• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2025 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2025 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2025 11:05

Detail zákazky Z20254325

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2025 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2025 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2025 11:05

Základné údaje

Z20254325

OF-302124

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11188115

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51153025

MARINI TRADE s.r.o.

Malinová 20, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj - Výbava pre NOS

Čiapky

  • 18443340-1 - Čiapky
  • 39561130-2 - Textilné štítky a odznaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čiapka výcviková - INŠTRUKTOR
Funkcia
Klasická čierna baseballová čiapka s nápisom INŠTRUKTOR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 146
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť Čiapka je vyhotovená v jednej univerzálnej veľkosti , avšak zmena veľkosti je možná cez kovový klip vzadu prostredníctvom posúvateľného nastaviteľného pásika.
Materiál 100% bavlna
Vyhotovenie Čiapka sa skladá zo 6 dielov a šiltu. Diely sú vytvarované a zošité švom dĺžky 15,5 cm ± 0,5 cm a v prednej časti sú spojené so šiltom.
- Na každom zo 6 dielov je vyhotovený vetrací otvor vo vzdialenosti 9 cm ± 0,5 cm od dolného kraja čiapky, priemeru vyšitia 0,8 cm.
- V strede čiapky je gombík o priemere 1,5 cm, ktorý je obalený (obtiahnutý) základným materiálom a z vnútornej strany je prichytený kovovým nitom.
- Z vnútornej strany po obvode čiapky je výkroj začistený začisťovacou látkou čiernej farby o šírke 2 cm ± 0,2 cm, ktorý je preštepovaný 3-krát v šírke 0,5 cm.
- Následne je začisťovacia látka po celom obvode (okrem pásiku nastavovacej časti) naštepovaná v šírke 1 mm z vnútornej strany čiapky na spevnenie.
- Šilt je spevnený (držiaci tvar ohnutia) a je potiahnutý z vrchnej a spondej časti základnou tkaninou.
- V celkovej dĺžke je šilt zosilnený prešitím (6 krát prešitý). Nite použité na podohnutie, preštepovanie alebo začistenie (zaendlovanie) musia byť vo farbe základného materiálu.
- Etiketa je umiestnená z vnútornej strany čiapky. Je prišitá z vnútornej strany začisťovacej látky vo vzdialenosti 6 cm ± 0,5 cm od pravého okraja šiltu.
- Nápis INŠTRUKTOR je vyšitý bielou farbou vyšívacím viskózovým hodvábom na podkladovej plsti tak, bude priamo vyšitý na úplete ako výšivka.
- Výšivka je zhotovená priamo na úplete ale z vnútornej strany je zhotovená, resp. podložená na podkladovej plsti z dôvodu pevnosti vyšitia.
- Centrálny nápis INŠTRUKTOR je umiestnený vo vzdialenosti cca 2,5 cm ± 0,3 cm od šiltu smerom nahor vycentrovaný vertikálne v strede.
- Nápis celková šírka slova INŠTRUKTOR je 12 cm ± 0,5 cm. Hrúbka jednotlivých písmen je 0,2 cm ± 0,1 mm, vzdialenosť medzi písmenami je 0,1 cm.
- Bočné nápisy celková šírka slova INŠTRUKTOR je 8 cm ± 0,5 cm. Hrúbka jednotlivých písmen je 0,2 cm ± 0,1 mm, vzdialenosť medzi písmenami je 0,1 cm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného predmetu zmluvy, zabaleného v originálnom obale od výrobcu v 1. akostnej triede.
Dodávateľ jednotlivé druhy tovaru označí na etiketách názvom tovaru, výrobcom tovaru vrátane materiálového zloženia a roku výroby.
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.
Objednávateľ požaduje v technickom popise doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych parametrov a doklad o zdravotnej a hygienickej nezávadnosti tovaru v slovenskom alebo českom jazyku kontaktnej osobe objednávateľa.
Cenová špecifikácia s uvedením dátumu musí byť potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Objednávateľ požaduje na odsúhlasenie splnenia požadovaných technických parametrov pred realizáciou samotnej dodávky tovaru predložiť dodávateľom vzorku uvedenú v položke 1. v termíne do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Až po odsúhlasení objednávateľom, je možné dodávateľom dodať kompletne požadovaný tovar.
Dodaný tovar musí byť identický s odsúhlasenou vzorkou tovaru. Dodávateľom predložená vzorka je ponechaná objednávateľovi do doby splnenia celkovej dodávky tovaru pre porovnanie pri príjme tovaru. Celková dodávka tovaru bude znížená o počet predložených vzoriek.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacích listov poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodacie listy musia obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať tovar a v prípade nekvalitného, poškodeného alebo neúplného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musia byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť  30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom/objednávkovom formulári, resp. kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.08.2025 07:00 — 30.09.2025 13:00

146,00 ks

1 377,38

1 119,82

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.08.2025 11:24

15.08.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 17
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2025 11:49 - Vstupná ponuka 1 368,99 € Cena s DPH
11.08.2025 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka 1 367,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS