00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Prenosné počítače
notebook
Tovar, Služba
|
1. Notebook 1
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Bežné použitie pri riešení výskumných úloh |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Notebook 1 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Procesor | Apple M4 Pro 12C CPU 16C GPU |
| Disk | 512GB SSD Storage |
| Display | Standard display |
| Klávesnica | Backlit Keyboard (SLOVAK) / User's Guide (Slovakian) |
| Pamäť | 24 GB unified memory (iba pre M4 Pro) |
| Power Adapter | 70W USB-C Power Adapter |
| Danej špecifikácií vyhovuje napr.: | MacBook Pro 14" Apple M4 Pro 12C CPU 16C GPU 24GB 512GB Kozmický čierny SK |
|
2. Notebook 2
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Bežné použitie pri riešení výskumných úloh |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Notebook 2 | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| • Intel Core Ultra 9-185H (3,80-5,10GHz) (BNCH-29401b) | |
| • NPU Intel AI Boost | |
| • 16,0" 3,2K 3200x2000px Matný Mini LED 165Hz 1200nits MiniLED | |
| • 64GB DDR5 7467MHz | |
| • M.2 PCIe SSD 1000GB | |
| • nVidia GeForce RTX 4070 8GB GDDR6 | |
| • WiFi / BT / USB 3.2 / USB 3.2 Typ-C / Thunderbolt 4 / HDMI | |
| • bez DVD | |
| • Win11Pro 64-bit | |
| • sivý Hliník | |
| Danej špecifikácií vyhovuje napr.: | NTB LENOVO Yoga Pro 9 16IMH9 Luna Grey |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa zaslať vlastný návrh na plnenie Zmluvy, a to do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe verejného obstarávateľa (za účelom overenia požadovaných vlastností). |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
| Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
| Verejný obstarávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru verejným obstarávateľom. |
| Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní. |
| Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
| V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne. |
| Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru. |
| Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa. |
| Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby bol na faktúre uvedený názov zákazky (Prenosné počítače) a dodací list obsahoval rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku. |
| Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí faktúry ako daňového dokladu v zmysle príslušných právnych predpisov, aj nasledovné: a) Názov a číslo zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania; b) Názov projektu: „Matching“ granty ku zdrojom získaným od súkromného sektora v rámci výskumnej spolupráce_UNIZA_2; c) Kód projektu: 09I02-03-V02-00012 |
| Predmet zmluvy je financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, preto sa predávajúci zaväzuje, že umožní výkon kontroly, auditu alebo iného obdobného overovania v súvislosti s predmetom a plnením zákazky a poskytne všetku potrebnú súčinnosť oprávneným osobám. Oprávnenými osobami sú najmä: a) Vykonávateľ: Úrad vlády Slovenskej republiky, b) Sprostredkovateľ: Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky, c) Národná implementačná a koordinačná autorita, d) Úrad vládneho auditu, e) Ministerstvo financií SR, f) Najvyšší kontrolný úrad SR, |
| g) Orgány štátnej správy podľa § 2 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, h) Protimonopolný úrad SR, i) Európska komisia, j) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, k) Európsky úrad pre boj proti podvodom (OLAF), l) Európsky dvor audítorov (EDA), m) Európska prokuratúra (EPPO), n) Úrad pre verejné obstarávanie, a/alebo každá osoba poverená v súlade s Právnym rámcom niektorým z vyššie uvedených subjektov. |
| K prechodu vlastníckeho práva k hnuteľným veciam, ktoré tvoria dodávku tovaru, dochádza dňom odovzdania a prevzatia. |
| Tento záväzok trvá aj po zániku zmluvy akýmkoľvek spôsobom. Oprávnené osoby môžu vykonávať kontrolu /audit/ overovanie u predávajúceho kedykoľvek od uzatvorenia tejto zmluvy až do 31.12.2031. Uvedená doba sa môže predĺžiť v súlade so Zákonom o mechanizme, Zákonom o finančnej kontrole, článkom 12 Dohody o financovaní a článkom 129 nariadenia o rozpočtových pravidlách. |
Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Fakulta PEDAS, Katedra spojov, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
03.09.2025 08:00 — 26.09.2025 14:00
3,00 ks
5 950,09
5 950,09
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2025 14:29
27.08.2025 09:00
27.08.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.08.2025 15:26 - Vstupná ponuka | 5 950,00 | € | Cena bez DPH |
| 26.08.2025 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 890,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: