50422057
Verejnoprospešné služby Karlova Ves
Námestie sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK
11906022
Marián Šupa
Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK
Traktor Kubota LX401 CAB
Traktor Kubota LX401 CAB
Tovar, Služba
|
1. Traktor Kubota LX401 CAB
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Traktor Kubota LX401 CAB |
| komunálne kolesá |
| predné hydraulické ramená |
| predný vývodový hriadeľ 1000 ot/min |
| motor model Kubota V1505-CR-TE5 |
| vzduchový filter suchý filter / papierová vložka |
| priame vstrekovanie, kvapalinou chladený, diesel, vertikálne |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Traktor Kubota LX401 CAB | kus | 1 | ||
| otáčky motora | ot/min | 2700 | ||
| objem motora | cm3 | 1498 | ||
| vŕtanie x zdvih | mm | 78X78,4 | ||
| Výkon motora podľa UN ECE R120 | kW (HP) | 29,3 (39,8) | ||
| maximálny výkon motora | kW (HP) | 29,7 (40,4) | ||
| počet valcov motora | ks | 4 | ||
| palivová nádrž | l | 32 | ||
| hydraulika | l/min | 35,8 | ||
| dĺžka | mm | 2983 | ||
| širka | mm | 1311 | 1339 | |
| výška | mm | 2167 | 2386 | |
| rázvor | mm | 1695 | ||
| svetlá výška | mm | 243 | ||
| vonkajší priemer otáčania (bez bŕzd) | m | 2,2 | ||
| hmotnosť | kg | 1185 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| prenos výkonu | prevodovka, pohon 4x4 s možnosťou vyradenia prednej nápravy |
| počet prevodových stupňov hydrostatická prevodovka | 3 skupiny |
| systém riadenia | Bi-Speed štandardne |
| uzávera diferenciálu štandardne | mechanická na prednú nápravu |
| brzdy | kotúčové, v olejovom kúpeli |
| vývodové hriadele typ nezávislý na prevodovke | zadný 540/540 E ot/min, medzinápravový 2500 ot/min, zadný a medzinápravový hriadeľ s možnosťou samostatnej a spoločnej prevádzky štandardne |
| zadný trojbodovýo záves | kategória 1 s reguláciou polohy |
| výkon zadného závesu čap | 1150 kg |
| výkon zadného závesu | 600 mm 890 kg |
| hydraulické funkcie | 2 okruhy zadné (1x dvojcinná, 1x jednočinná) / 2 okruhy predné (1x dvojcínná s plávajúcou, 2x dvojčinná) |
| riadenie | hydrostatické |
| vybavenie | Veľká bezpečnostná kabína, 4stĺpiková konštrukcia, efektívne vodné kúrenie, klimatizácia s ventiláciou, vzduchová sedačka, predné a zadné pracovné osvetlenie, vyhrievanie zadného okna |
| vybavenie | stierače a ostrekovače, 2× 12 V zásuvka (10 A/30 A), príprava na autorádio. |
| používané pneumatiky | záberové, trávnikové, industriálne |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nákup nového dokončovaného motorového vozidla (ako celku) v súlade s opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
| platnosť cenovej ponuky je do 31.12.2025 |
| Záručná doba je 60 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu, resp. 2000 motohodín. |
| Úhrada ceny bude po riadnom dodaní Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa. Bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkovObjednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
| Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
| V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 23% DPH. |
| Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska. |
| Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 (troch) zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
| Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižku, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
| Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: 1. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy a jeho častí podľa Technického preukazu; 2. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu Technických vlastností zverejňovaných výrobcom danej časti Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) časti výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH na každú časti Technických vlastností samostatne; |
| 3. osvedčenie výrobcu a typové schválenie pre Predmet zmluvy; 4. doklad v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú časť Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; 5. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
| Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
| V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky a jeho častí v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
| V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis každej jednej časti podľa technických požiadaviek samostatne vrátane dodania náhradných dielov. V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. Posúdenie vady požadujeme do 24 hodín. |
| Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
| V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady takého rozsahlu, že je vozidlo nepojazdné je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
| Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Námestie sv. Františka 8, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
08.09.2025 13:33 — 30.11.2025 13:32
1,00 ks
50 418,00
50 418,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.08.2025 13:34
02.09.2025 13:40
02.09.2025 13:55
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.08.2025 08:10 - Vstupná ponuka | 50 417,70 | € | Cena s DPH |
| 27.08.2025 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 50 417,70 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: