37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
56536411
Evosolutions PLUS s.r.o.
Galvaniho 15/C, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Kancelársky balík na vytváranie dokumentov
Softvér
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky balík 1
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plnohodnotný softvér pre vytváranie dokumentov, tabuliek, prezentácií a prijímanie emailovej pošty. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 60 | ||
| Záruka | mesiac | 24 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Jazyková verzia | Slovenský jazyk |
| Typ licencie | plná verzia bez obmedzení |
| Licencie | Trvalá licencia, bez časového obmedzenia |
| Sada kancelárskych aplikácií obsahuje minimálne | MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook |
| Prioritne vytvára a edituje súbory typu | DOCX, XLSX, PPTX, MSG |
| Produkt | napr. “Office 2024 Business and Home“, prenositeľná verzia alebo ekvivalent |
|
2. Kancelársky balík 2
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plnohodnotný softvér pre vytváranie dokumentov, tabuliek, prezentácií a prijímanie mailovej pošty. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 8 | ||
| Záruka | mesiac | 24 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Jazyková verzia | Slovenský jazyk |
| Typ licencie | plná verzia bez obmedzení |
| Licencie | Trvalá licencia, bez časového obmedzenia |
| Sada kancelárskych aplikácií obsahuje minimálne | MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook |
| Prioritne vytvára a edituje súbory typu | DOCX, XLSX, PPTX, MSG |
| Produkt | napr. “Office 2024 Business and Home“, prenositeľná verzia alebo ekvivalent |
| Názov |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa. |
| Kontaktná osoba Objednávateľa je vedúci Oddelenia informatiky a je určená za účelom vykonania obhliadky tovaru a skontrolovania dokladov dodávaných spolu s tovarom ako aj komunikácie s kontaktnou osobou Dodávateľa. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, predloží (emailom) špecifikáciu ponúkaného tovaru, jasne preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením obchodných názvov (obchodných značiek) a nacenením. Ďalej uvedie ceny bez DPH a ceny s DPH jednotlivých položiek predmetu plnenia zákazky, ktoré budú podkladom pre fakturáciu. |
| Až po odsúhlasení ponuky Objednávateľom je prípustné dodanie celého predmetu Zmluvy. |
| Požaduje sa dodanie celého predmetu Zmluvy do 10 pracovných dní od účinnosti Zmluvy v čase pracovného dňa od 8:00 do 15:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. Dodávaný softvér je nový v originálnom nepoškodenom balení, pokiaľ nie je špecifikované inak. |
| Dodávateľ je povinný minimálne 3 pracovné dni vopred Objednávajúcemu písomne/mailom/telefonicky oznámiť presný termín dodania predmetu zmluvy s uvedením dátumu a hodiny dodania. Termín odsúhlasený kupujúcim je pre zmluvné strany záväzný. |
| Dodávateľ je povinný odovzdať predmet Zmluvy v mieste plnenia len kontaktnej osobe Objednávateľa - prípadne ňou poverenej osobe, ktorá skontroluje doklady dodávané spolu s predmetom zmluvy. |
| Dodávateľ zabezpečí dodanie predmetu zmluvy vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia a odvozu obalov v ktorých bude predmet zákazky dopravený. |
| Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zmluvy od Dodávateľa na dodacom liste resp. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zmluvy v písomnom preberacom protokole. Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi aj všetky doklady vzťahujúce sa na predmet zmluvy. |
| Požadované vlastnosti sú uvedené v špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne. V prípade ak budú zistené, že softvér nezodpovedá minimálnej požadovanej špecifikácii predmetu zákazky, alebo je nefunkčný - Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar NEODOBRAŤ a dožadovať dodanie s adekvátnymi parametrami a funkčnosťou. |
| V prípade rozporu či pochybností splnenia požadovanej špecifikácii predmetu zákazky, má Objednávateľ právo vyžiadať si od Dodávateľa vzorový kus tovaru za účelom odsúhlasenia požadovaných parametrov, alebo odkontrolovania pravosti licencie u výrobcu. |
| Nebezpečenstvo vzniku škody na predmete zmluvy a vlastnícke právo prechádza na Objednávateľa momentom skutočného prevzatia predmetu zmluvy Objednávajúcim od Dodávateľa, nie však skôr, ako podpisom dodacieho listu resp. preberacieho protokolu. |
| Objednávateľ je povinný vykonať prehliadku dodaného predmetu zmluvy s bežnou starostlivosťou najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa prevzatia predmetu zmluvy. |
| Na dodaný tovar sa vzťahuje záruka so záručnou dobou minimálne 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom ak nie v opise predmetu zákazky uvedené inak. |
| Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac pracovných dní. |
| Objednávateľ si môže voči Dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej zmluvnej ceny bez DPH za dodanie predmetu zmluvy za každý aj začatý pracovný deň omeškania s dodaním a následne s odovzdaním predmetu zmluvy až do jeho prevzatia Objednávateľom, okrem prvého dňa omeškania. |
| Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania. |
| Dodanie predmetu zmluvy spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
| Predmet zákazky bude rozdelený do dvoch faktúr podľa požiadaviek Objednávateľa. Prvá faktúra bude obsahovať položku č. 1 opisného formulára. Druhá faktúra bude obsahovať položku č. 2 opisného formulára. |
| Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov pre položku č. 1 opisného formulára a zo zdrojov projektu: Analyticko-strategická jednotka podpory inovačného ekosystému (EŠIF), kód projektu: 401101B624 pre položku č. 2 opisného formulára. |
| Dodávateľ je povinný uviesť na faktúrach cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov Dodávateľa spojených s dodaním predmetu zmluvy do miesta plnenia. Dodacie listy podpísané oboma zmluvnými stranami budú tvoriť prílohy faktúr. |
| V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Dodávateľ dodaním predmetu Zmluvy súhlasí s vybavovaním reklamácie tovaru po dobu trvania záruky v sídle Objednávateľa a v lehote do 30 kalendárnych dní, ak nie je určené inak. |
| V prípade dodania druhotných licencií musí Dodávateľ garantovať ich funkčnosť po dobu oficiálnej podpory a preukázať ich legálnosť, originalitu a pôvod, čo deklaruje Objednávateľovi čestným prehlásením, že licencia pochádza z distribúcie členských krajín EÚ a Švajčiarska. Ďalej je povinný predložiť kópiu pôvodnej zmluvy prvonadobúdateľa, ktorou bola licencia nadobudnutá a podpísaným čestným prehlásením pôvodného majiteľa licencie o znefunkčnení licencie. Takáto dokumentácia je nevyhnutná na preukázanie súladu so smernicou 2009/24/ES a judikatúrou SDEÚ, vec C-128/11 – UsedSoft vs. Oracle. |
| Dodávateľ druhotných licencií je v prípade výzvy Objednávateľa, povinný všetky tieto uvedené prehlásenia doložiť Objednávateľovi pred ich samotným dodaním za účelom kontroly a odsúhlasenia. Nesplnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok v zmysle OPET. |
| V prípade dodania nových licencií v inej ako originálnej krabicovej verzii od výrobcu a poskytovateľa softvéru (napr. digitálna licencia), si Objednávateľ vyhradzuje právo vyžiadať od Dodávateľa písomný doklad od oficiálneho výrobcu a poskytovateľa softvéru, že dodávané licencie sú nové, t.j v minulosti neboli nikdy predtým aktivované. Ak po takejto výzve Objednávateľa Dodávateľovi, nebudú predložené požadované dokumenty potvrdzujúce pôvod takých licencií, budú tieto Objednávateľom považované za licencie druhotné, a Objednávateľ bude požadovať dokumenty podľa podmienok pre druhotné licencie. |
| Ak v prípade vykonania elektronického auditu u Objednávateľa dôjde k zisteniam o nelegálnosti alebo o duplicitnom použití dodaných licencií t.j. pôvodný majiteľ licencie stále využíva, Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akýchkoľvek právnych následkov alebo sankcií plynúcich z takéhoto elektronického auditu znášať všetky finančné náklady, ktoré by boli potrebné na nápravu a zabezpečenie riadneho využívania a funkčnosti zakúpených licencií (napr. dodaním nových licencií). |
| V prípade omeškania Objednávateľa so zaplatením faktúry si môže Dodávateľ účtovať zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z fakturovanej čiastky za každý deň omeškania. |
Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
21.08.2025 12:00 — 03.09.2025 15:00
1,00 celok
16 662,32
13 546,60
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2025 10:38
18.08.2025 12:00
19.08.2025 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.08.2025 12:50 - Vstupná ponuka | 16 662,32 | € | Cena s DPH |
| 17.08.2025 20:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 990,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: