• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2025 11:36
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2025 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2025 11:10

Detail zákazky Z20254395

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.08.2025 11:36
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2025 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2025 11:10

Základné údaje

Z20254395

OF-302211

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11197657

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šatňové skrine a šatňové lavice

skrine, lavice, šatňový nábytok

  • 39141300-5 - Skrine
  • 39113600-3 - Lavičky
  • 39143121-0 - Šatníky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 2-dverová šatňová skriňa s dlhými dverami a nožičkami
Funkcia
Šatňová skriňa so zvýšenou odolnosťou voči vlhkosti, vybavená nožičkami, vnútorným priestorom na odkladanie odevov a osobných vecí, uzamykateľná, určená na použitie v priestoroch s vysokou vlhkosťou (napr. plavárne/wellness).
Základná výbava (v každej priehradke): odkladacia polica, vešiaková tyč, min. 2 háčiky, nožičky, vonkajší držiak na menovky.
Ilustračné foto v prílohe č. 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet skríň ks 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Oceľový plech
Rozmery (h,š,v) 500 x 612,5 x 1 800 mm (tolerancia +/- 50mm pri každom rozmere)
Počet priehradiek 2
Počet políc 2
Povrchová úprava Práškový lak
Možnosť vybrať si farbu dverí zo vzorkovníka (min. 4 farby) Požaduje sa
Vetracie otvory v hornej aj dolnej časti Požaduje sa
Zámok s kľúčom Požaduje sa
Možnosť zapojenia skríň vedľa seba s pevným prepojením. Požaduje sa
 2. 6-dverová kovová šatňová skriňa
Funkcia
Šatňová skriňa, vybavená nožičkami na odkladanie odevov a osobných vecí, uzamykateľná na visiaci zámok.
Základná výbava (v každej priehradke): vešiaková tyč, min. 2 háčiky, nožičky, vonkajší držiak na menovky.
Ilustračné foto v prílohe č. 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet skríň ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Oceľový plech
Rozmery (h,š,v) 500 × 906 × 1 800 mm (tolerancia +/- 50mm pri každom rozmere)
Počet priehradiek 6
Povrchová úprava Práškový lak
Možnosť vybrať si farbu dverí zo vzorkovníka (min. 4 farby) Požaduje sa
Vetracie otvory Požaduje sa
Možnosť uzamykania na visiaci zámok Požaduje sa
 3. Šatňová lavica s roštom na obuv
Funkcia
Na vybavenie šatní, vhodné do vlhkého prostredia.
( Ilustračné foto v prílohe č. 3)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet lavíc ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery (h,š,v) 300 × 1 000 × 445 mm (tolerancia +/- 50mm pri každom rozmere)
Kovovú konštrukcia z profilovej rúry min. 25x25 mm
Povrchová úprava konštrukcie Práškový lak
Drevená sedacia časť- minimálne 3 drevené laty ošetrené bezfarebným lakom Požaduje sa
Plastová základňa nožičiek s možnosťou nastavovanie výšky Požaduje sa
Lavica na odkladanie topánok pod sedadlom Požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za tovar podľa tejto zmluvy dodávateľovi na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že bude predmet zákazky dodaný vo viacerých dodávkach, je dodávateľ oprávnený vystaviť faktúru až po uskutočnení poslednej dodávky.
2. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane balenia, manipulácie, dopravy a dodania tovaru do miesta sídla objednávateľa.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Predmetom dodávky sú nové, nepoužité šatňové skrine a lavice, ktoré musia byť dodané zabalené v ochrannom obale zabraňujúcom poškodeniu počas prepravy.
5. Úspešný uchádzač je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytnúť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za komunikáciu a koordináciu plnenia zmluvy, predložiť návrh spôsobu plnenia za účelom overenia súladu s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári, ako aj predložiť podpísaný a opečiatkovaný rozpis cien s DPH, zaokrúhlený na dve desatinné miesta v eurách (€), ktorý bude zhodný s výsledkom verejného obstarávania v systéme EKS. Rozpis cien predloží vo formáte PDF.
6. Predmet zákazky sa povoľuje dodať najviac v 2 samostatných dodávkach, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
7. Dodávateľ je povinný pri odovzdávaní tovaru strpieť kontrolu zo strany objednávateľa, a to najmä kontrolu množstva, kvality a súladu dodaného tovaru s podmienkami uvedenými v zmluve. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nebude spĺňať dohodnuté podmienky.
8. Ak dodávateľ využije externú doručovaciu službu, objednávateľ môže písomne (e-mailom) oznámiť zistené nedostatky najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia tovaru; lehota začína plynúť nasledujúci deň. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť nápravu do 5 pracovných dní od doručenia oznámenia; lehota začína plynúť nasledujúci deň. V takom prípade nevzniká dodávateľovi nárok na zvýšenie ceny.
9. Dodávka sa uskutoční výhradne v pracovné dni v čase od 08:00 do 13:00 hod. Dodávateľ je povinný dohodnúť si s objednávateľom termín dodania vopred, najneskôr 1 pracovný deň pred plánovanou dodávkou.
10. Dodávateľ je pri plnení zmluvy povinný dodržiavať a strpieť interné predpisy a pravidlá platné v objektoch Zboru väzenskej a justičnej stráže, najmä bezpečnostné a režimové opatrenia.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru.
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak dodávateľ nedodrží lehotu na zabezpečenie nápravy podľa bodu 8. osobitných požiadaviek na plnenie, alebo ak dodaný tovar nebude v súlade so zmluvou, resp. opisným formulárom. V takom prípade si objednávateľ zároveň vyhradzuje právo uplatniť voči dodávateľovi negatívnu referenciu.
13. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

25.08.2025 07:00 — 10.10.2025 12:00

1,00 celok v zmysle špecifikácie

8 833,80

7 181,96

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.08.2025 11:36

19.08.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 287
 259
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2025 13:48 - Vstupná ponuka 8 832,63 € Cena s DPH
18.08.2025 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka 6 642,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS