37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
50557050
Pixel Print s.r.o.
47, Vyšný Orlík, 09011, SVK
Výroba 2 ks bannerov - tlač
banner
Tovar, Služba
|
1. Bannery pre účely projektu LIFE IP - Zlepšenie kvality ovzdušia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Objednávateľ požaduje dodanie bannerov pre účely projektu LIFE IP - Zlepšenie kvality ovzdušia vrátane dopravy, vyloženia v určenom mieste dodania |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Externý banner | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| PVC externý banner pre jednostrannú tlač, gramáž min. 360 g/m2; matná tlač; jednostranná, plnofarebná, farby odolné voči oteru; objednávateľ dodá grafický podklad vo formáte PDF; 1 x tlač pozitívny banner a 1 x tlač negatívny banner; rozmery: 1 m x 2 m; štandardné očkovanie - kovové očká po obvode bannerov |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia: Študentská 16, 917 01 Trnava. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre daň z pridanej hodnoty v zmysle § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 22/2004 Z.z. |
| Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je registrovaný pre daň z pridanej hodnoty v zmysle § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Kontaktnú osobu predmetu zákazky oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi. |
| Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa doručenia grafických podkladov od kontaktnej osoby objednávateľa zaslať kontaktnej osobe objednávateľa rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH a súčasne spätný grafický návrh umiestnenia potlače podľa dodaného grafického návrhu v rámci bannera (1 x negatívna tlač, 1 x pozitívna tlač) v digitálnej podobe na kontrolu a odsúhlasenie. |
| Dodávateľ je oprávnený pristúpiť k finálnej tlači až po potvrdení schválenia návrhu zo strany kontaktnej osoby zodpovedného pracovníka objednávateľa. V prípade nedodržania tejto povinnosti alebo nesprávnej tlače je objednávateľ oprávnený žiadať od dodávateľa novú tlač bannera v súlade s ním odsúhlaseného návrhu na náklady dodávateľa. |
| Dodávka tovaru predmetu zmluvy sa uskutoční po vzájomnom odsúhlasení so zodpovedným pracovníkom objednávateľa a dodávateľa v pracovný deň v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod., na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí (ďalej iba „protokol“) podpísaného obidvomi zmluvnými stranami. Spracovateľom protokolu bude zodpovedný pracovník objednávateľa. |
| Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zmluvy zodpovednému pracovníkovi objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Objednávateľ požaduje zrealizovať dodávku bannerov do 5 pracovných dní odo dňa schválenia návrhu zo strany kontaktnej osoby objednávateľa a odoslania tejto informácie e-mailom dodávateľovi. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
| V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov. |
| Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení; ak sa v tejto lehote Dodávateľ nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
| V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s výmenou tovaru znáša dodávateľ. |
| Cena uvedená v zmluve je maximálna a zahŕňa všetky náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, vrátane vedľajších nevyhnutných výdavkov. |
| Objednávateľ zrealizuje úhradu finančných prostriedkov na účet dodávateľa na základe faktúry vystavenej dodávateľom po zabezpečení celého predmetu zmluvy. |
| Faktúra na úhradu musí obsahovať náležitosti v zmysle platných zákonov upravujúcich náležitosti účtovných a daňových dokladov. Na faktúre musí byť uvedený Objednávateľ v tomto znení: Trnavský samosprávny kraj, Starohájska 10, 917 01 Trnava. Identifikácia projektu: LIFE 18 IPE/SK/00010 – Zlepšenie kvality ovzdušia |
| Vystavenú faktúru dodávateľ najskôr pošle elektronicky na e-mailovú adresu kontaknej osoby zodpovedného pracovníka objednávateľa. Po jej odsúhlasení zašle dodávateľ faktúru spolu s prílohami elektronicky na e-mailovú adresu faktury@trnava-vuc.sk. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia faktúry objednávateľom. |
| Objednávateľ vykoná pred úhradou faktúry jej vecnú a formálnu kontrolu. V prípade, že faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre alebo nebude obsahovať náležitosti vyžadované právnymi predpismi alebo náležitosti deklarované v zmluve, objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi na jej doplnenie. Dodávateľ je povinný predložiť novú, doplnenú faktúru. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
| Kupujúci neposkytne dodávateľovi preddavok ani zálohovú platbu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy. |
| Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia Obchodného zákonníka. |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
15.09.2025 14:00
2,00 ks
87,74
71,33
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.09.2025 14:50
08.09.2025 14:50
08.09.2025 15:05
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.09.2025 15:10 - Vstupná ponuka | 87,74 | € | Cena s DPH |
| 08.09.2025 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 79,95 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: