• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2025 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2025 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2025 11:55

Detail zákazky Z20254633

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.08.2025 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    28.08.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.08.2025 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.08.2025 11:55

Základné údaje

Z20254633

OF-302378

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11268434

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

36827631

AVIR, s.r.o.

Záhumenice 15, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IntelliJ IDEA Ultimate - Vývojové prostredie pre programátorov JAVA

Licenčné softvérové vybavenie, Licencie JetBrains, IntelliJ IDEA Ultimate, AI Assistant

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnovenie subskripcií Intellij IDEA Ultimate
Funkcia
IntelliJ IDEA Ultimate je integrované vývojové prostredie (IDE) pre programátorov pracujúcich s jazykom JAVA. JetBrains AI Assistant je AI nástroj, ktorý pomáha s automatickým dopĺňaním kódu, generovaním kódu a ďalšími AI funkciami priamo v prostredí IDE
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obnovenie subskripcií Intellij IDEA Ultimate (Customer ID: 20283347) ks 7
Licencie JetBrains AI Assistant ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obstarávateľ požaduje obnovu subskripcií Intellij IDEA Ultimate a aktiváciu licencií JetBrains AI Assistant od 10.9.2025.
Potvrdenie od výrobcu alebo ním autorizovaného subjektu alebo odkaz na stránku výrobcu, z ktorých je zrejmé, že uchádzač je oprávnený poskytnúť predmet zákazky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie od výrobcu alebo ním autorizovaného subjektu alebo odkaz na stránku výrobcu, dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky a zároveň, že autorizovaným partnerom s kompetenciami pre implementáciu, servis a podporu pre všetky ponúkané súčasti, o čom predloží adekvátny doklad.
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
3. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek interné a externé náklady a výdavky Poskytovateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky vrátane zisku.
4. Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia k 10.09.2025 na 12 mesiacov.
5. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1 až 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovarov a služieb, ktoré nespĺňajú požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu a/alebo nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu.
6. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa.
7. Fakturácia za dodanie licencií po podpise preberacieho protokolu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
8. Preberacie protokoly a/alebo akceptačné protokoly budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

10.09.2025 00:00 — 10.09.2026 00:00

14,00 ks

5 865,21

4 768,47

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.08.2025 10:22

28.08.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.08.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 384
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.08.2025 10:40 - Vstupná ponuka 5 768,70 € Cena s DPH
27.08.2025 13:51 - Najvýhodnejšia ponuka 5 766,23 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS