• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2025 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2025 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2025 11:55

Detail zákazky Z20254314

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.08.2025 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    14.08.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.08.2025 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.08.2025 11:55

Základné údaje

Z20254314

OF-302042

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11184432

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

11943254

Ing. Martin Fuchsberger - ECOMED

Dlhá 95, Žilina, 01009, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plastový laboratórny materiál a ochranné rukavice

laboratórium, platnička, špička, rukavice

  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastový laboratórny materiál a ochranné rukavice
Funkcia
vybavenie pracoviska - práca v laboratóriu, rukavice určené na laboratórne použitie, kde sa pracuje s agresívnymi chemikáliami a hrozí zvýšené riziko poškodenia zdravia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. PCR platničky 0,2 ml, 96 jamkové, tenkostenné, nízky profil, biela farba, plný okraj, certifikované, 1 bal./10 ks bal. 15
maximálna kapacita platničky µl 200
2. Pipetovacie špičky 10/20ul XL s graduáciou, balené vo vrecku, 1 bal./1000 ks bal. 10
3. Pipetovacie špičky 5000 µl pre pipety Sartorius, sypané vo vrecku, 1 bal./100 ks bal. 4
dĺžka mm 150
priemer pre nasadenie na pipetu - vnútorný mm 12
priemer pre nasadenie na pipetu - vonkajší mm 14
4. Rukavice z eco nitrilu , 2. vrstvové , dvojstenná ochrana zelené/biele , 250 M/8, 1 bal./150 ks bal. 5
5. Rukavice z eco nitrilu 2. vrstvové, zelené/biele, 250 L/9, 1 bal./150 ks bal. 3
6. Rukavice oranžové nitrilové 260 M/8,  1 bal./90 ks bal. 5
7. Rukavice oranžové nitrilové 260 L/9, 1 bal./90 ks bal. 3
8. Rukavice nitrilové, čierne (5.5g). Veľkosť M, 1 bal./100 ks bal. 3
9. Rukavice nitrilové, čierne (5.5g) , Veľkosť S, 1 bal./100 ks bal. 3
10. Rukavice nitrilové, čierne (5.5g) Veľkosť L, 1 bal./100 ks bal. 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. PCR platničky 0,2 ml, 96 jamkové, tenkostenné, nízky profil, biela farba, plný okraj, certifikované, 1 bal./10 ks
materiál polypropylén
Skosený roh A12
Indexácia tlačená
Certifikácia áno - RNAse, DNAse, DNA, PCR inhibítor a endotoxín – free
100% kompatibilitu s PCR cyklérom BIORAD CFX96 áno
vhodné do automatizovaných systémov - otvory na stranách pre uchytenie platničky robotom,  vhodné pre qPCR áno
vysoká pružnosť, nízka chemiluminiscencia áno
2. Pipetovacie špičky 10/20ul XL s graduáciou, balené vo vrecku, 1 bal./1000 ks
Graduácia 1,0 µl, 5,0 µl, 10 µl a 20 µl.
Kompatibilita s pipetami Sartorius áno
materiál - prevedenie vysoko kvalitný polypropylén, extrémne hladký povrch špičiek
3. Pipetovacie špičky 5000 µl pre pipety Sartorius, sypané vo vrecku, 1 bal./100 ks
Kompatibilita s pipetami Sartorius áno
násadový otvor klasický áno
4. Rukavice z eco nitrilu , 2. vrstvové , dvojstenná ochrana,  zelené/biele , 250 M/8, 1 bal./150 ks
5. Rukavice z eco nitrilu 2. vrstvové, dvojstenná ochrana, zelené/biele, 250 L/9, 1 bal./150 ks
zelené na vonkajšej strane/biele zvnútra áno
technológia pre pevnejšiu rukavicu a znižujúca riziko malých mikro dier - dvojitý štít ochrany  twinSHIELD áno
Požiadavka na AQL 0,25
Čistota Rukavice sú Thiazolov a Thiuramov. testované , premývané a nespôsobujúce alergie
Minimálna dĺžka - 250 mm áno
Hrúbka v oblasti dlane -  0,10mm áno
Hrúbka v prstovej oblasti - 0,14mm áno
Chemická záchytnosť reálne testovaná priamym kontaktom membrány rukavice áno, Xylén 98,5% : min 2 min, Kyselina octová 100% : min 7 min
6. Rukavice oranžové nitrilové 260 M/8, 1 bal./90 ks
7. Rukavice oranžové nitrilové 260 L/9, 1 bal./90 ks
oranžová vonkajšia vrstva / biele z vnútornej strany rukavice
Požiadavka na AQL 0,25
2. vrstvové, áno
technológia pre pevnejšiu rukavicu a znižujúca riziko malých mikro dier - dvojitý štít ochrany twinSHIELD áno
oranžová vonkajšia vrstva + biele z vnútornej strany rukavice áno
Čistota bez akýchkoľvek akcelerátorov (accelerator free), testované , premývané a nespôsobujúce alergie
Minimálna dĺžka - 260 mm áno
Hrúbka v oblasti dlane - 0,14mm áno
Hrúbka v prstovej oblasti - 0,17mm áno
Chemická záchytnosť reálne testovaná priamym kontaktom membrány rukavice áno, Metanol : 99,9% : Min 5 min, Xylén 98,5% : min 4 min, Kyselina mravčia : 98-100% : min 4 min. Kyselina octová 100% : min 7 min.
CE registration PPE Category III (Complex Design) - Regulation (EU) 2016/425. MDR Class 1 - Regulation (EU) 2017/745. EU PPE norms ISO 21420:2020, EN 421:2010, ISO 374-1:2016+A1:2018, ISO 374-2:2019, ISO 374-4:2019, ISO 374-5:2016, EN 16523-1:2015+A1:2018 and ISO 16604:2004 Procedure B. EU MDR norms EN 455-1:2000, EN 455-2:2015, EN 455-3:2015 and EN 455-4:2009, EN1149-1/2/3 & 5, ISO 21171:2006, ISO 10993-10:2010 Rukavice - pol. č. 4 až pol. č. 7 musia spĺňať normy a štandardy EÚ najmä:
8. Rukavice nitrilové, čierne (5.5g). Veľkosť M, 1 bal./100 ks
9. Rukavice nitrilové, čierne (5.5g) , Veľkosť S, 1 bal./100 ks
10. Rukavice nitrilové, čierne (5.5g) Veľkosť L, 1 bal./100 ks
požadované vlastnosti gramáž : 5,5g.  farba : čierna, bezpúdrové, nesterilné
Úroveň ochrany LEVEL 3 - najvyššie riziko ohrozenia stupeň číslo III (ohrozenie zdravia s trvalými následkami, smrteľné riziko).
Požiadavka na AQL 1,50
Test odolnosti proti prenikaniu vírusov áno ,  sú “VIRUS RESISTANT”
MDR (Medical device regulation) 207/745 Class I. PPE reguláciu (EU) 2016/425 (PPER) ... EN ISO 374-5: 2016. EN ISO 374-1:2016 : Type B, JKT .... EN455 časti 1,2,3 a 4. ISO16604-1:2004 Rukavice - pol. č. 8 až pol. č. 10 musia spĺňať normy a štandardy EÚ najmä:
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a údaje/doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
6. Požaduje sa predložiť rozpis ceny, sadzbu DPH a ceny s DPH a bez DPH, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie
9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
10.  Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
10. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
13. Požadované produkty musia byť validované a spĺňať všetky uvedené požiadavky objednávateľa pre kontinuálnosť a reprodukovateľnosť výsledkov pokračujúceho výskumu, pričom špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácie experimentov, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt, a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu/údaje k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ vyhradzuje právo uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej.
20. a) Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

18.08.2025 08:00 — 17.09.2025 14:00

1,00 súbor

1 490,00

1 211,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.08.2025 08:51

14.08.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.08.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 35
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.08.2025 09:50 - Vstupná ponuka 1 489,53 € Cena s DPH
13.08.2025 13:15 - Najvýhodnejšia ponuka 1 479,69 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS