30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31421652
TRACO Computers s.r.o.
Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK
Oprava reprografických zariadení DTP štúdia - KODAK a HP LATEX
Servis, oprava, preventívna údržba
Služba, Tovar
|
1. Oprava periférneho zariadenia systému DTP - CTP zariadenie KODAK ACHIEVE 400 II - nefunkčný senzor
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie správnej funkcie zariadenia KODAK ACHIEVE 400 II prostredníctvom výmeny nefunkčného senzora. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kodak ACHIEVE 400 II v.č. TJ2775, rok výroby 2008. 2018 – výmena senzora | ks | 1 | ||
| Práca: Rozobratie mechaniky, výmena senzora, otestovanie senzora a sprevádzkovanie zariadenia | hodina | 3,5 |
|
2. Oprava periférneho zariadenia systému DTP - ploter HP LATEX 335 – problém s tlačou, rozmazáva farbu, poškodený remeň a napínač.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie správnej tlače cez HP LATEX 335 výmenou poškodených dielov čistiacej jednotky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| HP LATEX 335 v.č. MY72329011, rok výroby 2017 - výmena dielu: remeň | ks | 1 | ||
| HP LATEX 335 v.č. MY72329011, rok výroby 2017 - výmena dielu: napínač | ks | 1 | ||
| Práca: Rozobratie zariadenia, demontáž poškodených dielov, montáž remeňa a napínača a sprevádzkovanie zariadenia | hodina | 3 |
|
3. Oprava periférneho zariadenia systému DTP - ploter HP LATEX 335 - orezávací ploter nereže podľa nastavených parametrov, kalibrácia, problém s tlačou, rozmazáva farbu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie kvality výstupu a ostrosti tlače na zariadení HP Latex 335. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Ploter HP LATEX 335, v.č. MY11U8900M, rok výroby 2021 | ks | 1 | ||
| Práca: Inštalácia aktuálnych ovládačov, kalibrácia, vyčistenie zariadenia, nastavenie a sprevádzkovanie zariadenia | hodina | 2 |
| Názov |
| Cena predmetu zákazky bude konečná vrátane všetkých úkonov na poskytnutie uvedenej služby a nákladov na dopravu. |
| Predmet zákazky sa týka opravy zariadení systému DTP štúdia na základe vykonanej diagnostiky. Oprava zahŕňa výmenu nefunkčných alebo poškodených komponentov, odborný servis, opätovné uvedenie zariadení do prevádzky a s tým súvisiace činnosti. Dodávateľ je povinný vykonať opravy vrátane dodania dielov, práce technika, dopravy a oživenia zariadení v mieste plnenia. Požaduje sa originálny diel výrobcu alebo ekvivalent s rovnakými/lepšími technickými parametrami. |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa doručiť kontaktnej osobe objednávateľa podrobný cenový rozpis s uvedením náhradných dielov do 2 pracovných dní od podpisu zmluvy. |
| Vrátane dopravy a odbornej inštalácie v mieste plnenia. |
| Plnenie služby v Bratislave III. |
| Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služby, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb a použitých náhradných dielov s uvedením množstva a dátumu poskytnutia služby. Protokol o poskytnutí objednanej služby potvrdený podpisom zástupcu objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služby. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Na faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celková cenu v EUR s DPH a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. |
| Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
| Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
| Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
| Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
| Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa záruka vzťahuje, odstrániť na svoje náklady (bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky, a to v primeranom čase s prihliadnutím na povahu vady. |
| Objednávateľ je oprávnený od dodávateľa vyžiadať potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu/ distribútora pre SR o tom, že dodávateľ je spoločnosťou/firmou oprávnenou/autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis reprografických strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celého obdobia platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia |
| Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou |
| Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a) ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b) ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c) ak v rámci záručnej lehoty bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Námestie gen. Viesta 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
25.08.2025 00:00 — 12.09.2025 12:00
1,00 súbor položiek
1 640,49
1 640,49
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.08.2025 09:14
15.08.2025 09:20
15.08.2025 09:35
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.08.2025 13:41 - Vstupná ponuka | 1 640,49 | € | Cena bez DPH |
| 13.08.2025 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 640,49 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: