• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2025 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2025 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2025 11:45

Detail zákazky Z20254682

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2025 13:21
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2025 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2025 11:45

Základné údaje

Z20254682

OF-302556

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11268520

Objednávateľ

00398144

Centrum spoločných činností Slovenskej akadémie vied

Dúbravská cesta 3484/9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84535, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

počítač, monitor, výpočtová technika

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolový počítač (desktop)
Funkcia
Zostava zahrňujúca PC skrinku s príslušným vybavením v technických parametroch, bez zobrazovacieho zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolový počítač (desktop) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ zostavy kancelársky
Passmark CPU benchmark minimálne 18000 bodov
Disk minimálne 256GB SSD M.2 PCIe
Operačná pamäť (RAM) minimálne 16GB, rozšíriteľná do 64GB
Voľné pamäťové sloty 1
Rozmery maximálne 38mm x 185mm x 180mm
Ďalšie pripojenia 2x USB 2.0, 2x USB 3.1 Typ-C, HDMI, Display port, 1x sieťový konektor RJ45, Wifi 802.11ac, Bluetooth, 1x SATA 6.0Gb/s
Operačný systém MS Windows 11 Professional 64bit
Ďalšie príslušenstvo myš, klávesnica, čítačka SD kariet
Záruka 3 roky (On-Site alebo NBD)
Referenčný model LENOVO ThinkCentre neo 50q
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky zakúpené zariadenia budú implementované do domény s podporou centrálnej správy a integrácie do Windows OS
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Stolový počítač je vyrábaný a dodávaný ako celok, funkčná počítačová zostava a nie je to skladačka (počítač zložený z komponentov rôznych značiek a následne poskladaný Dodávateľom)
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

05.09.2025 09:00 — 12.09.2025 13:00

1,00 ks

550,00

550,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.08.2025 13:21

02.09.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 80
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.08.2025 09:08 - Vstupná ponuka 550,00 € Cena bez DPH
01.09.2025 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka 548,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS