• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2025 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2025 10:21
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2025 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2025 12:05

Detail zákazky Z20254272

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.08.2025 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2025 10:21
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2025 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2025 12:05

Základné údaje

Z20254272

OF-302015

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11179876

Objednávateľ

00165662

Okresný súd Nitra

Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

plyn, zemný plyn (ZP), dodávka plynu, preprava ZP, distribúcia ZP

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Opakovaná dodávka zemného plynu do  dvoch odberných miest odberateľa (ďalej len "OM") v množstve, čase, kvalite a za účelom uvedeným v technickej špecifikácii a podľa Osobitných požiadaviek na plnenie. Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu a zabezpečenie všetkých súvisiacich služieb (najmä služieb súvisiacich s prepravou, distribúciou a skladovaním zemného plynu) počas celého zmluvného obdobia, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Preprava zemného plynu, distribúcia zemného plynu, regulované distribučné služby od príslušného PDS, ku ktorej je OM odberateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (ďalej aj ako "Distribučné služby").
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto č. 4100021490 (ďalej len "OM") v mieste pracoviska Topoľčany MWh 195,00
Odberné miesto č. 4100663044 (ďalej len "OM") v mieste pracoviska Topoľčany MWh 0,700
Tolerančné pásmo odberu z predpokladaného celkového rozsahu dodávky a spotreby za OM % +/- 10 %
Poplatok za nedodržanie tolerancie odberu za MWh 18 Eur/MWh 18,- eur
Doba plnenia mesiac 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM č. 4100021490 POD kód: SKSPPDIS000310305960, zaradenie odberu: MO
OM č. 4100663044 POD kód: SKSPPDIS000326021904, zaradenie odberu: MO
Začiatok plnenia od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026
Koniec plnenia do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2026
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súčasťou tejto zmluvy sú Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len "VZP"), ktoré tvoria súčasť Obchodných podmienok elektronickej platformy (Ďalej len "OPEP") a Prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam. Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len OUEP) , a iné osobitné ustanovenia o zákazkách na dodanie elektriny a plynu, ktoré upravujú najmä otázky súvisiace so vznikom tejto zmluvy na dodávku zemného plynu.
Plnenie zmluvy bude zabezpečené v štandardoch kvality podľa Vyhlášky URSO č. 278/2012 Z. z. ktorou sa ustanovujú štandardy kvality uskladňovania zemného plynu, prepravy zemného plynu, distribúcie zemného plynu a dodávky zemného plynu v znení neskorších predpisov.
Dodávka zemného plynu je považovaná za opakované plnenie a to v mesačných lehotách počas celej doby trvania a plnenia zmluvy.
Cena za plnenie musí byť stanovená ako celková cena za dodávku zemného plynu s DPH v mene EUR, počas celého zmluvného obdobia, za podmienok uvedených v platných OPEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva. Pre stanovenie ceny za distribučné služby sa použije cenník distribúcie príslušného PDS schválený Úradom pre reguláciu sieťových odvetví (URSO) platný v čase predloženia Kontraktačnej alebo Obchodnej ponuky Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie predmetu zmluvy a realizovať predmet zmluvy len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie predmetu zmluvy.
Dodávateľ použije pri ocenení dodávky plynu do príslušného OMM jednotlivé zložky ceny za služby súvisiace s prepravou určené vo zverejnenom Cenníku, platnom v čase dodávky plynu a zverejnenom na internetovej stránke dodávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý môže byť nahradený rozpisom mesačných platieb na zmluvné obdobie dodávky zemného plynu.
Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 14 dní odo dňa jej vystavenia. Dodávateľ  je povinný vystavenú faktúru doručiť do e-mailovej schránky dodávateľa, ktorú si vopred dohodnú, najneskôr do 3 dní od jej vystavenia.
Odberateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry, či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry odberateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad odberateľa voči predmetnej faktúre.
V prípade uplatnenia reklamácie faktúry odberateľom nezaniká jeho povinnosť uhradiť faktúru v lehote splatnosti. Vystavením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. Všetky peňažné plnenia, cena a iné peňažné sumy v zmysle zmluvy sú stanovené v mene EUR.
Odberateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OSOBITNÝCH USTANOVENÍ O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU (OUEP).
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať: odobratie licencie resp. oprávnenie na dodávku a distribúciu zemného plynu, ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie, alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia, ak dodaný tovar a služba nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu odberateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu odberateľa je neplatné.
Predložená cena musí byť vystavená v mene EUR, zohľadňovať cenu obchodníka, skladovanie, prepravu a distribúciu, musí byť konečná a obsahovať cenu za celý predmet zákazky, dane a poplatky podľa platnej legislatívy Slovenskej republiky a Európskej únie.
Dodávateľ vyhodnotí celkové množstvo energie odobraté Odberateľom po skončení Vyhodnocovacieho obdobia alebo pri skončení Zmluvy pred ukončením Vyhodnocovacieho obdobia, podľa toho, čo nastane skôr. Poplatok za nedočerpanie množstiev = (rozdiel medzi 90% zmluvného množstva a skutočne odobratým množstvom)*18€/MWh. Poplatok za prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a 110% zmluvného množstva)*18€/MWh.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 1.1.2026
Deň skončenia dodávky 31.12.2026
Fakturačné obdobie za dve OM Kalendárny rok
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry.
Splatnosť faktúry 14 dní odo dňa jej vystavenia. Dodávateľ je povinný vystavenú faktúru doručiť do jeho e-mailovej schránky Objednávateľa najneskôr do 3 dní od jej vystavenia.
Preddavkové platby Predpokladaná cena mesačnej dodávky plynu je určená ako cena za 1/12 ZM pripadajúceho na rok zohľadňujúca aj distribučné služby. Splatnosť preddavkovej faktúry je 14 dní od vystavenia.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ použije pri ocenení dodávky plynu do príslušného OMM jednotlivé zložky ceny za služby súvisiace s prepravou určené vo zverejnenom Cenníku, platnom v čase dodávky plynu a zverejnenom na internetovej stránke dodávateľa.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ použije pri ocenení dodávky plynu do príslušného OMM jednotlivé zložky ceny za služby súvisiace s prepravou a distribúciou určené vo zverejnenom Cenníku, platnom v čase dodávky plynu a zverejnenom na internetovej stránke dodávateľa.

Z predchádzajúcich ustanovení nie je zrejmá možnosť uplaniť si zmenenú cenu distribúcie v prípade zmeny rozhodnutia ÚRSO, preto žiadame o doplnenie textu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59

195,70 MWh

17 600,00

14 308,94

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.08.2025 10:28

13.08.2025 10:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2025 10:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 169
 163
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.08.2025 10:46 - Vstupná ponuka 16 605,00 € Cena s DPH
13.08.2025 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka 16 458,30 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS