• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2025 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2025 10:50

Detail zákazky Z20254645

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2025 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    02.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.09.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.09.2025 10:50

Základné údaje

Z20254645

OF-302454

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11268462

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácia (support od výrobcu) monitorovacieho prvku siete - HW

support od výrobcu

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 50324100-3 - Údržba systémov
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizácia (support od výrobcu) monitorovacieho prvku siete - HW na obdobie od 16.9.2025 do 15. 9. 2028 (36 mesiacov)
Funkcia
Aktualizácia (support od výrobcu) monitorovacieho prvku siete - HW One Identiti Safeguard
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3 roky Support and Subscription pre SAFEGUARD APPLIANCE 2000 SOFTWARE w/APPLIANCE PK 24x7 MAINTENANCE RENEWAL ks 1
3 roky Support and Subscription pre ONE IDENTITY SAFEGUARD PRIVILEGED SECURITY BUNDLE 40 SYSTEM 24x7 MAINTENANCE RENEWAL PACK ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz, nepoužívaný, kompletný, funkčný v bezchybnom stave,  v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v opačnom prípade si Objednávateľ  vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy.
2. Platnosť obnovy licencií je od 16. 9. 2025 o 00:00:01 hod.
3. Ponuková cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zmluvy a cena musí zahŕňať podporu na obdobie 36 mesiacov.
4. Predmet dodávky bude Objednávateľovi dodaný na kontaktnú emailovú adresu tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa.
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
6.Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta a bude financovaná z rozpočtu Dodávateľa. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavky, ani zálohy.
7.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
8. Nesplnenie povinností Dodávateľa podľa bodov 2. 3., 4.. osobitných požiadaviek a nedodržanie požadovaných vlastností sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova ul. č. 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

16.09.2025 00:01 — 15.09.2028 23:59

1,00 v celom rozsahu

23 616,00

19 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.08.2025 14:52

02.09.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.09.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 738
 17
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.08.2025 13:10 - Vstupná ponuka 23 603,70 € Cena s DPH
27.08.2025 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka 23 602,47 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS