00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Kancelárske kreslá
kreslá, otočné kreslá
Tovar, Služba
|
1. Kancelárske kreslo
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Na vybavenie kancelárií |
| Kancelárske otočné kreslo vhodné na 8 hodinovú prevádzku |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 50 | ||
| Nosnosť | kg | 145 | ||
| Šírka sedu | cm | 52 | ||
| Výška sedu | cm | 45 | ||
| Hĺbka sedu | cm | 51 | ||
| Výška operadla | cm | 70 | ||
| Priemer kríža | cm | 68 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kolieska | vhodné na mäkkú podlahu (koberce) |
| Farba | čierna |
| Lakťové podrúčky s čalúnením | požaduje sa |
| Hojdacia mechanika s nastavením protiváhy | požaduje sa |
| Materiál poťahu | syntetická koža (EKO koža) |
| Päťramenný križ | požaduje sa |
| Materiál kríža | kov |
| Možnosť nastavenia výšky sedu | požaduje sa, pneumatický systém |
| Všetkých 50 kusov kancelárskych kresiel musí byť totožného vyhotovenia – rovnaký typ, model, dizajn, farebné prevedenie aj technické parametre. |
| Názov |
| 1. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za tovar podľa tejto zmluvy dodávateľovi na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že bude predmet zákazky dodaný vo viacerých dodávkach, je dodávateľ oprávnený vystaviť faktúru až po uskutočnení poslednej dodávky. |
| 2. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane balenia, manipulácie, dopravy a dodania tovaru do miesta sídla objednávateľa. |
| 3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 4. Predmetom dodávky sú nové, doposiaľ nepoužité kancelárske kreslá, ktoré musia byť dodané v originálnom, neporušenom obale. |
| 5. Úspešný uchádzač je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytnúť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za komunikáciu a koordináciu plnenia zmluvy, predložiť návrh spôsobu plnenia za účelom overenia súladu s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári, ako aj predložiť podpísaný a opečiatkovaný rozpis cien s DPH, zaokrúhlený na dve desatinné miesta v eurách (€), ktorý bude zhodný s výsledkom verejného obstarávania v systéme EKS. Rozpis cien predloží vo formáte PDF. |
| 6. Dodávateľ je povinný najneskôr ku dňu dodania tovaru predložiť dokumentáciu preukazujúcu, že dodané kancelárske kreslá spĺňajú požiadavku minimálnej nosnosti 145 kg alebo viac. |
| 7. Predmet zákazky sa povoľuje dodať najviac v 2 samostatných dodávkach, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 8. Dodávateľ je povinný pri odovzdávaní tovaru strpieť kontrolu zo strany objednávateľa, a to najmä kontrolu množstva, kvality a súladu dodaného tovaru s podmienkami uvedenými v zmluve. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nebude spĺňať dohodnuté podmienky. |
| 9. Ak dodávateľ využije externú doručovaciu službu, objednávateľ môže písomne (e-mailom) oznámiť zistené nedostatky najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia tovaru; lehota začína plynúť nasledujúci deň. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť nápravu do 5 pracovných dní od doručenia oznámenia; lehota začína plynúť nasledujúci deň. V takom prípade nevzniká dodávateľovi nárok na zvýšenie ceny. |
| 10. Dodávka sa uskutoční výhradne v pracovné dni v čase od 08:00 do 13:00 hod. Dodávateľ je povinný dohodnúť si s objednávateľom termín dodania vopred, najneskôr 1 pracovný deň pred plánovanou dodávkou. |
| 11. Dodávateľ je pri plnení zmluvy povinný dodržiavať a strpieť interné predpisy a pravidlá platné v objektoch Zboru väzenskej a justičnej stráže, najmä bezpečnostné a režimové opatrenia. |
| 12. Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru. |
| 13. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak dodávateľ nedodrží lehotu na zabezpečenie nápravy podľa bodu 8. osobitných požiadaviek na plnenie, alebo ak dodaný tovar nebude v súlade so zmluvou, resp. opisným formulárom. V prípade opakovanej dodávky tovaru, ktorý nie je v súlade so zmluvou, sa lehota na zabezpečenie nápravy neobnovuje ani nezačína plynúť opätovne. V takom prípade si objednávateľ zároveň vyhradzuje právo uplatniť voči dodávateľovi negatívnu referenciu. |
| 14. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
25.08.2025 07:00 — 03.10.2025 12:00
1,00 celok v zmysle špecifikácie
6 047,30
4 916,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.08.2025 08:35
18.08.2025 09:00
18.08.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.08.2025 09:11 - Vstupná ponuka | 6 047,30 | € | Cena s DPH |
| 15.08.2025 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 024,54 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: