• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2025 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2025 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2025 09:35

Detail zákazky Z20254428

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.08.2025 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    21.08.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.08.2025 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.08.2025 09:35

Základné údaje

Z20254428

OF-302230

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11207762

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52406679

Ltd Trade s. r. o.

Fialková 2567/3, Ľubotice, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba výcvikových zariadení

demontáž lezeckého trenažéra, demontážne práce

  • 98300000-6 - Rôzne služby
  • 44212317-4 - Konštrukcia lešenia
  • 45262110-5 - Demontáž lešení
  • 45111310-4 - Demontážne práce na vojenských zariadeniach
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45262100-2 - Lešenárske práce

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Demontáž lezeckého trenažéra 10x10x10m
Funkcia
Vykonanie demontáže týchto častí lezeckého trenažéra: nosná konštrukcia 10x10x10 m, umelá lezecká stena, uni steny, kolme steny, steny s balkónmi, vzduchotechnika, telegrafný stĺp, pyramídy z pneumatík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
- horolezecká stena trojdielna - terénna stena – rozšírená - skalná stena - hladká stena vrátane kovového rebríku - univerzálna stena - stena s oknami vrátane hromozvodu a zvodnej rúry - stena s balkónmi - pyramída - vodorovné zvislé tyče ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V prílohe je uvedená aj fotodokumentácia lezeckého trenažéra JAKUB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. • Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. • Lešenárske, demontážne práce vo výškach, vyžaduje sa oprávnenie na práce vo výškach • Objednávateľ požaduje vykonanie služby počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 15:30.
Na faktúre uviesť aj miesto dodania. • Faktúru doručiť iba na miesto plnenia. • Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
• Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. • Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Služba musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. • Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. • Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci zákon č. 124/2006 Z. z.
Kritériom je najnižšia cena Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Kontaktná osoba : por. Ing. Rastislav MARCINKO, 0908 211 810
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kapitána nálepku1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

25.08.2025 08:30 — 12.09.2025 15:30

1,00 zákazka

14 521,38

14 521,38

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.08.2025 08:19

21.08.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.08.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 939
 80
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.08.2025 20:44 - Vstupná ponuka 14 495,55 € Cena s DPH
19.08.2025 20:44 - Najvýhodnejšia ponuka 14 495,55 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS