00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Aktualizácia (support od výrobcu) monitorovacieho prvku siete - HW
support od výrobcu
Služba, Tovar
|
1. Aktualizácia (support od výrobcu) monitorovacieho prvku siete - HW na obdobie od 16.9.2025 do 15. 9. 2028 (36 mesiacov)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Aktualizácia (support od výrobcu) monitorovacieho prvku siete - HW One Identiti Safeguard |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 3 roky Support and Subscription pre SAFEGUARD APPLIANCE 2000 SOFTWARE w/APPLIANCE PK 24x7 MAINTENANCE RENEWAL | ks | 1 | ||
| 3 roky Support and Subscription pre ONE IDENTITY SAFEGUARD PRIVILEGED SECURITY BUNDLE 40 SYSTEM 24x7 MAINTENANCE RENEWAL PACK | ks | 1 |
| Názov |
| 1. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz, nepoužívaný, kompletný, funkčný v bezchybnom stave, v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy. |
| 2. Platnosť obnovy licencií je od 16. 9. 2025 o 00:00:01 hod. |
| 3. Ponuková cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zmluvy a cena musí zahŕňať podporu na obdobie 36 mesiacov. |
| 4. Predmet dodávky bude Objednávateľovi dodaný na kontaktnú emailovú adresu tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa. |
| 5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| 6.Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta a bude financovaná z rozpočtu Dodávateľa. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavky, ani zálohy. |
| 7.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. |
| 8. Nesplnenie povinností Dodávateľa podľa bodov 2. 3., 4.. osobitných požiadaviek a nedodržanie požadovaných vlastností sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Šagátova ul. č. 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
16.09.2025 00:01 — 15.09.2028 23:59
1,00 v celom rozsahu
23 616,00
19 200,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.08.2025 14:52
02.09.2025 10:00
02.09.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.08.2025 13:10 - Vstupná ponuka | 23 603,70 | € | Cena s DPH |
| 27.08.2025 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 602,47 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: