• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2025 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2025 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2025 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2025 12:05

Detail zákazky Z20254351

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.08.2025 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2025 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2025 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2025 12:05

Základné údaje

Z20254351

OF-302162

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11188133

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

31720943

Steeling, s.r.o.

Plzenská 8/1843, Košice - Západ, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na autobusy Sor NB12,NB18 - podvozok

Náhradné diely, autobus,Sor NB12,NB18,podvozok

  • 34121100-2 - Autobusy verejnej dopravy
  • 34139200-2 - Samotný podvozok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na autobusy Sor NB12,NB18
Funkcia
Nákup náhradných dielov na autobusy Sor NB12,NB18 za účelom výmeny poškodených alebo opotrebovaných dielov za nové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
21283351220331   Trubka PVC PA 10 m 40
214423870   Silenblok A- náprava spodné rameno /zad. časť/ ks 15
4324102442   Vložka vysúšača vzduchu Wabco zlatá ks 25
55701004048   Krúžok ks 20
55718005018   Rameno vodiace ľavé NB 18   005 018 ks 4
743.645   "Hrdlo uhlové" "L" PA 10-M16x1,5 s maticou KOPR" ks 10
8999293168   Krúžok poistný- 68mm spod. ram. ks 10
990634303940   O- krúžok 155x3 ks 10
993665182618   Spojka L LSSO2K   18L  M26x1,5/pr. 18 ks 4
994235051910   Valec brzdový ľavý -A- nápr. ks 3
99452100138002   Vrtuľa ventilátora chladiča + spoj. vrtule Horto ks 3
994550200   Koleno 45° / pr. 50-200 mm ks 10
994721950550   Ventil ABS ks 4
99621453013   Tlmič perovania predný NB 12 ks 7
99733402   Hrdlo na PVC hadicu ks 10
99743626   Hrdlo ks 10
99840993   Spojka vrtule chladiča so vzduchovým ovládaním ks 4
K0009   Opravárenská sada Knorr K0009 originál ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci poskytne jednotkové ceny bez DPH do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy na základe ktorých bude vystavená objednávka
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru
Náhradné diely musia byť nové, originálne alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d.
V prípade reklamácie v záručnej dobe, je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia zákazky na servisné miesto na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie objednávateľom a oznámiť výsledok jej vybavenia. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený resp. vymenený tovar na miesto plnenia zákazky, termín doručenia oznámiť e-mailom objednávateľovi. V prípade, že dodávateľ závadu neodstráni a nevie ani vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vrátením kúpnej ceny tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 10, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

22.08.2025 13:30

1,00 celok

9 535,00

9 535,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.08.2025 08:50

15.08.2025 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2025 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2025 21:49 - Vstupná ponuka 9 535,00 € Cena bez DPH
14.08.2025 21:49 - Najvýhodnejšia ponuka 9 535,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS