• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2025 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2025 11:22
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2025 11:25
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2025 11:40

Detail zákazky Z20254679

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.08.2025 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    12.09.2025 11:22
  •    Ukončenie zákazky
    12.09.2025 11:25
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.09.2025 11:40

Základné údaje

Z20254679

OF-301711

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11298136

Objednávateľ

42001315

Národné lesnícke centrum

T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

50087487

O2 Business Services, a. s.

Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pripojenie na internet a sieťové služby BTP Stráž

Internet, pripojenie

  • 72400000-4 - Internetové služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pripojenia do siete Internet
Funkcia
Poskytnutie služby pripojenia do siete internet prostredníctvom mikrovlnného okruhu bod-bod (PTP) vysielajúceho v licencovanom pásme.
Bezdrôtové pripojenie na internet
údržba technického zázemia internetového pripojenia
servis bezdrôtových sietí
úprava kabeláže
riešenie porúch do 24 hodín od nahlásenia počas pracovných dní v čase od 8:00 do 17:00
kybernetická bezpečnosť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýchlosť pripojenia Mbit/s 100
Latencia ms 5
Ethernet rozhranie Gbit/s 1
Full network segment ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Verejná statická IP adresa 1
Viazanosť počas ktorej sa dodávateľ / odberateľ zaväzujú službu dodávať / odoberať (v mesiacoch) 60 mesiacov
Riešenie porúch do 24 hodín od nahlásenia počas pracovných dní v čase od 8:00 do 17:00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Zmluva sa uzatvára v rámci realizácie projektu Upgrade Centra excelentnosti lesnícko-drevárskeho komplexu LignoSilva - infraštruktúra, Kód projektu: 401101B317 (ďalej len „projekt“).
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov, odstúpi od zmluvy v súlade s platnými OPET (čl. XVIII., 18.2, písm. e).
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z.
Záruka minimálne 24 mesiacov.
Dodacia doba max. 70 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Pre verejného obstarávateľa je dôležitá rýchlosť pripojenia, nie spôsob. Spôsob pripojenia si môže zvoliť dodávateľ.
Dostupnosť služby min. 99,99 % ročne.
SLA - do 24 hodín od nahlásenia počas pracovných dní v čase od 8:00 do 17:00.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby zmluvná cena bola vrátane zriaďovacieho poplatku a bezplatnej zápožičky hardware, ktorý poskytuje pripojenie do siete internet. (1 ks Stojanový rack, 42U, 600x8001 ks Router pre bussiness prostredie,10x gigabit ports, uchytenie do rack-u2 ks Manažovateľný switch, 24 / 1G port a 4x sfp1 ks Záložný zdroj 1000 VA - možnosť osadiť do racku2 ks Patch panel Cat 6, osadený50 ks Patch kábel Cat 6, STP, LSOH, 0,5m3 ks 19" vyvaz.panel 1U). Akceptuje sa ekvivalentné technické riešenie.
Dodávateľ poskytne verejnému obstarávateľovi službu Call centrum a VIP helpdesk pre riešenie problémov v mimoriadnych prípadoch.
Verejný obstarávateľ uvádza lokalitu umiestnenia z dôvodu aby uchádzači mali možnosť analyzovať či v danej lokalite je možné pripojenie realizovať. Lokalita plnenia zmluvy: Zvolen, Stráž 4299, GPS GPS 48°34'53.4"N 19°05'32.3"E. Jedná sa o jednopodlažnú budovu so sedlovou strechou (s možnosťou upevnenia antény), s požiadavkou ukončenia pripojenia v serverovni, ktorá je v prízemí predmetnej budovy.
Objednávateľ je prevádzkovateľom kritickej základnej služby v zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a doplnení niektorých zákonov. Dodávateľ je povinný plniť povinnosti vyplývajúce z tohto zákona, vrátane povinností súvisiacich s kontrolou a auditom podľa príslušných právnych predpisov.
Dodávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, informáciách a údajoch, o ktorých sa dozvie v súvislosti s plnením zmluvy, a to aj po jej skončení. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na jeho zamestnancov, subdodávateľov a iné osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby tieto osoby boli zaviazané písomnou povinnosťou mlčanlivosti v rozsahu minimálne podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá za akýkoľvek bezpečnostný incident v zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a doplnení niektorých zákonov, ktorý vznikne v súvislosti s plnením zmluvy a bol spôsobený jeho konaním, opomenutím, nedbalosťou alebo chybou. Dodávateľ je povinný znášať všetky náklady a následky vyplývajúce z takéhoto incidentu.
Dodávateľ je povinný bezodkladne informovať Objednávateľa o akomkoľvek bezpečnostnom incidente v zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a doplnení niektorých zákonov, ktorý zistí počas plnenia zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Oznámenie musí obsahovať všetky dostupné informácie potrebné na prijatie opatrení na odstránenie alebo zmiernenie následkov incidentu.
V prípade akéhokoľvek zásahu do siete (vrátane bezdrôtových sietí), technického zázemia alebo kabeláže je Dodávateľ povinný vykonať premeranie siete a odovzdať Objednávateľovi merací protokol potvrdzujúci parametre siete. Každý zásah musí byť riadne zaznamenaný v písomnom protokole, ktorý bude obsahovať minimálne dátum vykonania, účel zásahu, meno technika a podrobný zoznam vykonaných zmien. Odovzdanie meracieho protokolu a záznamu zásahu je podmienkou riadneho prevzatia prác zo strany Objednávateľa.
Ak Dodávateľ alebo jeho osoby získajú v súvislosti s plnením zmluvy prístupové práva do siete, systémov alebo zariadení Objednávateľa, je povinný tieto prístupy bezodkladne po ukončení prác zrušiť alebo zabezpečiť ich zmenu v koordinácii s povereným zástupcom Objednávateľa (najmä zmenu hesiel). Dodávateľ je povinný o vykonaní týchto úkonov poskytnúť NLC písomné potvrdenie.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Garantovaná rýchlosť počas jedného mesiaca nesmie 3 krát klesnúť pod uvedenú rýchlosť uvedenú v technickej špecifikácii. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 30 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy verejný obstarávateľ požaduje bezplatné pripojenie do siete internet z dôvodu testovania garancie rýchlosti pripojenia. Fakturácia až od doby plnenia zmluvy uvedenej v zmluvných podmienkach. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť do 2 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, rozpis jednotkových cien (rozpis polročných platieb, cena musí byť 1/10 vysúťaženej zmluvnej ceny).
Splatnosť faktúr 60 dní od prevzatia faktúry.
Za nesplnenie garantovaných parametrov služby je Dodávateľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu 500 EUR za každý prípad porušenia; tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Zmluvné strany uzatvárajú túto zmluvu s odkladacou podmienkou účinnosti zmluvy, ktorou sa rozumie schválenie zákazky v rámci ex post kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP zastúpeného sprostredkovateľským orgánom, ktorým je Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky so sídlom Černyševského 50, 851 01 Bratislava, IČO: 00164381 (ďalej len “MŠVVaM SR”), prípadne iným povereným subjektom, pričom zákazka sa považuje za schválenú dňom doručenia správy z kontroly verejného obstarávania kupujúcemu ako verejnému obstarávateľovi,
z ktorej vyplýva, že výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP zastúpeného MŠVVaM SR, prípadne iným povereným subjektom umožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. Zmluvné strany berú na vedomie, že akýkoľvek vznik, zmena alebo zánik práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvy nastane až splnením odkladacej podmienky. V prípade, ak odkladacia podmienka nebude splnená, má sa za to, že k uzatvoreniu zmluvy nedošlo
a pre zmluvné strany z nej nevyplývajú žiadne práva a povinnosti. Predávajúci podpisom zmluvy vyjadruje svoj súhlas s uvedenou odkladacou podmienkou a je si vedomý, že v prípade, ak odkladacia podmienka nebude splnená, zmluva nenadobudne účinnosť a k plneniu predmetu zmluvy nedôjde. V takomto prípade nemá predávajúci nárok na náhradu akýchkoľvek nákladov, ktoré mu z ktoréhokoľvek ustanovenia zmluvy vzniknú.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky v súlade s § 47a Občianskeho zákonníka v znení neskorších zmien a doplnkov, avšak účinnosť zmluvy zároveň podlieha splneniu odkladacej podmienky podľa bodu 2 tohto článku. Účinnosť zmluvy tak nastane až po splnení oboch týchto podmienok súčasne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stráž 4299, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

16.09.2025 00:00 — 16.09.2030 00:00

1,00 celok

60 000,00

56 833,20

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.08.2025 11:35

12.09.2025 11:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 408
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.09.2025 09:40 - Vstupná ponuka 59 901,00 € Cena s DPH
12.09.2025 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 44 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS