• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2025 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2025 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2025 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2025 14:30

Detail zákazky Z20254674

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.08.2025 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2025 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2025 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2025 14:30

Základné údaje

Z20254674

OF-285933

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11268506

Objednávateľ

50422057

Verejnoprospešné služby Karlova Ves

Námestie sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Dodávateľ

11906022

Marián Šupa

Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Traktor Kubota LX401 CAB

Traktor Kubota LX401 CAB

  • 34143000-1 - Vozidlá na zimnú údržbu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Traktor Kubota LX401 CAB
Funkcia
Traktor Kubota LX401 CAB
komunálne kolesá
predné hydraulické ramená
predný vývodový hriadeľ 1000 ot/min
motor model Kubota V1505-CR-TE5
vzduchový filter suchý filter / papierová vložka
priame vstrekovanie, kvapalinou chladený, diesel, vertikálne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Traktor Kubota LX401 CAB kus 1
otáčky motora ot/min 2700
objem motora cm3 1498
vŕtanie x zdvih mm 78X78,4
Výkon motora podľa UN ECE R120 kW (HP) 29,3 (39,8)
maximálny výkon motora kW (HP) 29,7 (40,4)
počet valcov motora ks 4
palivová nádrž l 32
hydraulika l/min 35,8
dĺžka mm 2983
širka mm 1311 1339
výška mm 2167 2386
rázvor mm 1695
svetlá výška mm 243
vonkajší priemer otáčania (bez bŕzd) m 2,2
hmotnosť kg 1185
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prenos výkonu prevodovka, pohon 4x4 s možnosťou vyradenia prednej nápravy
počet prevodových stupňov hydrostatická prevodovka 3 skupiny
systém riadenia Bi-Speed štandardne
uzávera diferenciálu štandardne mechanická na prednú nápravu
brzdy kotúčové, v olejovom kúpeli
vývodové hriadele typ nezávislý na prevodovke zadný 540/540 E ot/min, medzinápravový 2500 ot/min, zadný a medzinápravový hriadeľ s možnosťou samostatnej a spoločnej prevádzky štandardne
zadný trojbodovýo záves kategória 1 s reguláciou polohy
výkon zadného závesu čap 1150 kg
výkon zadného závesu 600 mm 890 kg
hydraulické funkcie 2 okruhy zadné (1x dvojcinná, 1x jednočinná) / 2 okruhy predné  (1x dvojcínná s plávajúcou, 2x dvojčinná)
riadenie hydrostatické
vybavenie Veľká bezpečnostná kabína, 4stĺpiková konštrukcia, efektívne vodné kúrenie, klimatizácia s ventiláciou, vzduchová sedačka, predné a zadné pracovné osvetlenie, vyhrievanie zadného okna
vybavenie stierače a ostrekovače, 2× 12 V zásuvka (10 A/30 A), príprava na autorádio.
používané pneumatiky záberové, trávnikové, industriálne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nákup nového dokončovaného motorového vozidla (ako celku) v súlade s opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ.
platnosť cenovej ponuky je do 31.12.2025
Záručná doba je 60 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu, resp. 2000 motohodín.
Úhrada ceny bude po riadnom dodaní Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa. Bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkovObjednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR.
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 23% DPH.
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska.
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 (troch) zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom.
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižku, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie.
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: 1. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy a jeho častí podľa Technického preukazu; 2. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu Technických vlastností zverejňovaných výrobcom danej časti Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) časti výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH na každú časti Technických vlastností samostatne;
3. osvedčenie výrobcu a typové schválenie pre Predmet zmluvy; 4. doklad v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú časť Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; 5. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú.
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované.
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky a jeho častí v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis každej jednej časti podľa technických požiadaviek samostatne vrátane dodania náhradných dielov. V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. Posúdenie vady požadujeme do 24 hodín.
Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa.
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady takého rozsahlu, že je vozidlo nepojazdné je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa.
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Františka 8, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

08.09.2025 13:33 — 30.11.2025 13:32

1,00 ks

50 418,00

50 418,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.08.2025 13:34

02.09.2025 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2025 13:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.08.2025 08:10 - Vstupná ponuka 50 417,70 € Cena s DPH
27.08.2025 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka 50 417,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS