• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2025 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2025 13:50

Detail zákazky Z20254280

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2025 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2025 13:50

Základné údaje

Z20254280

OF-301985

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11174514

Objednávateľ

161586

Stredná priemyselná škola

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby, perá, zakladače, lepiace pásky, rýchloviazače, korektory,

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky materiál
Funkcia
Nákup kancelárskych potrieb pre riadny chod školskej jedálne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier kancelársky, multifunkčný, biely, formát A4, hmotnosť 80g, do laserových, atramentových tlačiarní, kopírovacích strojov, min. 500listov v balení. bal 30
Samolepiaci blok, 7,6 x 7,6 cm, 400 listov, mix neónových farieb ks 5
Zošívačka na 50 listov ks 1
Kalendár stolový r. 2026, týždenný stĺpcový Kucharka, Slovensko ks 2
Sada zvýrazňovačov Centropen 2822/4S ks 2
Guma PVC 62x21x11mm ks 2
Spisové spony  32mm zinkové 100ks bal 3
Spisové spony  50 mm zinkové bal 3
Poštové obálky C6, 100g samolepiace, biele ks 20
Spinky do zošívačky 24/6 DIN /1000/ bal 10
tlačivo Dovolenka, A6,blok blk 3
tlačivo, Žiadosť o pracovné voľno formát: A6 • vyhotovenie: blok • papier: bezdrevný ofsetový blk 2
Lepiaca páska veľmi pevná polypropylénová 50mm x 66m, transparentná ks 3
Blok poznámkový špalík lepený 9x9x5 cm biely ks 5
Guľôčkové pero z plastu s klikacou mechanikou, šírka hrotu 0,7mm, farba náplne modrá ks 20
Popisovač permanentný na CD, obojstranný, 0,5 - 2 mm, čierny ks 5
Písacia podložka lamino A4 s klipom ks 2
Korekčný strojček - 4,2 mm x 10 m, jednorázový ks 5
Rýchloviazač PP, A4, polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou, s bielym zasúvacím pásikom pozdĺž chrbta • formát A4, farba modrá, červená, žltá, ks 10
Lepidlo tyčinkové 20g ks 5
Obálka plastová A4 ks 5
Euroobal A4 50mic, lesklý 100 ks bal 2
Blok A5 so špirálou po dlhšej strane, 80 listov, linajkový ks 5
Blok  A4 so špirálou po dlhšej strane, 80 listov, linajkový ks 5
Zakladač pákový, celoplastový A4, 7,5 cm rôzne farby ks 5
Ceruzka s gumou ks 10
Batéria Energizer Alkaline Power AA ks 24
Batéria Energizer Alkaline Power AAA ks 24
Stolová pracovná podložka s týždenným plánovaním a prehľadným kalendáriom na celý aktuálny rok. Praktická pomôcka, ktorá chráni váš stôl a zároveň nahrádza kalendár, či poskytuje priestor na poznámky. Formát: 520 × 390 mm. Lepená väzba, ofsetový papier, 25 trhacích listov. ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy, jednotkovú cenu a cenu za množstvo osobitne za každú položku dodávky vrátane DPH zaokrúhlené na 2desatinné miesta.
Dodanie celého predmetu zákazky v jeden deň (nie po častiach) v lehote plnenia v pracovný deň v čase od 8.00 - 14.00 hod.
Minimálne dva 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky prípadne e-mailom.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

15.08.2025 08:00 — 16.09.2025 14:00

1,00 celok (podľa technickej špecifikácie)

318,59

259,02

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2025 12:56

12.08.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2025 11:43 - Vstupná ponuka 318,58 € Cena s DPH
12.08.2025 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka 318,57 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS