• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2025 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2025 16:10
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2025 16:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2025 17:00

Detail zákazky Z20254493

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2025 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2025 16:10
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2025 16:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2025 17:00

Základné údaje

Z20254493

OF-302297

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11207800

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

17328934

PRO-DIVE s.r.o

Dulovo nám. 12 , Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie potápačských prístrojov

Oprava, servis, potápačský prístroj, potápačské zariadenie

  • 50430000-8 - Opravy a údržba presných zariadení
  • 37412240-3 - Potápačské prístroje a príslušenstvo

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a ošetrovanie potápačských prístrojov
Funkcia
Predmetom zákazky je oprava a ošetrovanie potápačských prístrojov a zariadení objednávateľa v množstvách uvedených v tejto zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ATX 50 DIN APEKS - pľúcna automatika ks 9
ATX 40 DIN APEKS - pľúcna automatika ks 9
INTERSPIRO DIVATOR MK II - celotvárová maska ks 9
FABER 15l - 200 BAR - tlaková nádova ks 8
Kompresor vzduchový - elektrický, typ: BAUER MARINER 320 E ks 1
Kompresor vzduchový - spaľovací motor, typ: BAUER OCEANUS - B ks 1
Kompenzátor ZEAGEL ks 9
Suchý oblek Condura BARE ks 7
Manifold FABER 2x10l - 300BAR ks 9
Tlakomer Suunto SM-36 ks 3
Potápačský kompas Suunto SK-8 ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odborné posúdenie (vizuálna a funkčná kontrola) stavu dýchacej automatiky (1. a 2. stupeň) pred servisom, rozobratie automatiky (1. a 2. stupeň), zbavenie všetkých nečistôt a usadenín z jednotlivých dielov automatiky, odborné chemické vyčistenie jednotlivých častí 1. a 2. stupňa automatiky v ultrasonickej vaničke, oprava opotrebovaného 1.stupňa AP ATX s otočnou hlavou výmenou vrátane otočného DIN kolečka, výmena hlavnej pružiny 1.stupňa, výmena upevňovacej skrutky na otočnej hlave tela 1.stupňa, výmena suchej komory, výmena prasknutého 2.stupňa ATX50, výmena poškodenej hlavnej membrány Platí pre - ATX 50 DIN APEKS  - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch. (9 ks)
Výmena výdychového ventilu a ovládača nádychového odporu, výmena vretena ventilu, oprava klapkového ventilu, oprava vyvažovacieho valca a pružiny, výmena dýchacieho náustku na 2.stupni, výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov (tzv. „servisný kit“) v rámci ročnej servisnej prehliadky, výmena 2m LP hadice medzi 1. a 2. stupňom, zloženie a nastavenie automatiky na požadované parametre, kompletizácia celej automatiky vrátane kontroly pripojenia všetkých LP hadíc a hadice manometra, Platí pre - ATX 50 DIN APEKS - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch. (9 ks)
Funkčná skúška automatiky na povrchovom počítačovom testovacom zariadení a zaznamenanie nastavených parametrov (hodnota stredotlaku pre 1.stupeň, krakovacieho tlaku pre 2.stupeň, krivky prietokového testu) do protokolu o servise, odovzdanie všetkých vymenených časti automatiky objednávateľovi služby, odovzdanie servisného protokolu (správy o periodickej servisnej prehliadke a skúške). Platí pre - ATX 50 DIN APEKS - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch (9 ks)
Odborné posúdenie (vizuálna a funkčná kontrola) stavu dýchacej automatiky (1. a 2. stupeň) pred servisom, rozobratie automatiky (1. a 2. stupeň), zbavenie všetkých nečistôt a usadenín z jednotlivých dielov automatiky, odborné chemické vyčistenie jednotlivých častí 1. a 2. stupňa automatiky v ultrasonickej vaničke, oprava opotrebovaného 1.stupňa AP ATX s otočnou hlavou výmenou vrátane otočného DIN kolečka, výmena hlavnej pružiny 1.stupňa, výmena upevňovacej skrutky na otočnej hlave tela 1.stupňa, výmena suchej komory, výmena prasknutého 2.stupňa ATX40, výmena poškodenej hlavnej membrány Platí pre - ATX 40 DIN APEKS - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch (9 ks)
Výmena výdychového ventilu a ovládača nádychového odporu, výmena vretena ventilu, oprava klapkového ventilu, oprava vyvažovacieho valca a pružiny, výmena dýchacieho náustku na 2.stupni, výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov (tzv. „servisný kit“) v rámci ročnej servisnej prehliadky, výmena 2m LP hadice medzi 1. a 2. stupňom, zloženie a nastavenie automatiky na požadované parametre, kompletizácia celej automatiky vrátane kontroly pripojenia všetkých LP hadíc a hadice manometra Platí pre - ATX 40 DIN APEKS - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch (9 ks)
Funkčná skúška automatiky na povrchovom počítačovom testovacom zariadení a zaznamenanie nastavených parametrov (hodnota stredotlaku pre 1.stupeň, krakovacieho tlaku pre 2.stupeň, krivky prietokového testu) do protokolu o servise, odovzdanie všetkých vymenených časti automatiky objednávateľovi služby, odovzdanie servisného protokolu (správy o periodickej servisnej prehliadke a skúške). Platí pre - ATX 40 DIN APEKS - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch (9 ks)
Odborné posúdenie (vizuálna a funkčná kontrola) stavu celotvárovej masky s 2.stupňom automatiky. Rozobratie automatiky, zbavenie všetkých nečistôt a usadenín z jednotlivých dielov automatiky. Odborné chemické vyčistenie jednotlivých častí automatiky celotvárovej masky v ultrasonickej vaničke. Výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov („servisný kit“) v rámci ročnej servisnej prehliadky. Zloženie a nastavenie automatiky celotvárovej masky na požadované parametre. Platí pre - INTERSPIRO DIVATOR MK II - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch (9 ks)
Kompletizácia celej automatiky celotvárovej masky, kontrola pripojenia LP hadíc. Funkčná skúška automatiky celovárovej masky na testovacom zariadení a zaznamenanie nastavených parametrov (hodnota stredotlaku pre 1.stupeň, krakovacieho tlaku pre 2.stupeň) do protokolu o servise. Odovzdanie všetkých vymenených časti automatiky a FFM objednávateľovi služby. Odovzdanie servisného protokolu (správy o periodickej servisnej prehliadke a skúške). Platí pre - INTERSPIRO DIVATOR MK II - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch (9 ks)
Odborné posúdenie stavu tlakovej nádoby a funkčnosti ventilu. Demontáž potápačskej fľaše. Rozobratie a vyčistenie ventilu. Výmena o-krúžkov, sedla ventilu a tesniacej kuželky. Zloženie ventilu. Vnútorné mechanické a chemické vyčistenie stien tlakovej nádoby. Vodotlaková skúška tlakovej nádoby a jej vysušenie. Kompletizácia potápačskej fľaše (namontovanie ventilu). Pneumatický test tesnosti potápačskej fľaše. Vystavenie protokolu o periodickej skúške tlakových fliaš. Platí pre - FABER 15l - 200 BAR - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch (8 ks)
Kontrola stavu a funkčnosti kompresora. Výmena syntetického (minerálneho) oleja. Výmena olejového a sacieho filtra. Kontrola a čistenie odkaľovacích ventilov a tlakových nádob kompresora. Kontrola funkcie a nastavenia ventilov. Kontrola funkcie a nastavenie poistných ventilov. Kontrola funkcie a nastavenia odkalovacieho systému. Kontrola stavu a funkčnosti filtračného systému (výmena filtra), kontrola kvality vzduchu podľa STN EN 12021 (obsah H2O, CO2, CO, oleja). Kontrola tesnosti. Výmena batérie v počítadle prevádzkových hodín. Platí pre - Kompresor BAUER Mariner 320E - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach
Výmena 4 ks plniacich HP hadíc. Výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov v rámci ročnej servisnej prehliadky. Celková kontrola funkčnosti ovládacích, meracích a zabezpečovacích systémov kompresora. Kontrola výkonu. Vystavenie protokolu a zápis do prevádzkovej knihy. Platí pre - Kompresor BAUER Mariner 320E - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach
Periodický servis stanovený výrobcom, tlaková odborná prehliadka. Platí pre - Kompresor OCEANUS B - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach
Odborné posúdenie stavu a funkčnosti kompenzátora vztlaku, rozobratie, vyčistenie, nutná výmena výrobcom doporučených časti inflátora + jeho zloženie a nastavenie. Rozobratie, vyčistenie, nastavenie a kompletizácia vypúšťacieho ventilu. Funkčná skúška inflátora a pretlakového ventilu. Zalepenie vnútornej duše. Výmena vonkajšieho obalu duše, výmena LP hadice, testovanie tesnosti kompenzátora vztlaku. Platí pre - Kompenzátor ZEAGEL - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch (9 ks)
Odborné posúdenie (test tesnosti) stavu suchého potápačského obleku pred servisom, zalepenie všetkých dier, prepáskovanie švov v rozsahu 2m, zalepenie chrániča kolien, výmena neoprénových ponožiek suchého obleku, výmena kovového suchého zipsu, výmena plastového krycieho zipsu, oprava vrecka obleku, výmena trakov a zalepenie úchytov na traky, oprava napúšťacieho a vypúšťacieho ventilu, výmena neoprénovej manžety na krku, výmena latexových manžiet (pár) na zápästí, zalepenie bedrovej tepelnej ochrany, test tesnosti po vykonanom servise a oprave. Platí pre - Suchý oblek Condura BARE - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch (7 ks)
Odborné posúdenie stavu tlakovej nádoby a funkčnosti ventilu. Demontáž potápačskej fľaše. Rozobratie a vyčistenie ventilu. Výmena o-krúžkov, sedla ventilu a tesniacej kuželky. Zloženie ventilu. Vnútorné mechanické a chemické vyčistenie stien tlakovej nádoby. Vodotlaková skúška tlakovej nádoby a jej vysušenie. Kompletizácia potápačskej fľaše (namontovanie ventilu). Pneumatický test tesnosti potápačskej fľaše. Vystavenie protokolu o periodickej skúške tlakových fliaš. Platí pre - Maniflod FABER 2x 10l - 300 BAR - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch (9 ks)
Oprava stredového ventilu – platí len pre 1 ks flaše. Platí pre - Maniflod FABER 2x 10l - 300 BAR - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach
Výmena modulu tlakomera, výmena HP hadice a kolíka tlakomeru Platí pre - Tlakomer Suunto SM-36 - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch (3 ks)
Výmena kapsule kompasu Platí pre - Potápačský kompas Suunto SK-8 - Vykonanie úkonov uvedených v technických vlastnostiach na všetkých kusoch (5 ks)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená.
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadovaných prístrojov.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii.
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave alebo revízii, musia byť nové, doposiaľ nepoužité.
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie a vystaviť revízne správy.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred.
Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
Všetky úkony servisnej prehliadky (revízie) dýchacích automatík, ich nastavenie, nameranie vstupných a výstupných hodnôt a intervalov, musí dodávateľ prevádzať v zmysle doporučení výrobcu prístroja na počítačovom testovacom zariadení, ktoré musí umožniť vytlačiť záverečný protokol s nastavenými hodnotami stredotlaku pre 1. stupeň, krakovacieho tlaku pre 2. stupeň a grafom prietokového testu vypovedajúcom o tom, či regulátor spĺňa alebo nespĺňa výrobcom stanovenú požiadavku prietoku potrebného pre určenie celkového výkonu dýchacej automatiky.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

28.08.2025 15:10 — 05.12.2025 15:10

1,00 Celý predmet zákazky

39 995,00

32 516,26

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.08.2025 15:11

21.08.2025 16:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2025 16:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 456
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2025 15:29 - Vstupná ponuka 39 995,00 € Cena s DPH
18.08.2025 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka 39 995,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS