• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2025 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2025 10:50

Detail zákazky Z20254687

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2025 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2025 10:50

Základné údaje

Z20254687

OF-302560

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11268528

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31610811

S.M.S., spol. s r. o.

Pionierska 423, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba padákov MARS

padáky, parašutizmus

  • 92620000-3 - Služby súvisiace so športom
  • 39523000-4 - Padáky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba padákov MARS
Funkcia
Vykonanie opravy a údržby padákov MARS
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gumička 5/8“ ks 500
Gumička 1¼ x ⅜“ ks 1500
Uvoľňovač U-27-1 ks 3
Uvoľňovač U-26-1 ks 3
Uvoľňovací pin ks 10
Karabína „3308A“ ks 5
Brašňa na padák G-099 ks 1
Uvoľňovacie pútko na pad. postroj U-075 ks 4
Oprava a prešitie na školnú verziu OVP-80.08 ks 1
Oprava a prešitie na školnú verziu ZVP-80.-08 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Odovzdanie a prevzatie materiálu k oprave padákových kompletov a ich častí, vykonať v pracovných dňoch od 7:00 do 15:00 hod.
Faktúru vyhotoviť v troch výtlačkoch, splatnosť faktúry 30 dní od jej vystavenia. K faktúre doložiť dodací list alebo na faktúru uviesť, že slúži zároveň ako dodací list.
Faktúra nesmie obsahovať cenu za dopravu, avšak musí byť zahrnutá v celkovej cene.
Všetky práce musia byť vykonané podľa technologických postupov schválených výrobcom.
Pri odovzdávaní materiálu je poskytovateľ povinný dodať osvedčenie o vykonaných prácach so zápisom do jej dokumentácie.
Všetky práce musia byť vykonané autorizovanou osobou spĺňajúcou všetky legislatívne nároky kladené na vykonane požadovaných prác.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

05.09.2025 14:50 — 31.12.2025 14:50

1,00 zákazka

4 963,05

4 963,05

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.08.2025 14:52

02.09.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 322
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2025 08:38 - Vstupná ponuka 4 963,05 € Cena s DPH
28.08.2025 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 4 963,05 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS