• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2025 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.08.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.08.2025 10:50

Detail zákazky Z20254487

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.08.2025 14:25
  •    Predkladanie ponúk
    22.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.08.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.08.2025 10:50

Základné údaje

Z20254487

OF-302311

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11211689

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilné telefóny

mobilné telefóny

  • 32250000-0 - Mobilné telefóny
  • 32552100-8 - Telefónne prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilný telefón
Funkcia
Pre zabezpečenie činností Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilný telefón ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mobilný telefón (ekv.  iPhone 16 Pro 512 GB čierny titán) 6,3" Super Retina XDR OLED 2622 × 1206 (120 Hz)
Operačná pamäť 8 GB
Vnútorná pamäť 512 GB
Procesor Apple A18 Pro
Fotoaparát 48 Mpx (f/1,78) hlavný + 48 Mpx širokouhlý + 12 Mpx teleobjektív
Predná kamera 12 Mpx
Vodoodolný podľa IP68
Nabíjanie rýchle nabíjanie, bezdrôtové nabíjanie 25 W
Batéria 3582 mAh
Model a operačný systém 2024, iOS
Vybavenie GPS, NFC, LTE, 5G, USB-C, single SIM + eSIM
Prevedenie čierny titán
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu kúpnej zmluvy na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný s originálnym príslušenstvom od výrobcu v neporušenom balení.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy.
Dodávka predmetu Kúpnej zmluvy bude realizovaná jednorazovo na základe vystavenej objednávky Objednávateľa pre Dodávateľa.
Dodávateľ vyhlasuje, že v čase uzatvorenia tejto zmluvy je oprávnený dodávať tovar podľa tejto zmluvy.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu použitia financií zo zdrojov EÚ súvisiacich s dodávkou tovaru a poskytovaním služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti objednávateľom uzavretej Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Projekt:  Digitálne riešenia na podporu duševného zdravia u pacientov s CHF (Plán obnovy) (Kód projektu: 09I05-03-V02-00084) v rámci výzvy  Plán obnovy a odolnosti SR  09I05-03-V02 Výzva na podporu výskumných projektov zameraných na digitalizáciu ekonomiky v TRL úrovniach 1 - 3, Komponent 9: Efektívnejšie riadenie a posilnenie financovania výskumu, vývoja a inovácií, Investícia 5: Výskum a inovácie pre digitalizáciu ekonomiky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitné námestie 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

05.09.2025 15:00

1,00 bal

4 610,00

4 604,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.08.2025 14:25

22.08.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.08.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 9
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.08.2025 15:01 - Vstupná ponuka 4 600,00 € Cena bez DPH
22.08.2025 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 2 258,54 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS