30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35852216
TÜV SÜD Slovakia s.r.o.
Jašíkova 6, Bratislava, 82103, SVK
Technická kontrola vozidla kategórie M3 - autobus
autobus, stk, technická kontrola
Služba
|
1. STK na vozidle kategórie M3- IVECO IVECO DAILY ROŠERO
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykonanie pravidelnej technickej kontroly vozidiel kategórie M3 u 2 ks služobného motorového vozidla (t. j. AUTOBUS VEĽKÝ MB TOURISMO R2, O.E.Č: 57-88062, AUTOBUS VEĽKÝ KAROSA LC 956.1072, O.E.Č: 57-21137) vrátane vystavenia osvedčení a protokolov technickej kontroly. |
| Technická kontrola sa vykoná v stacionárnom pracovisku technickej a emisnej kontroly. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Technická kontrola vozidla kategórie M3 vrátane vydania osvedčenia a protokolu o technickej kontrole - AUTOBUS VEĽKÝ MB TOURISMO R2, O.E.Č: 57-88062 | ks | 1 | ||
| Technická kontrola vozidla kategórie M3 vrátane vydania osvedčenia a protokolu o technickej kontrole - AUTOBUS VEĽKÝ KAROSA LC 956.1072, O.E.Č: 57-21137 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Termín plnenia | september- október 2025 |
| Názov |
| Miesto plnenia- Bratislava. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný jednotkový rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie technických kontrol pre vznetový motor pre vozidlá kategórie M3 (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie). |
| Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú. |
| Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa. |
| Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Objednávateľ služby požaduje vystavenie faktúru a dodací list na predmetnú službu v 3 výtlačkoch. |
| Protokol o kontrole musí obsahovať osvedčenie a protokol o priebehu a výsledku kontroly. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov zmluvy o poskytnutí služby. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom. |
| V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry. |
| Poskytovateľ služby vystaví a zašle faktúry na adresu objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy. |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.10.2025 s termínom plnenia august až september prostredníctvom čiastkových faktúr po dodaní požadovanej služby. |
| Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú požadované príslušenstvo na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán. |
| Preberacím protokolom pre účely tejto zmluvy sa rozumie dodací list. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Za kasárňou 3, 831 02 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.09.2025 08:00 — 31.10.2025 08:00
2,00 ks
148,67
120,87
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2025 08:40
28.08.2025 08:00
28.08.2025 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.08.2025 10:35 - Vstupná ponuka | 146,37 | € | Cena s DPH |
| 27.08.2025 20:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 142,68 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: