• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2025 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2025 10:20

Detail zákazky Z20254680

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2025 11:29
  •    Predkladanie ponúk
    05.09.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.09.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.09.2025 10:20

Základné údaje

Z20254680

OF-302507

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11268516

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31632548

PRIMUS spol. s r.o.

Žilinská cesta 102/531, Lietavská Lúčka, 01311, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby, obaly a obalový materiál

Nádoba na zimný posyp s výsypným otvorom, Plastová nádoba na odpad, IBC kontajner 1000 L s potravinárskym certifikátom

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 44610000-9 - Cisterny, zásobníky, kontajnery a tlakové nádoby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nádoba na zimný posyp s výsypným otvorom
Funkcia
Určená na skladovanie sypkých materiálov (napr. piesok, soľ, sorbenty)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nádoba na zimný posyp s výsypným otvorom ks 5
Objem l 220
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výsypný otvor áno (podmienkou)
Vyrobená z odolného sklolaminátu áno (podmienkou)
Pánty z nehrdzavejúcej ocele áno (podmienkou)
 2. Plastová nádoba na odpad
Funkcia
Určená na dočasne uskladnenie a separáciu odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farebné prevedenie: žltá ks 3
Farebné prevedenie: čierna ks 3
Farebné prevedenie: modrá ks 3
Farebné prevedenie: zelená ks 3
Farebné prevedenie: hnedá ks 3
Objem l 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál vysoko odolný HDPE plast
Použiteľnosť vysypú ju všetky zvozové spoločnosti na Slovensku
Manipulácia 2 kolieska Ø 200 mm
Rezistentný voči UV žiareniu, chemikáliám, vysokým aj nízkym teplotám
Poklop áno (podmienkou)
Hrebeňová lišta Vystužená
Produkt zodpovedá norme EN 840
 3. IBC kontajner 1000 L s potravinárskym certifikátom
Funkcia
Vyhovujúci pre styk s potravinami (potravinárske vstupné suroviny, hotové produkty, sirupy, koncentráty a pod.) a teda nachádza svoje uplatnenie v procesoch potravinárskej výroby alebo logistike
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Objem l 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál PEHD, bezpečné pre potraviny
Vonkajší plášť zvarovaná oceľová trubková klietka, pozinkovaná
Paleta (musí byť súčasťou) štvorstranná, podjazdová (plast)
Plniaci otvor DN 150 so skrutkovým vekom
Vypúšťacia armatúra ventil DN 50
Certifikácia potravinárska certifikácia podľa FSSC 2200 (Food Safety System Certification, na základe ISO 22000 v kombinácii s ISO/TS 22002-4)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k danej špecifikácii, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľovi, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie detailnej technickej špecifikácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt v súlade s objednávkovým formulárom.
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Doručenia objednávky je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred. Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Užhorodská 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

09.09.2025 10:00 — 23.09.2025 10:00

22,00 ks

3 246,20

3 246,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.08.2025 11:29

05.09.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.09.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 516
 59
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.08.2025 18:04 - Vstupná ponuka 3 246,20 € Cena bez DPH
02.09.2025 15:09 - Najvýhodnejšia ponuka 3 240,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS