30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52700763
RAMOTECH s. r. o.
Richvald 123, Bardejov, 08501, SVK
Podlahové krytiny a príslušenstvo
podlahové krytiny, PVC podlaha, záťažové PVC
Tovar, Služba
|
1. PVC krytina Novo 316m limetkovo-dubovo hnedá 2,4mm hrúbka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dorábka zvyšnej časti budovy už s daným typom PVC. Výmena podlahovej krytiny realizovaná z hygienických dôvodov a z dôvodov poškodenia, opotrebenia. |
| Realizácia dodania a nalepenia PVC podlahy a soklových líšt |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| PVC podlaha,vrátane dodania a nalepenia (metrážny, nový, doposiaľ nepoužívaný) | m2 | 200 | ||
| Podlahová plastová lišta k PVC v 2,5m dĺžke vrátane dodania a osadenia | ks | 150 | ||
| príslušenstvo (Vnútorné rohy , vonkajšie rohy , pravé a ľavé ukončenia a spojky vo farbe- prevedení dub viď príloha) 2ks/bal | bal | 120 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Ďalšie požiadavky | demontáž pôvodnej krytiny, čistenie podkladu, vysávanie, brúsenie podkladu po strhnutí krytín, lokálne vysprávky poteru,celoplošné lepenie podlahy a soklov, dodávka súvisiaceho materiálu |
| - | dodávateľ je povinný pred dodaním tovaru a jeho pokládkou presne vymerať jednotlivé miestnosti, v ktorých sa bude výmena krytiny realizovať |
| Miesto plnenia | Posádková ubytovňa, Trenčín |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia - Trenčín |
| Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova bez výťahu, max. 3 poschodia). Súčasťou dodania je demontáž kobercov, čistenie podkladu, vysávanie, brúsenie podkladu po strhnutí krytín, lokálne vysprávky poteru, celoplošné lepenie podlahových krytín, dodávka súvisiaceho materiálu (lepidlá, ...). |
| Dodávateľ je povinný pred dodaním tovaru a jeho pokládkou presne vymerať jednotlivé miestnosti, v ktorých sa bude výmena kobercov realizovať. |
| Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
| Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie špecifikácie. |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.i |
| Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky podlahy objednávateľa bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia. |
| Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
| V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy |
| Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.) identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkanej PVC podlahy, a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku, 3.) vzorkovník farieb ponúkanej PVC podlahy. |
| Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky Dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov, montáže na mieste plnenia a za zneškodňovanie (odvoz a likvidácia) vzniknutých odpadov |
| Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
| Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. |
| Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania. |
| Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova ). Súčasťou dodania je čistenie podkladu, vysávanie, celoplošná pokládka podlahy, dodávka súvisiaceho materiálu a montáž (lepidlá, ...). |
| Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
| Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
03.09.2025 08:00 — 30.09.2025 14:00
1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
3 500,00
2 800,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.08.2025 13:50
28.08.2025 14:00
28.08.2025 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.08.2025 14:37 - Vstupná ponuka | 3 499,01 | € | Cena s DPH |
| 26.08.2025 20:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 456,30 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: