• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2025 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2025 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2025 16:05

Detail zákazky Z20254433

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2025 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2025 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2025 16:05

Základné údaje

Z20254433

OF-302231

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11203074

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

52406679

Ltd Trade s. r. o.

Fialková 2567/3, Ľubotice, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolička stohovateľná vybavenie spoločenských priestorov polyfunkčného objektu SZU

stoličky, stolička banket

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39112000-0 - Stoličky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konferenčná stohovateľná stolička
Funkcia
Konferenčná stohovateľná stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stohovateľná stolička, bez opierok rúk, oderuodolnosť textilíe : min 65000 oderov, výška sed: 46,5 cm, hĺbka sedu: 43cm,  výška: 93 cm,  nosnosť: 100kg,  materiál: látka, farba: zelená vzor, rám stoličky: zlatá matná ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výška sed 46,5 cm
Hĺbka sed 43 cm
Výška operadla 93 cm
Max. nosnosť 100 kg
Farba Zelená matná
Rám stoličky Zlatá matná
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením tovaru do kancelárskych priestorov objednávateľa: Polyfunkčný objekt SZU, Bernolákova 8, 974 05  Banská Bystrica
2. Možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od jeho prevzatia.
3. Dodávateľ je povinný riadne dodať predmet tejto zmluvy, pričom súčasťou dodania je návod na zostavenie/poskladanie stoličky.
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, identifikačné údaje o osobe oprávnenej konať za dodávateľa ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy.
5. Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa dodací list podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. Záruka za akosť tovaru je minimálne 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia, pokiaľ nie je výrobcom poskytnutá dlhšia záručná doba.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať predmet plnenia špecifikovaný v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a dodací list iba pokiaľ predmet plnenia bude dodaný bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a v požadovanej kvalite.
7. Cena je platná ako maximálna a zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním tovaru (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko objednávateľa uvedené v objednávke).
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

25.08.2025 09:00 — 28.08.2025 14:00

1,00 sada

1 256,00

1 256,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.08.2025 09:03

20.08.2025 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2025 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 24
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.08.2025 14:53 - Vstupná ponuka 1 255,00 € Cena bez DPH
20.08.2025 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 253,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS