet Plnenia,
- predloží doklady preukazujúce splnenie zákonných podmienok v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, zákona č. 315/2016 Z. z. a OPET,
- predloží dokumenty preukazujúce splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa a technických parametrov LED svietidiel, s uvedením značky a typu ponúkaných LED svietidiel, vrátane dokumentov nevyhnutných k ich riadnemu používaniu,
- predloží štruktúrovaný rozpočet jednotkových cien na dodaný tovar a poskytnuté služby a ceny celkom v EUR bez DPH a celkom v EUR s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta,
Cena za predmet Plnenia je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou sa rozumie cena za dodaný tovar, vrátane dopravy do miesta plnenia určeného Objednávateľom, demontáže starých svietidiel, montáže a inštalácie LED svietidiel v mieste plnenia, začistenia a zamaľovania omietky po demontáži a montáži svietidiel, odskúšania a uvedenia do prevádzky, odbornej prehliadky a odbornej skúšky NO,  likvidácie vzniknutého odpadu, vrátane všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR bez DPH a s DPH. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Predmet Plnenia sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávnených zástupcom Objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly, odskúšaní, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vlastností tovaru, inštalácie v budove, spustení do prevádzky a po kontrole vykonaných dokončovacích prác, potvrdí prevzatie tovaru a dodanej služby na preberacom protokole.
Súčasťou dodávky predmetu Plnenia musia byť všetky doklady a dokumenty, týkajúce sa predmetu Plnenia, nevyhnutné s jeho riadnym používaním. Ide najmä o návod na obsluhu a údržbu, záručný list, inštalačný protokol, zápis o vykonaní odbornej prehliadky a pod.
Faktúra je splatná do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne doručená Objednávateľovi. Cena bude uhradená na účet Dodávateľa, ktorý je povinný faktúrovať sumu za dodávku tovaru a poskytnutia služieb vrátane všetkých nákladov a DPH.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 zákona č 222/2004 o DPH v platnom znení.
Ďalej bude predložená faktúra obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to: a) číslo zmluvy z EKS, aj na dodacom liste musí byť číslo zmluvy z EKS, b) termín splatnosti faktúry, c) forma úhrady, d) označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať, e) meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie vystavovateľa faktúry, f) jednotková cena za dodávaný tovar a poskytnuté služby v mj, cena celkom, g) prílohou faktúry bude protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru a služieb.
V prípade, že faktúra (daňový doklad) bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju počas lehoty splatnosti na opravu a prepracovanie. Dodávateľ je povinný faktúru (daňový doklad) podľa charakteru nedostatku opraviť, alebo vystaviť novú. Po dobu opravy, t. j. prepracovania a doplnenia nesprávnej alebo neúplnej faktúry, nie je Objednávateľ v omeškaní s jej úhradou. Lehota splatnosti opravenej resp. doplnenej faktúry začne plynúť odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a Objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Predávajúci nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa kupujúceho.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v Obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných ku dňu uzavretia zmluvy, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Nesplnenie ktorejkoľvek povinnosti vyplývajúcej z tejto zmluvy a požiadaviek kladených na predmet Plnenia sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od zmluvy.
Pred začatím plnenia je potrebné kontaktovať zodpovedného zástupcu Objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces odovzdania a prevzatia miesta plnenia.
Dodanie a realizáciu Plnenia prispôsobiť prevádzke školy dohodou s Objednávateľom s dátumom ukončenia najneskôr do 30. 11. 2025.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom je vygenerovania systémom elektronického trhoviska a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
UPOZORNENIE: Predmet Plnenia v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, Objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
To znamená, že za EKVIVALENT je myslený výrobok rovnakej alebo vyššej kvality podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári. Zároveň je myslený výrobok plne kompatibilný s požiadavkou v opisnom formulári s rovnakými alebo lepšími parametrami. Náhradné diely ponúkaného ekvivalentu musia byť bežne dostupné na trhu u minimálne 3 dodávateľov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky, ako aj nedodržanie rovnakých alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení, bude považované na porušenie zmluvy z dôvodom na odstúpenie od zmluvy
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 2/1074, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

08.09.2025 07:00 — 01.12.2025 16:00

310,00 ks

30 997,00

25 200,81

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.08.2025 10:49

03.09.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.09.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1464
 17
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2025 10:56 - Vstupná ponuka 30 996,00 € Cena s DPH
02.09.2025 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 28 413,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS