• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2025 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2025 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2025 16:05

Detail zákazky Z20254389

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.08.2025 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    19.08.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.08.2025 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.08.2025 16:05

Základné údaje

Z20254389

OF-302138

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11197635

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48249726

SK-Stolamed, s. r. o.

Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontroly hasiacich prístrojov

Kontroly hasiacich prístrojov, kontrola, revízia, hasiaci prístroj, hasiace prístroje

  • 71356100-9 - Technická kontrola

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov a zákona 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pojazdný HP CO2 S2x30 ks 2
Pojazdný HP S50 ks 1
Ručný HP práškový 6 kg ks 1
Ručný HP CO2 5 kg ks 17
Ručný HP práškový 1 kg ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typy hasiacich prístrojov: 1 kg, 5 kg, 6 kg,
Druhy náplne prenosných HP: CO2, snehový, práškový
Výrobcovia: Kodreta, Červinka, Vítkovice, Kovoslužba, Haspo, Gefil S.A, Mobjak, Kamelmag
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Výsledkom musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj protokol o vykonaní kontroly hasiacich prístrojov.
Objednávateľ požaduje vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00.
O vykonaní kontroly hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja.
Cena je vrátane dopravy a ďalších súvisiacich nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky.
Dodávateľ bude pri plnení predmetu zákazky postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: vyhlášku MV SR č. 719/2002 Z. z.
Požaduje sa predložiť do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou služby zákazky, vrátane dopravy.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
3x faktúra a 3x dodací list
Miesto vykonania Topografický ústav Banská Bystrica, Ružová 8, 974 11 Banská Bystrica
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

21.08.2025 12:27 — 05.09.2025 12:28

1,00 súbor položiek

150,00

121,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.08.2025 12:30

19.08.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.08.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 155
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2025 12:39 - Vstupná ponuka 149,99 € Cena s DPH
14.08.2025 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 148,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS