• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2025 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2025 13:08
  •    Zrušenie zákazky
    15.08.2025 13:11

Detail zákazky Z20254282

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2025 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2025 13:08
  •    Zrušenie zákazky
    15.08.2025 13:11

Základné údaje

Z20254282

OF-302063

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba výcvikových zariadení

revízia lezeckého trenažéra, revízia výcvikového zariadenia

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízia lezeckého trenažéra JAKUB
Funkcia
Z dôvodu zabezpečenia bezpečnosti používateľov a splnenia legislatívnych požiadaviek týkajúcich sa športových zariadení je potrebné vykonať odbornú revíziu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo zákazka 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kontrola: spojov, podlážok, stability nosnej konštrukcie, kotevnie, postupových istiacich bodov, vratných bodov, úchytov a ostatných častí steny
Revízna správa lezeckej výcvikovej dráhy JAKUB Súčasťou vykonania revízie musí byť aj platná revízna správa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Službu vykonať len v pracovných dňoch, pondelok až štvrtok v čase od 8:00 do 13:00 vo vopred dohodnutom termíne.
Službu požadujeme vykonať na adrese objednávateľa.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj protokol o vykonaní kontroly a revízna správa.
Dodávateľ sa telefonicky skontaktuje s objednávateľom a dohodne čas vykonania služby.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru s dodacím listom. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu vrátane DPH.
Ponúkaná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

27.08.2025 13:08 — 10.09.2025 13:08

1,00 ks

799,50

650,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2025 13:09

15.08.2025 13:08

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2025 13:23

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 285
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS