• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2025 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2025 09:50

Detail zákazky Z20254294

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.08.2025 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2025 09:50

Základné údaje

Z20254294

OF-302088

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11179902

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

31580289

VEREX-ELTO, a.s.

Priemyselná 22, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antivandal svietidlá Rambo

svietidlá, elektroinštalačný spotrebný materiál, antivandal

  • 31500000-1 - Osvetľovacie zariadenia a elektrické žiarovky
  • 31524120-2 - Stropné svetlá
  • 31520000-7 - Lampy/svietidlá a príslušenstvo k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Svietidlo antivandal Rambo ATYP, kat. číslo: 083533
Funkcia
Antivandal svietidlo Rambo kat. číslo: 083533 vrátane 4 bezpečnostných skrutiek na jedno svietidlo.
Vzhľadom k tomu, že objednávateľ má v prevádzke nainštalované svietidlá uvedeného typu a aktuálne obstarávané svietidlá budú slúžiť na doplnenie a prípadnú výmenu, nie je prípustná dodávka ekvivalentného tovaru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 25
Stupeň krytia IP 42
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Teleso svietidla lakovaný oceľový plech s polykarbonátovými čelami
Kryt svietidla polykarbonát min. 4 mm hrubý
Použitý svetelný zdroj 1x LED trubica 120 cm
Pätica G13
Vyhlásenie o zhode s STN EN 60529, prípadne s ekvivalentnou normou vyžaduje sa
Možnosť uzatvárania skrutkami s netypickým kľúčom vyžaduje sa
 2. Trubica LED 120 cm
Funkcia
kompatibilná s položkou č. 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 25
Teplota chromatičnosti K 3500 4500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pätica G13
Výkon 15,5 WATT (+/- 10%)
 3. Kľúč pre demontáž a montáž bezpečnostnej skrutky
Funkcia
kompatibilné s položkou č. 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za tovar podľa tejto zmluvy dodávateľovi na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že bude predmet zákazky dodaný vo viacerých dodávkach, je dodávateľ oprávnený vystaviť faktúru až po uskutočnení poslednej dodávky.
2. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane balenia, manipulácie, dopravy a dodania tovaru do miesta sídla objednávateľa.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Predmetom dodávky sú nové, doposiaľ nepoužité svietidlá a LED trubice, ktoré musia byť dodané v originálnom, neporušenom obale.
5. Úspešný uchádzač je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytnúť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za komunikáciu a koordináciu plnenia zmluvy, predložiť návrh spôsobu plnenia za účelom overenia súladu s požiadavkami uvedenými v opisnom formulári, ako aj predložiť podpísaný a opečiatkovaný rozpis cien s DPH, zaokrúhlený na dve desatinné miesta v eurách (€), ktorý bude zhodný s výsledkom verejného obstarávania v systéme EKS. Rozpis cien predloží vo formáte PDF.
6. Predmet zákazky sa povoľuje dodať najviac v 2 samostatných dodávkach, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
7. Dodávateľ je povinný pri odovzdávaní tovaru strpieť kontrolu zo strany objednávateľa, a to najmä kontrolu množstva, kvality a súladu dodaného tovaru s podmienkami uvedenými v zmluve. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nebude spĺňať dohodnuté podmienky.
8. Ak dodávateľ využije externú doručovaciu službu, objednávateľ môže písomne (e-mailom) oznámiť zistené nedostatky najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia tovaru; lehota začína plynúť nasledujúci deň. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť nápravu do 5 pracovných dní od doručenia oznámenia; lehota začína plynúť nasledujúci deň. V takom prípade nevzniká dodávateľovi nárok na zvýšenie ceny.
9. Dodávka sa uskutoční výhradne v pracovné dni v čase od 08:00 do 13:00 hod. Dodávateľ je povinný dohodnúť si s objednávateľom termín dodania vopred, najneskôr 1 pracovný deň pred plánovanou dodávkou.
10. Dodávateľ je pri plnení zmluvy povinný dodržiavať a strpieť interné predpisy a pravidlá platné v objektoch Zboru väzenskej a justičnej stráže, najmä bezpečnostné a režimové opatrenia.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie kompletná dodávka zazmluvneného tovaru.
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak dodávateľ nedodrží lehotu na zabezpečenie nápravy podľa bodu 8. osobitných požiadaviek na plnenie, alebo ak dodaný tovar nebude v súlade so zmluvou, resp. opisným formulárom. V takom prípade si objednávateľ zároveň vyhradzuje právo uplatniť voči dodávateľovi negatívnu referenciu.
13. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

19.08.2025 07:00 — 03.10.2025 12:00

1,00 celok v zmysle špecifikácie

3 893,18

3 165,19

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.08.2025 13:02

13.08.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 495
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.08.2025 13:53 - Vstupná ponuka 3 888,03 € Cena s DPH
08.08.2025 13:53 - Najvýhodnejšia ponuka 3 888,03 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS