• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2025 12:00
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2025 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2025 10:45

Detail zákazky Z20254524

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.08.2025 12:00
  •    Predkladanie ponúk
    25.08.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.08.2025 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.08.2025 10:45

Základné údaje

Z20254524

OF-302219

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11217276

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

52696871

MIPA MI, s.r.o.

Stavbárov 3, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby alebo ekvivalent

guľôčkové pero, zvýrazňovač, euroobaly, obálky, fixy

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30194500-0 - Písacie pomôcky
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30192130-1 - Ceruzky
  • 30199230-1 - Obálky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby 1
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Bežná kancelárska agenda
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podľa položiek kancelárske potreby 1-3. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kopírovací papier A4, biely, 80 g, balík obsah 500 hárkov bal 3
Korekčný roller, jednorázový, páska - šírka stopy: 5 mm, návin 8 m ks 2
Guľôčkové pero, farba náplne: modrá, šírka stopy: 0,5 mm, nepriehľadné plastové prevedenie, gumený úchyt ks 60
Farebný papier A4, školský papier, mix farieb, 20 ks/listov v balení bal 2
Zošit (notes) A6, vyrobený z bezdrevného písacieho papiera, obálka tvrdého kartóna, ktorý je potlačený rôznymi farebnými motívmi a potiahnutý laminom, pevná väzba, prevedenie linajkové, 96 listov ks 30
Obchodná kniha A5 (záznamová kniha), tvrdý obal, 160 listov, úprava linajkovaná, pevná väzba ks 6
Obchodná kniha A4 (záznamová kniha), tvrdý obal, 96 listov, úprava linajkovaná, pevná väzba ks 2
Euroobaly A4, hrúbka 55MIC, priehľadný z polypropylénu, otvor zhora, matný, eurodierovanie, 100 ks v balení bal 1
Obálky C6, biele, samolepiace, formát 114 x 162 mm, 25 ks v balení bal 2
Špendlíky obyčajné, kovové, 26-28mm, 50g  (100 ks v balení) bal 1
Pripínačky nástenkové, kovové špendlíky pre korkové a textilné nástenky, s farebnou hlavičkou, v balení cca 65 - 100 ks bal 1
Spinky do zošívačky, rozmer 24/6, 2000 ks v papierovej krabičke bal 2
Lepiaca páska, priehľadná,  rozmer: 24 mm x 33 m ks 2
Spínací strojček , 24/6 26/6, kapacita 20 listov ks 1
Kresliaci karton (výkres) A4, farba biela, 190 g, 10 ks v balení bal 2
Zvýrazňovač,celoflourescentný s reflexným atramentom, šírka stopy 4 mm, 6 ks v balení bal 2
Pravítko 30 cm, rovné, transparentné, plastové, bez obalu ks 1
Kancelárske (listové spony na spisy) 50mm, kovové, 75 ks v balení bal 1
Klipdoska A4 zatváracia, modrá,  pevný podklad vyrobený z lepenky pokrytý fóliou PVC, silný klip s pružinovým mechanizmom ks 5
Klipdoska A4 podložka, modrá, pevný podklad vyrobený z lepenky pokrytý fóliou PVC, silný klip s pružinovým mechanizmom ks 3
Voskovky klasického vyhotovenia, v jasných-sýtych farbách, sviečkové pastelky v 12 farbách (12 ks v balení), môžu sa používať na všetky druhy matných papierov, na tenkú lepenku a kartón, rovnako ako na drevo alebo nerovné povrchy bal 1
Tanier jednorázový, 23 cm, papierový, plytký, biely, 100 ks v balení bal 2
 2. Kancelárske potreby 2
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Bežná kancelárska agenda
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podla položiek kancelárske potreby 1-3. V prípade dodania všetkého ako 1celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nožnice kancelárske, čepele z nehrdzavejúcej ocele, pogumovaný úchyt, dĺžka 21,5 cm ks 1
Farebný papier A4, školský papier, mix farieb, 20 ks/listov v balení bal 3
Tekuté lepidlo na papier, čisté nanášanie lepidla pomocou stierky, disperzné biele lepidlo, lepí papier, kartón, fotografie, drevo, kožu, textil, vhodné do kancelárie, domácnosti aj pre školákov, bez rozpúšťadiel, objem 120 ml ks 3
Obchodná kniha A5 (záznamová kniha), tvrdý obal, 160 listov, úprava linajkovaná, pevná väzba ks 15
Farebné fixy obojstranné, klasický okrúhly tvar pre pohodlný úchop, ľahko vyprateľný a zmývateľný atrament, sú vybavené dvoma rôzne širokými hrotmi, hrot je odolný proti zatlačeniu a poškodeniu, 10 - 12 ks pestrých farieb v balení bal 2
Farebný papier, karton A4, 50 ks v balení, 170 g, mix farieb bal 2
Spinky do zošívačky rozmer 24/6, 2000 ks v papierovej krabičke bal 2
Strúhadlo elektrické, dvojité ks 2
Tanier jednorazový, 23 cm, papierový, plytký, biely, 100 ks v balení bal 2
Pohár jednorazový, 200 ml, plast (papier), biely, hygienické balenie, 100 ks v balení bal 1
 3. Kancelárske potreby 3
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Bežná kancelárska agenda
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podla položiek kancelárske potreby 1-3. V prípade dodania všetkého ako 1celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Guľôčkové pero, farba náplne: modrá, šírka stopy: 0,5 mm, nepriehľadné plastové prevedenie, gumený úchyt ks 70
Školský zošit 564, vyrobený z bieleho bezdrevného papiera, formátu A5 s počtom listov 60, linajkový ks 15
Obal, odkladacia mapa s gumičkou na dokumenty A4, PVC, priesvitná, modrá, červená ks 10
Obálky C6, biele, samolepiace, formát 114 x 162 mm, 25 ks v balení bal 2
Tanier jednorazový, 23 cm, papierový, plytký, biely, 100 ks v balení bal 2
Pohár jednorazový, 200 ml, plast (papier), biely, hygienické balenie, 100 ks v balení bal 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podla položiek kancelárske potreby 1-3. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Zákazka bude rozúčtovaná na 3 faktúry, podľa rozdelenia jednotlivých položiek 1, 2 a 3.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa.
Lehota dodania do 10 pracovných dní.
Požadujeme dodať v pracovných dňoch mimo sviatkov(pondelok až piatok) v čase od 8:00 hod do 11:00 hod. Informovať   jeden deň vopred o doručení telefonicky  zodpovednú osobu.
Súčasťou dodávky bude aj dodací list.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, sadzbu DPH, celkovú cenu za položku.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie osloboditeľov 1015/30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

28.08.2025 08:00 — 05.09.2025 12:00

266,00 ks

270,00

219,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.08.2025 12:00

25.08.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.08.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 59
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2025 15:51 - Vstupná ponuka 269,00 € Cena s DPH
24.08.2025 23:20 - Najvýhodnejšia ponuka 267,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS